Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад культури "Муніципальний центр культурних ініціатив" |
Код ЄДРПОУ: | 23325957 |
Місцезнаходження: | 61057, Україна , Харківська обл., Харків, Скрипника, 7 |
Контактна особа: |
Трегуб Юрій Юрійович 380506776970 yuri.tregub@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2021 13:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2021 14:11 |
Очікувана вартість: | 9 244 377,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 221,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 02.07.2021 року № 184-21). У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 46 221,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має дорівнювати або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції, та/або надане учасником забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у цій тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Більш детальна інформація надана в Тендерній Документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 46221 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії в розмірі 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника (до відповідного бюджету) суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю. Детальна інформація міститься у тендерній документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного Сторонами акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня їх підписання. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2021 14:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2021 13:54 |
Тендерна документація.docx | |
24 вересня 2021 13:54 |
Проєкт договору.docx | |
24 вересня 2021 13:54 |
Оголошення.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-17-000054 ● 8774a59171f04adf8eb51699e5d19c9e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2022 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
17.02.2022 № 99
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 17.02.2022 № 99
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
23. UA-2021-09-24-003497-c; 24.09.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Микола Волинець.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-21 10:33:24
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-24-003497-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та проаналізувавши відповідь Замовника від 08.02.2022 через електронну систему закупівель постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-23 14:43:32
Надання пояснення на запит
На запит, отриманий 21 лютого 2022 року в межах проведення Західним Офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі, опублікованої в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-24-003497-с, надаємо наступні пояснення.
Закупівля робіт: «Капітальний ремонт частини приміщень 12, 26-28, 33, 78, 81, 97 та 133 комунального закладу культури "Муніципальний центр культурних ініціатив" за адресою: м. Харків, вул. Скрипника, 7», код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, була запланована та проведена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами та доповненнями) (далі - Закон): відповідно до статті 4 Закону та за наявної потреби у закупівлі цих робіт Замовник запланував закупівлю та включив до річного плану закупівель на 2021 рік.
Відповідно до частини другої статті 4 Закону у річному плані закупівель, оприлюдненому в електронній системі закупівель (UA-P-2021-09-22-016715-b) (далі – річний план), зокрема, міститься інформація щодо очікуваної вартості предмета закупівлі: 9 244 377,60 грн., яка відображена в оголошенні про проведенні відкритих торгів на закупівлю робіт згідно з частиною другою статті 21 Закону, оприлюдненому в електронній системі закупівель. У річному плані також міститься інформація про джерело фінансування закупівлі робіт - місцевий бюджет (бюджет Харківської міської територіальної громади).
Очікувана вартість предмета закупівлі робіт визначається Замовником згідно з пунктом 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами) (далі – Методика № 275), з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Проектна документація по об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт частини приміщень 12, 26-28, 33, 78, 81, 97 та 133 комунального закладу культури "Муніципальний центр культурних ініціатив" за адресою: м. Харків, вул. Скрипника, 7» була розроблена та затверджена відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» від 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23.03.2012 № 122) (далі – Порядок № 45), та Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 (далі – Порядок № 560).
Порядком № 560, у тому числі визначено, що експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва та обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва.
На виконання вказаних вимог Порядку № 560, була проведена експертиза кошторисної частини розробленої проектної документації за робочим проектом: «Капітальний ремонт частини приміщень 12, 26-28, 33, 78, 81, 97 та 133 комунального закладу культури "Муніципальний центр культурних ініціатив" за адресою: м. Харків, вул. Скрипника, 7» та за результатами якої Замовником було отримано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Капітальний ремонт частини приміщень 12, 26-28, 33, 78, 81, 97 та 133 комунального закладу культури "Муніципальний центр культурних ініціатив" за адресою: м. Харків, вул. Скрипника, 7» від 17.09.2021 року № 36575.
Предмет закупівлі робіт Замовником визначено, виходячи з пункту 22 частини першої статті 1 Закону, відповідно до пункту 4 розділу І «Загальні положення» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708, згідно з яким визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Водночас об’єкт будівництва – це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163.
