Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ (Газове паливо (Природний газ)
Очікувана вартість
4 125 000,00 UAH
UA-2021-09-24-002871-c ● 16b151c571fd4528a265fc65f388f4c8
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 26302945 |
Місцезнаходження: | 65005, Україна , Одеська обл., Одеса, Бабеля 2 |
Контактна особа: |
Білий Кирил 380933247653 bilyi@od.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2021 12:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 125 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Згідно умов тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125000 метри кубічні
Природний газ (Газове паливо (Природний газ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, місто Одеса та Одеська область, м. Одеса, вул. Варненська, 3-Б; м. Біляївка, вул. Кіпенко, 1; смт. Любашівка, вул. Володимира Князя, 86; м. Ананьїв, вул. Гагаріна, 5 А; смт. Тарутине, вул. Красна, 235; м. Березівка, вул. Миру, 17; смт. Доброслав, вул. Центральна, 81; смт. Доброслав, вул. Першотравнева,51; смт. Іванівка, вул. Центральна, 81 А; смт. Велика Михайлівка, вул. Пушкіна, 2 Б; м. Рені, вул.Соборна, 122; смт. Захарівка, вул. Одеська, 53; смт. Ширяєве, вул. Соборна, 97 А; м. Болград, вул.25-го Серпня, 192; м. Болград, вул.25-го Серпня, 192 (об'єкт 2); м. Подільськ, пров.Спортивний, 1 А; м. Подільськ, вул. Соборна, 92; м. Балта, вул. Кузнечна, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2022
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2021 12:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2021 12:55 |
Тендерна документація газ 2021-2022.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 30 вересня 2021 16:00
Дата відповіді: 01 жовтня 2021 10:55
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації Замовника, Учасник на підтвердження кваліфікаційних критерій має надати аналогічний договір, який укладений із замовниками, які фінансуються з державного бюджету.
Висунута Вами вимога обумовлює створення дискримінаційних вимог. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Таким чином, висуваючи зазначену вимогу, Вами штучно звужено коло ймовірних учасників процедури закупівлі та у інших Постачальників, виникає необґрунтована перевага над іншими.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, що фінансуються з державного бюджету, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі.
На підтвердження, закликаємо ознайомитись з рішенням АМКУ: Рішення: від 10.12.2019 №18296-р/пк-пз (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-10-003404-b)
У раз ігнорування даної вимоги, ми, як учасник даної закупівлі, використаємо надане нам право, згідно статті 18 Закону, звернутися з відповідною скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
В пункті 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначено, що у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Замовником у Додатку 2 до тендерної документації визначено перелік документів, які підтверджують інформацію про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям.
Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати договір поставки аналогічного предмету закупівлі товарів – (код згідно ДК 021:2015 - 09120000-6 Газове паливо (Природний газ), який укладений з замовниками, які фінансуються з державного бюджету.
Така вимога є обумовлена специфікою взяття фінансових зобов’язань та здійснення розрахунків установ (організацій), які фінансуються з державного бюджету.
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Одеській області здійснює забезпечення місцевих загальних судів Одеської області за рахунок коштів державного бюджету.
Фінансово-правові відносини за кошторисно-бюджетного фінансування виникають із моменту затвердження кошторису бюджетної установи розпорядником бюджетних коштів вищого рівня. У цьому полягає правове значення кошторису як індивідуального фінансово-планового акта, який спрямований на виконання правових норм та конкретизує їх у розрізі конкретних правовідносин.
Невід'ємною частиною кошторису є план асигнувань. Цей документ являє собою помісячний розподіл асигнувань, затверджених у кошторисі, за скороченою формою економічної класифікації, який регламентує взяття установою зобов'язань протягом календарного року. Затверджується разом із кошторисом.
Помісячний розподіл асигнувань не завжди співпадає з сумую видатків, які підлягають оплаті за місяць, в тому числі на комунальні послуги, внаслідок чого можливі затримки в оплаті за поставлений товар (послуги, роботи). Ряд постачальників в таких умовах розривають договори та відмовляються продовжувати договірні відносини та постачати товар (послуги, роботи).
Відсутність досвіду роботи з Замовниками, які фінансуються з державного бюджету, ставить під загрозу безперебійне забезпечення місцевих загальних судів газовим опаленням, та як наслідок забезпечення здійснення правосуддя в належних умовах.
Визначена в тендерній документації вимога щодо наявності аналогічного договору з бюджетними організаціями не є дискримінаційною, ніяким чином не звужує коло потенційних учасників закупівлі, а лише являється інструментом забезпечення належного виконання умов договору та гарантування необхідних умов здійснення правосуддя в місцевих загальних судах Одеської області.
В пункті 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначено, що у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Замовником у Додатку 2 до тендерної документації визначено перелік документів, які підтверджують інформацію про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям.
Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати договір поставки аналогічного предмету закупівлі товарів – (код згідно ДК 021:2015 - 09120000-6 Газове паливо (Природний газ), який укладений з замовниками, які фінансуються з державного бюджету.
Така вимога є обумовлена специфікою взяття фінансових зобов’язань та здійснення розрахунків установ (організацій), які фінансуються з державного бюджету.
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Одеській області здійснює забезпечення місцевих загальних судів Одеської області за рахунок коштів державного бюджету.
Фінансово-правові відносини за кошторисно-бюджетного фінансування виникають із моменту затвердження кошторису бюджетної установи розпорядником бюджетних коштів вищого рівня. У цьому полягає правове значення кошторису як індивідуального фінансово-планового акта, який спрямований на виконання правових норм та конкретизує їх у розрізі конкретних правовідносин.
Невід'ємною частиною кошторису є план асигнувань. Цей документ являє собою помісячний розподіл асигнувань, затверджених у кошторисі, за скороченою формою економічної класифікації, який регламентує взяття установою зобов'язань протягом календарного року. Затверджується разом із кошторисом.
Помісячний розподіл асигнувань не завжди співпадає з сумую видатків, які підлягають оплаті за місяць, в тому числі на комунальні послуги, внаслідок чого можливі затримки в оплаті за поставлений товар (послуги, роботи). Ряд постачальників в таких умовах розривають договори та відмовляються продовжувати договірні відносини та постачати товар (послуги, роботи).
Відсутність досвіду роботи з Замовниками, які фінансуються з державного бюджету, ставить під загрозу безперебійне забезпечення місцевих загальних судів газовим опаленням, та як наслідок забезпечення здійснення правосуддя в належних умовах.
Визначена в тендерній документації вимога щодо наявності аналогічного договору з бюджетними організаціями не є дискримінаційною, ніяким чином не звужує коло потенційних учасників закупівлі, а лише являється інструментом забезпечення належного виконання умов договору та гарантування необхідних умов здійснення правосуддя в місцевих загальних судах Одеської області.
Інформація про відміну
Дата відміни
11 жовтня 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій