Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Structures and parts of structures CPV 2008 021:2015 - 44210000-5 (temporary supporting structures to perform emergency measures)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська область обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Сергій Титаренко +380442862547 tender@kasm.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Владислав Виноградов +380442862486 kasm@kasm.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne pidpryiemstvo po remontu i utrymanniu mostiv i shliakhiv m. Kyieva "Kyivavtoshliakhmist" |
National ID: | 03359018 |
Contact point: |
Serhii Tytarenko +380442862547 tender@kasm.com.ua |
Additional contacts: |
Владислав Виноградов +380442862486 kasm@kasm.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2021 10:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2021 11:05 |
Очікувана вартість: | 39 653 732,72 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 198 268,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 24 вересня 2021 10:36 |
Enquiries until: | 04 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 листопада 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 39 653 733 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 198 269 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2021 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2021 15:11 |
Тендерна документація.docx | |
05 листопада 2021 15:11 |
Додаток_1.doc | |
05 листопада 2021 15:11 |
Перелiк_змiн.docx | |
24 вересня 2021 10:36 |
Додаток_4.doc | |
24 вересня 2021 10:36 |
Додаток_3.doc | |
24 вересня 2021 10:36 |
Додаток_2.doc |
05 листопада 2021 15:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 листопада 2021 15:11 |
Тендерна документація.docx
|
|||
05 листопада 2021 15:11 |
Додаток_1.doc
|
|||
05 листопада 2021 15:11 |
Перелiк_змiн.docx
|
|||
24 вересня 2021 10:36 |
Додаток_4.doc
|
|||
24 вересня 2021 10:36 |
Додаток_3.doc
|
|||
24 вересня 2021 10:36 |
Додаток_2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 20 жовтня 2021 22:13
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-26-000033 ● 783e23bb4ce84e73b1ae8972b50f40c6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2022 14:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.01.2022 № 13
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2021-09-24-002701-b 24.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-01 10:15:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі тимчасоихі підтримуючих конструкцій для виконання протиаварійних заходів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-24-002701-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-03 10:58:17
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2021-09-24-002701-b
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах.
Основним предметом діяльності підприємства «Київавтошляхміст» є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд.
Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
Згідно висновків та рекомендацій наданих за результатами комплексних спеціальних обстежень мостових споруд, які знаходяться у непрацездатному стані та для подальшої тимчасової експлуатації таких споруд, недопущення непередбачуваних наслідків та уникнення аварійної ситуації, необхідно першочергово виконати протиаварійні заходи на зазначених об’єктах шляхом встановлення тимчасових підтримуючих конструкцій.
Враховуючи зазначене, підприємством «Київавтошляхміст» було розпочато процедуру закупівлі «Конструкції та їх частини за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 (тимчасові підтримуючі конструкції для виконання протиаварійних заходів)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-24-002701-b).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі та відповідності поставленої продукції державним стандартам та нормам.
За результатом моніторингу цін та вивчення комерційних пропозицій із урахуванням специфіки товару та умов договору, було здійснено розрахунок та визначено очікувану вартість предмету закупівлі.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту повідомляємо, що у відповідності до пункту 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів. Оскільки підприємство «Київавтошляхміст» є одержувачем бюджетних коштів, посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до вимог абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Відповідно до Висновку встановлено, що за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлення порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону та вимог абзацу третього пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). З метою здійснення заходів щодо усунення виявлених Державною аудиторською службою України порушень, підприємство «Київавтошляхміст» направляє копію протоколу від 22.02.2022 наради підприємства «Київавтошляхміст» з питань вжиття заходів за результатами проведеного моніторингу Державної аудиторської служби України № UA-M-2022-01-26-000033 по процедурі закупівлі «Конструкції та їх частини за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 (тимчасові підтримуючі конструкції для виконання протиаварійних заходів)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-24-002701-b) згідно висновку від 18 лютого 2022 року (додається). Враховуючи вищевикладене, ПРОСИМО: 1. Підтвердити усунення Замовником порушення зазначеного у Висновку. Додаток: на 3 арк.
2022-02-22 16:51:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((частина п’ята статті 8 Закону та абзац третій пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»))
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна, Київська область обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ГІПРО ІНЖИНІРИНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ПІЛОН ІНЖИНІРІНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП ЮГСТРОЙ 17 | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2021 11:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГІПРО ІНЖИНІРИНГ" |
39 464 043,65
UAH з ПДВ
|
39 464 043,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПІЛОН ІНЖИНІРІНГ" |
39 631 436,55
UAH з ПДВ
|
39 631 436,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГІПРО ІНЖИНІРИНГ" #42616464 |
Переможець |
39 464 043,65
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2021 13:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2022 14:54
|
12-18 Додаткова угода 2 Гіпро Інжинірінг.pdf | зміни до договору |
21 січня 2022 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2022 08:55
|
12-18 Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
06 січня 2022 08:54
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 10:11
|
12-18 ТОВ Гіпро Інжиніринг.pdf | укладений |
17 грудня 2021 10:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 12-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 12-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |