Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект роздільного скріплення для кривих ділянок колії типу Р65 для залізобетонних шпал
Очікувана вартість
12 840 000,00 UAH
UA-2021-09-24-004861-c 036d16a03ceb430e885cdf206d4f8ec7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

0322261980 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
0322261980
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Враховуючи те, що торги на закупівлю комплекту роздільного скріплення для кривих ділянок колії типу Р65 для залізобетонних шпал, було двічі відмінено (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-08-02-002488-a та UA-2021-08-02-002488-a) відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 2 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі", предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги учасника не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації, керуючись пунктом 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі (протокол № 6 від 24.09.2021 року).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2021 15:59
Оскарження наміру укласти договір: 05 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання


Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 комп.
Комплект роздільного скріплення для кривих ділянок колії типу Р65 для залізобетонних шпал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення оплати): Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Із контрагентами, які є платниками ПДВ: Покупець здійснює розрахунок за кожну партію поставленого товару за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію: акту приймання-передачі товару; видаткової накладної; податкової накладної, складеної та зареєстрованої у Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України; Покупець здійснює розрахунок на 45 банківський день з дати реєстрації Постачальником, складеної відповідно до Податкового кодексу України, податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється на 45 банківський день з дня отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Усі первинні документи за договором оформляються з дотриманням нормативних актів, що визначають порядок їх оформлення. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня підписання Акту приймання-передачі товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

24 вересня 2021 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-29-000109 ● 54bd0e7e28bc4af09df5e0163571cd74
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 листопада 2021 16:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.11.2021 N 510
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 29.11.2021 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 29.11.2021 № 510

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

20. UA-2021-09-24-004861-c 24.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-14 16:20:32

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Комплект роздільного скріплення для кривих ділянок колії типу Р65 для залізобетонних шпал» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-24-004861-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-12-17 14:22:12

Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 14.12.2021 за моніторингом UA-2021-09-24-004861-c від 29.11.2021

Надаємо відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 14.12.2021 за моніторингом UA-2021-09-24-004861-c від 29.11.2021


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 24 грудня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Акціонерне товариство «Дніпропетровський стрілочний завод»
#14367980
Переможець 12 840 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2021 15:59

Документи

24 вересня 2021 15:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2021 15:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Акціонерне товариство «Дніпропетровський стрілочний завод»
#14367980
12 840 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2021 15:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2022 15:49
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 13:44
ДУ-1.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 13:44
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2021 09:55
Договір.pdf укладений
23 жовтня 2021 09:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", Покупець і Постачальник дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2022р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі. Відповідно до ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" відсутня технічна можливість коригувати обсяги закупівлі. Керуючись листом Товариства з обмеженою відповідальністю «Смарттендер» від 15.12.2021 №1010 замовник при коригуванні кількості має право обрати причину «Зменшення обсягів закупівлі» відповідно до ч.1 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: Л/НХ-21702/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 12 840 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 140 000,00 UAH)