Тобто, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники мають керуватися даними кошторису (кошторисного розрахунку на весь об'єкт будівництва). Враховуючи викладене, якщо роботи проводяться по окремому об'єкту, на який складений окремий об'єктний кошторис (кошторисний розрахунок), їх закупівлю замовник здійснює, керуючись вартісними межами, установленими Законом.
Таким чином очікувану вартість предмета закупівлі робіт Замовник визначив згідно з Методикою № 275, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації, керуючись даними кошторису (кошторисного розрахунку на весь об'єкт будівництва), на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва № 1, затвердженого наказом директора комунального закладу культури «Муніципальний центр культурних ініціатив» № 21 від 23.09.2021, становить: 9 244 377,60 грн.
Разом з тим, поділ об’єкта будівництва на частини неможливий, відповідно до вимог Закону, та Замовник проводить закупівлю на очікувану вартість, враховуючи усі види та обсяги робіт, що передбачені проектною документацією.
На закупівлю вищезазначених робіт було отримано бюджетне призначення згідно з Паспортом бюджетної програми місцевого бюджету на 2021 рік, затвердженим наказом Департаменту культури Харківської міської ради від 27.04.2021 № 167. Враховуючи неповний обсяг фінансування робіт у 2021 році, оголошення про проведення відкритих торгів та тендерна документація містять інформацію про строки виконання робіт – до 20 грудня 2022 року.
Враховуючи дані обставини, Замовник оголосив процедуру закупівлі робіт на очікувану вартість, зі строком виконання робіт: до 20 грудня 2022 року, відповідно до наявної потреби у закупівлі робіт, програми розвитку культури міста Харкова та згідно з дотриманням вимог чинного законодавства в частині визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робіт і вимог частини десятої статті 3 Закону.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі розробленої проектної документації, зокрема у кошторисній її частині міститься дефектний акт – документ, який підтверджує необхідність проведення капітального ремонту об’єкта та містить перелік та обсяг робіт, які необхідні для виконання, їх кількість та одиниці виміру. Таким чином, ций документ, містить узагальнену інформацію щодо обсягів робіт, які необхідно виконати в процесі проведення капітального ремонту. Враховуючи вищезазначене, Замовник у тендерній документації на закупівлю відображає технічні та якісні характеристики предмета закупівлі саме керуючись затвердженим дефектним актом.
Також необхідно зазначити: якісні характеристики предмета закупівлі визначені у проектній документації та передбачають, що роботи мають бути виконані у відповідності до діючих в Україні державних будівельних норм, стандартів і правил. Якість матеріалів, виробів і конструкцій, що застосовуються в процесі виконання робіт повинні відповідати вимогам діючих норм і стандартів, про що Замовник зазначив у тендерній документації.
Згідно вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (в редакції постанови Кабінету міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 та з урахуванням інших змін) Замовник у визначені строки оприлюднює обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості на сторінці «Публічна інформація» http://culture-centre.kh.ua/uk/publichna-informacija власного веб-сайту http://culture-centre.kh.ua.
Обґрунтування завантажене у форматі .pdf та доступне за посиланням http://culture-centre.kh.ua/GetFile.ashx?File=Ob-runtuvannja-Kapitalnijj-remont.pdf або на зазначеній вище сторінці.
До цього пояснення долучено наступні документи (оригінали, що були відскановані):
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва № 1 «Капітальний ремонт частини приміщень 12, 26-28, 33, 78, 81, 97 та 133 комунального закладу культури "Муніципальний центр культурних ініціатив" за адресою: м. Харків, вул. Скрипника, 7», затверджений наказом № 21 від 23.09.2021.
2. Експертний звіт (позитивний) від 17.09.2021 № 36575.
3. Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2021 рік, затвердженим наказом Департаменту культури Харківської міської ради від 27.04.2021 № 167.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 16:49:36
ПОВІДОМЛЕННЯ про припинення моніторингу процедур закупівель
ПОВІДОМЛЕННЯ
про припинення моніторингу
процедур закупівель 24.02.2022
Враховуючи Указ Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», наказ Держаудитслужби від 24.02.2022 № 34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» – припиняється проведення моніторингу процедур закупівель, розпочатих згідно наказу № 99 від 16.02.2022 «Про початок моніторингу процедур закупівель» за процедурами згідно додатку.
Заступник начальника Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до повідомлення про припинення від 24.02.2022
Витяг із переліку процедур закупівель, моніторинг за якими припиняється
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
23. UA-2021-09-24-003497-c; 24.09.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Микола Волинець.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-03-01 18:20:51
ПРО ПРИПИНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕДУР ЗАКУПІВЕЛЬ
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.03.2022 № 123
Хмельницький
Про припинення моніторингу
процедур закупівель
На підставі Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», наказу Держаудитслужби від 24.02.2022 № 34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю»,
НАКАЗУЮ:
З 24.02.2022 зупинити проведення моніторингу процедур закупівель, розпочатих згідно наказу № 99 від 16.02.2022 «Про початок моніторингу процедур закупівель» за процедурами згідно додатку.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу від 01.03.2022 № 123
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
23. UA-2021-09-24-003497-c; 24.09.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Микола Волинець.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-01 17:14:18
Про відновлення моніторингу процедур закупівель
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.04.2022 № 142
Про відновлення моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, з огляду на Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, з метою забезпечення здійснення повноважень органами державного фінансового контролю
НАКАЗУЮ:
1. Поновити та закінчити моніторинги закупівель припинені відповідно до наказу №123 від 01.03.2022 «Про припинення моніторингу процедур закупівель» за процедурами згідно додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу від 01.04.2022 № 142
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
23. UA-2021-09-24-003497-c; 24.09.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Микола Волинець.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2021 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БВП ПРОМСОЦБУД" |
8 971 156,80
UAH з ПДВ
|
8 179 293,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТ 2006" |
9 077 818,20
UAH з ПДВ
|
8 180 007,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БВП ПРОМСОЦБУД" #40229453 |
Переможець |
8 179 293,60
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2021 18:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2023 18:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2023 18:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2023 18:18
|
ДУ_8_до_договору_2_3132_26102021.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2023 18:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2023 16:40
|
ДУ 7 дог 2-3132 09082023.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2023 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2022 15:18
|
ДУ_6_до_договору_2_3132_26102021.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2022 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2022 22:42
|
ДУ_5_до_договору_2_3132_26102021.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2022 22:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2022 11:47
|
ДУ_4_до_договору_2_3132_26102021.pdf | зміни до договору |
14 січня 2022 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2022 13:51
|
ДУ_3_до_договору_2_3132_26102021.pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 08:34
|
ДУ_2_до_договору_2_3132_26102021.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 08:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2021 16:49
|
ДУ_1_до_договору_2_3132_26102021.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2021 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2021 13:38
|
Договір_2_3132_26102021.pdf | укладений |
26 жовтня 2021 13:36
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт частини приміщень 12, 26-28, 33, 78, 81, 97 та 133 комунального закладу культури "Муніципальний центр культурних ініціатив" за адресою: м. Харків, вул. Скрипника, 7 | 1 | роботи |
8 179 293,60
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін, що не є істотними, а саме: зміна плану фінансування робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 2/3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін, що не є істотними. |
Номер договору про закупівлю: | 2/3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна неістотних умов договору, а саме: зміна банківських реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 2/3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна неістотних умов договору, а саме: зміна банківських реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 2/3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"). |
Номер договору про закупівлю: | 2/3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (пункт 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"). |
Номер договору про закупівлю: | 2/3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна неістотних умов договору, а саме: зміна банківських реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 2/3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дострокове розірвання (припинення) договору |
Номер договору про закупівлю: | 2/3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт частини приміщень 12, 26-28, 33, 78, 81, 97 та 133 комунального закладу культури "Муніципальний центр культурних ініціатив" за адресою: м. Харків, вул. Скрипника, 7 | 1 | роботи |
7 641 966,00
UAH з ПДВ
|