Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з розроблення проектної документації об’єкта: «Реконструкція приміщень референс-лабораторій під вимоги рівня біологічної безпеки BSL 3 в будівлі Державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: м. Київ, вул. Ярославська, 41 (1-й, 3-й та 5-й поверхи))»
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2021-09-24-005296-c ● 245f68a9efdf4a989e0a1e8dd7ff6245
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 40524109 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Ярославська, будинок 41 |
Контактна особа: |
Сорока Олександр 380444824615 o.soroka@phc.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2021 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2021 15:34 |
Очікувана вартість: | 1 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Цією документацією вимагається забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 0,5% від очікуваної вартості закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія з грошовим покриттям на суму: 8 000,00 грн. (вісім тисяч гривень 00 копійок). Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати: - вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. - вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897. Детальна інформація зазначена в тендерній документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % (три відсотки) вартості договору про закупівлю, детальна інформація зазначена в тендерній документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код ДК 021:2015 - 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з розроблення проектної документації об’єкта: «Реконструкція приміщень референс-лабораторій під вимоги рівня біологічної безпеки BSL 3 в будівлі Державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: м. Київ, вул. Ярославська, 41 (1-й, 3-й та 5-й поверхи))»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Ярославська, будинок 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів на підставі та з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних проектних Послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2021 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2021 16:54 |
Практичний посібник (керівництво) ВООЗ.pdf | |
24 вересня 2021 16:54 |
План 5й поверх.pdf | |
24 вересня 2021 16:54 |
План 3 й поверх.pdf | |
24 вересня 2021 16:54 |
План 1й поверх.pdf | |
24 вересня 2021 16:53 |
Додаток №1 до Технічної специфікації вимоги до лабораторій ВSL+ (1).docx | |
24 вересня 2021 16:53 |
ТД_проектування лабораторії.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-24-005296-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3087116577
Дата подання: 28 жовтня 2021 09:38
Скарга
Скарга на рішення про визначення ТОВ "Фамекс Інжиніринг" переможцем закупівлі та про намір укласти договір про закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2021 15:16
Замовник розглянув вимогу та повідомляє наступне.
1. Учасником ТОВ «Фамекс Інжиніринг» у складі тендерної пропозиції на вимогу пункту 1 таблиці Додатку № 3 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційно-го критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфіка-ції, які мають необхідні знання та досвід» надано довідку з урахуванням повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 04.10.2021 № 01-10/21 про наявність праців-ників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, надання послуг, що є предметом закупівлі, із переліком працівників у кількості 7 осіб та за-значенням відповідної інформації.
Також, до довідки Учасником надано копії дипломів, свідоцтва, сертифікатів.
2. На вимогу пункту 2 вищезазначеної таблиці з урахуванням повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасником ТОВ «Фамекс Інжиніринг» надано копії документів, а саме: копії наказів про призначення працівників, які підтверджують трудові взаємовідносини з Учасником.
Враховуючи нормативні прописи щодо оформлення трудових відносин роботодавця із працівником, документи, що підтверджують роботу працівників на підприємстві можуть бути: трудова книжка, трудовий договір (контракт), наказ (розпорядження) про прийняття працівника на роботу. Звертаємо увагу, що тендерною документацією не обмежено перелік документів, якими, відповідно до чинного законодавства, може підтверджуватися трудові взаємовідносини, які мають необхідні знання та досвід, на підприємстві учасника.
У складі тендерної пропозиції Учасника-переможця міститься довідка про наявність достатньої кількості кваліфікованого персоналу та накази про призначення, що підтвер-джують трудові взаємовідносини з учасником.
3. Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції Учасника-переможця копії диплому інженера з обстеження Басанського В.О. Вимогами додатку 3 до тендерної документації не вимагалось документального підтвердження кожного працівника, зазначеного в довідці.
Отже, Учасником підтверджена достатня кількість працівників для надання послуги за предметом закупівлі код ДК 021:2015 - 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з розроблення проектної документації об’єкта: «Реконструкція приміщень референс-лабораторій під вимоги рівня біологічної безпеки BSL 3 в будівлі Державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: м. Київ, вул. Ярославська, 41 (1-й, 3-й та 5-й поверхи))».
4. Щодо наявного диплома працівника Криволапова С.Б. зазначеного в довідці від 04.10.2021 № 01-10/21 на посаді інженера-проєктувальника, повідомляємо, що в наданій довідці, також зазначений працівник Трофімчук О.В. на посаді інженера-проєктувальника, щодо якого надано копію диплома, відповідно до вимог зазначених в тендерній документації.
Отже, надані документи у складі тендерної пропозиції щодо працівника Трофімчук О.В. та інших працівників підтверджують відповідність даному кваліфікаційному критерію.
