Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки документів (на пластиковій основі) для виготовлення свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу
Очікувана вартість
273 000 000,00 UAH
UA-2021-09-24-004138-c f1cd6b97025d4c558436aa5854ec498f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубас Максим Леонідович

080442722887 mtz@hsc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР МВС
Код ЄДРПОУ: 40109173
Місцезнаходження: 04052, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62
Контактна особа: Дубас Максим Леонідович
080442722887
mtz@hsc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 року № 889 «Про утворення територіальних органів з надання сервісних послуг Міністерства внутрішніх справ» утворений Головний сервісний центр МВС (далі – ГСЦ МВС). Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 лютого 2020 року № 79 «Деякі питання територіальних органів Міністерства внутрішніх справ» територіальні органи з надання сервісних послуг Міністерства внутрішніх справ 18 лютого 2020 року були впорядковані у структуру ГСЦ МВС.
Відповідно до Положення про Головний сервісний центр МВС, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 07 листопада 2015 р. № 1393 (у редакції наказу МВС України від 24 квітня 2020 року № 354), основним завданням ГСЦ МВС є забезпечення видачі (обміну) посвідчень водія, свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу.
Для виготовлення вищезазначених документів на пластиковій основі територіальними сервісними центрами РСЦ ГСЦ МВС (філіями ГСЦ МВС) (далі – ТСЦ ГСЦ МВС) використовуються програмно-апаратні комплекси (далі – ПАК) на базі цифрового принтера із використанням технології ретрансферного друку Toppan CP500.
У 2014 році безкоштовна поставка Міністерству внутрішніх справ України вищезазначених ПАКів у кількості 360 шт. здійснювалася через ДП «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» (далі – ДП «Поліграфкомбінат «Україна»).
На теперішній час, загальна кількість ПАКів у ТСЦ ГСЦ МВС складає 569 шт.
В процесі виготовлення документів на пластиковій основі за допомогою ПАКів використовується бланки у вигляді пластикових карток в комплекті з кольоровою фарбувальною стрічкою для принтера Toppan CP500 та спеціальною захисною плівкою (далі – Бланки), додаток № 1 до договору від 01 березня 2019 р. № 15/ЦП-19/52.
З 2014 по 2021 роки підрозділи ДДАІ та ГСЦ МВС здійснювали закупівлю Бланків виключно у ДП «Поліграфічний комбінат «Україна» (у 2020 році через переговорну процедуру закупівлі – договори від 10 січня 2020 р. № 4/ЦП-20/1, від 10 лютого 2020 р.
№ 15/ЦП-20/38, від 28 вересня 2020 р. № 81/ЦП-20/201, від 22 лютого 2021 р. № 24/ЦП-21/33 та від 01 березня 2021 р. № 30/ЦП-21/44).
На даний час, ДП «Поліграфкомбінат «Україна» є єдиним державним поліграфічним підприємством, яке постачає Бланки у комплекті із витратними матеріалами, які можуть бути використані ТСЦ ГСЦ МВС для виготовлення документів на пластиковій основі.
Враховуючи викладене, наявні підстави застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону, а саме якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності такого випадку – відсутність конкуренції з технічних причин.
Відповідно до частини першої статті 16 та частини першої статті 40 Закону тендерний комітет ГСЦ МВС направив лист від 20 вересня 2021 р. № 31/15-1-16709 на адресу
ДП «Поліграфкомбінат «Україна» про участь у переговорах та надання необхідних документів про відповідність Учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону.
ДП «Поліграфкомбінат «Україна» надало для перевірки кваліфікаційним вимогам наступні документи:
– інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить таку інформацію: найменування обладнання, кількість, технічний стан, форма власності;
– інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (за останні два роки), яка містить наступну інформацію: дата та номер договору, найменування замовника, предмет договору, сума договору, загальний строк дії договору;
– копію договору, на підтвердження вищевказаної довідки;
– копію Статуту;
– копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість;
– документ, яким надано повноваження представнику діяти від імені Учасника.
З наданих документів вбачається, що документація відповідає вимогам Замовника та ДП «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» відповідає кваліфікаційним критеріям.
З метою здійснення закупівлі товару за предметом: «Пластмасові вироби – за кодом
ДК 021:2015 – 19520000-7 (бланки документів (на пластиковій основі) для виготовлення свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу)», пропонується обрати процедуру закупівлі – переговорну процедуру закупівлі.
Переговори проведено: 23 вересня 2021 року об 10 год. 00 хв., протокол № 198

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2021 14:55
Оскарження наміру укласти договір: 05 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби


Один комплект розрахований для виготовлення 350 шт. бланків свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 комплект
Бланки документів (на пластиковій основі) для виготовлення свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04052, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лук'янівська, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за передану в звітному місяці Продукцію здійснюється Покупцем шляхом безготівкового переказу грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту звірки взаємних розрахунків за звітний місяць, який підписується Сторонами не пізніше останнього робочого дня кожного звітного місяця. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

24 вересня 2021 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2021 14:47
Документи ДП Україна - ППЗ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів"
#16286441
Переможець 273 000 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2021 14:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2021 14:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів"
#16286441
273 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 16:19
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 16:51
ДУ №1 - Зменшення обсяг.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 16:49
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2021 11:36
Договір від 20.10.2021 - ДП Україна - СРТЗ.pdf укладений
20 жовтня 2021 11:35

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бланки документів (на пластиковій основі) для виготовлення свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу 2500 комплект 109 200,00
UAH з ПДВ

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 жовтня 2021 12:37
2 184 000,00 UAH UA558201720343191001200092560
ГСЦ МВС
UA163204780000026006924427925
ДП "ПК"Україна"по виготовленню ЦП
Оплачений
01 листопада 2021 11:06
6 552 000,00 UAH UA558201720343191001200092560
ГСЦ МВС
UA163204780000026006924427925
ДП "ПК"Україна"по виготовленню ЦП
Оплачений
03 листопада 2021 12:18
6 006 000,00 UAH UA558201720343191001200092560
ГСЦ МВС
UA163204780000026006924427925
ДП "ПК"Україна"по виготовленню ЦП
Оплачений
04 листопада 2021 11:25
1 638 000,00 UAH UA558201720343191001200092560
ГСЦ МВС
UA163204780000026006924427925
ДП "ПК"Україна"по виготовленню ЦП
Оплачений
05 листопада 2021 11:20
5 460 000,00 UAH UA558201720343191001200092560
ГСЦ МВС
UA163204780000026006924427925
ДП "ПК"Україна"по виготовленню ЦП
Оплачений
05 листопада 2021 11:20
10 920 000,00 UAH UA558201720343191001200092560
ГСЦ МВС
UA163204780000026006924427925
ДП "ПК"Україна"по виготовленню ЦП
Оплачений
09 листопада 2021 11:13
5 460 000,00 UAH UA558201720343191001200092560
ГСЦ МВС
UA163204780000026006924427925
ДП "ПК"Україна"по виготовленню ЦП
Оплачений
10 листопада 2021 10:35
17 690 400,00 UAH UA558201720343191001200092560
ГСЦ МВС
UA163204780000026006924427925
ДП "ПК"Україна"по виготовленню ЦП
Оплачений
12 листопада 2021 11:03
10 920 000,00 UAH UA558201720343191001200092560
ГСЦ МВС
UA163204780000026006924427925
ДП "ПК"Україна"по виготовленню ЦП
Оплачений
16 листопада 2021 10:51
10 920 000,00 UAH UA558201720343191001200092560
ГСЦ МВС
UA163204780000026006924427925
ДП "ПК"Україна"по виготовленню ЦП
Оплачений
16 листопада 2021 10:51
10 920 000,00 UAH UA558201720343191001200092560
ГСЦ МВС
UA163204780000026006924427925
ДП "ПК"Україна"по виготовленню ЦП
Оплачений
16 листопада 2021 10:51
10 920 000,00 UAH UA558201720343191001200092560
ГСЦ МВС
UA163204780000026006924427925
ДП "ПК"Україна"по виготовленню ЦП
Оплачений
18 листопада 2021 12:03
10 920 000,00 UAH UA558201720343191001200092560
ГСЦ МВС
UA163204780000026006924427925
ДП "ПК"Україна"по виготовленню ЦП
Оплачений
22 листопада 2021 10:53
8 736 000,00 UAH UA558201720343191001200092560
ГСЦ МВС
UA163204780000026006924427925
ДП "ПК"Україна"по виготовленню ЦП
Оплачений
22 листопада 2021 10:54
3 276 000,00 UAH UA558201720343191001200092560
ГСЦ МВС
UA163204780000026006924427925
ДП "ПК"Україна"по виготовленню ЦП
Оплачений
26 листопада 2021 10:52
4 914 000,00 UAH UA558201720343191001200092560
ГСЦ МВС
UA163204780000026006924427925
ДП "ПК"Україна"по виготовленню ЦП
Оплачений
02 грудня 2021 11:41
15 834 000,00 UAH UA558201720343191001200092560
ГСЦ МВС
UA163204780000026006924427925
ДП "ПК"Україна"по виготовленню ЦП
Оплачений
09 грудня 2021 11:13
5 460 000,00 UAH UA558201720343191001200092560
ГСЦ МВС
UA163204780000026006924427925
ДП "ПК"Україна"по виготовленню ЦП
Оплачений
10 грудня 2021 10:25
2 184 000,00 UAH UA558201720343191001200092560
ГСЦ МВС
UA163204780000026006924427925
ДП "ПК"Україна"по виготовленню ЦП
Оплачений
13 грудня 2021 10:34
1 965 600,00 UAH UA558201720343191001200092560
ГСЦ МВС
UA163204780000026006924427925
ДП "ПК"Україна"по виготовленню ЦП
Оплачений
13 грудня 2021 10:34
1 310 400,00 UAH UA558201720343191001200092560
ГСЦ МВС
UA163204780000026006924427925
ДП "ПК"Україна"по виготовленню ЦП
Оплачений
16 грудня 2021 10:57
10 920 000,00 UAH UA558201720343191001200092560
ГСЦ МВС
UA163204780000026006924427925
ДП "ПК"Україна"по виготовленню ЦП
Оплачений
20 грудня 2021 09:39
5 460 000,00 UAH UA558201720343191001200092560
ГСЦ МВС
UA163204780000026006924427925
ДП "ПК"Україна"по виготовленню ЦП
Оплачений
23 грудня 2021 10:10
6 770 400,00 UAH UA558201720343191001200092560
ГСЦ МВС
UA163204780000026006924427925
ДП "ПК"Україна"по виготовленню ЦП
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 11.1. Договору купівлі-продажу від 20.10.2021 № 90/ЦП-21/194 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору.
Номер договору про закупівлю: 90/ЦП-21/194
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бланки документів (на пластиковій основі) для виготовлення свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу 1624 комплект 109 200,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 177 340 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 556 800,00 UAH)