Тому, зазначена кількість Учасником працівників відповідають та документально підтверджена в достатній кількість працівників для надання послуги за предметом закупівлі код ДК 021:2015 - 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з розроблення проектної документації об’єкта: «Реконструкція приміщень референс-лабораторій під вимоги рівня біологічної безпеки BSL 3 в будівлі Державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: м. Ки-їв, вул. Ярославська, 41 (1-й, 3-й та 5-й поверхи))».
Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення вимоги відсутні.
1. Учасником ТОВ «Фамекс Інжиніринг» у складі тендерної пропозиції на вимогу пункту 1 таблиці Додатку № 3 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційно-го критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфіка-ції, які мають необхідні знання та досвід» надано довідку з урахуванням повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 04.10.2021 № 01-10/21 про наявність праців-ників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, надання послуг, що є предметом закупівлі, із переліком працівників у кількості 7 осіб та за-значенням відповідної інформації.
Також, до довідки Учасником надано копії дипломів, свідоцтва, сертифікатів.
2. На вимогу пункту 2 вищезазначеної таблиці з урахуванням повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасником ТОВ «Фамекс Інжиніринг» надано копії документів, а саме: копії наказів про призначення працівників, які підтверджують трудові взаємовідносини з Учасником.
Враховуючи нормативні прописи щодо оформлення трудових відносин роботодавця із працівником, документи, що підтверджують роботу працівників на підприємстві можуть бути: трудова книжка, трудовий договір (контракт), наказ (розпорядження) про прийняття працівника на роботу. Звертаємо увагу, що тендерною документацією не обмежено перелік документів, якими, відповідно до чинного законодавства, може підтверджуватися трудові взаємовідносини, які мають необхідні знання та досвід, на підприємстві учасника.
У складі тендерної пропозиції Учасника-переможця міститься довідка про наявність достатньої кількості кваліфікованого персоналу та накази про призначення, що підтвер-джують трудові взаємовідносини з учасником.
3. Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції Учасника-переможця копії диплому інженера з обстеження Басанського В.О. Вимогами додатку 3 до тендерної документації не вимагалось документального підтвердження кожного працівника, зазначеного в довідці.
Отже, Учасником підтверджена достатня кількість працівників для надання послуги за предметом закупівлі код ДК 021:2015 - 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з розроблення проектної документації об’єкта: «Реконструкція приміщень референс-лабораторій під вимоги рівня біологічної безпеки BSL 3 в будівлі Державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: м. Київ, вул. Ярославська, 41 (1-й, 3-й та 5-й поверхи))».
4. Щодо наявного диплома працівника Криволапова С.Б. зазначеного в довідці від 04.10.2021 № 01-10/21 на посаді інженера-проєктувальника, повідомляємо, що в наданій довідці, також зазначений працівник Трофімчук О.В. на посаді інженера-проєктувальника, щодо якого надано копію диплома, відповідно до вимог зазначених в тендерній документації.
Отже, надані документи у складі тендерної пропозиції щодо працівника Трофімчук О.В. та інших працівників підтверджують відповідність даному кваліфікаційному критерію.
Тому, зазначена кількість Учасником працівників відповідають та документально підтверджена в достатній кількість працівників для надання послуги за предметом закупівлі код ДК 021:2015 - 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з розроблення проектної документації об’єкта: «Реконструкція приміщень референс-лабораторій під вимоги рівня біологічної безпеки BSL 3 в будівлі Державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: м. Ки-їв, вул. Ярославська, 41 (1-й, 3-й та 5-й поверхи))».
Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2021 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Фамекс Інжиніринг" |
1 508 280,00
UAH з ПДВ
|
1 470 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ |
1 474 308,44
UAH з ПДВ
|
1 474 308,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАН ПРОДЖЕКТ" |
1 474 308,44
UAH з ПДВ
|
1 474 308,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Фамекс Інжиніринг" #38778935 |
Переможець |
1 470 000,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2021 15:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 жовтня 2021 17:54
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2021 15:53 |
Кінець періоду оскарження: | 15 листопада 2021 00:00 |
Дата відміни: | 04 листопада 2021 15:53 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити закупівлю згідно коду ДК 021:2015 - 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з розроблення проектної документації об’єкта: «Реконструкція приміщень референс-лабораторій під вимоги рівня біологічної безпеки BSL 3 в будівлі Державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: м. Київ, вул. Ярославська, 41 (1-й, 3-й та 5-й поверхи))», ідентифікаційний номер закупівлі в електронній системі UA-2021-09-24-005296-c, очікувана вартість закупівлі – 1 600 000,00 грн з ПДВ, відповідно пункту 1 частини 1 статті 32, у зв’язку з тим, що відпала подальша потреба в закупівлі послуги. |
Документи:
04 листопада 2021 15:09
|
Електронний підпис |
04 листопада 2021 14:29
|
Протокол_681_відміна_закупівлі_проектна_документації_референс_лабораторій.pdf |