Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
5 790,00 UAH
UA-2021-09-24-002367-c 4b6297b306a3486ea6a205491cfaf1e6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Робак Галина Василівна

+380352254687 olena_zolotnyk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська міська комунальна лікарня швидкої допомоги"
Код ЄДРПОУ: 02001297
Місцезнаходження: 46008, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Шпитальна 2
Контактна особа: Робак Галина Василівна
+380352254687
olena_zolotnyk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 шт
Ціна за одиницю: 100UAH без ПДВ
папір офісний А4 80г/м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46008, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул.Шпитальна 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 вересня 2021  —  15 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Ціна за одиницю: 89.5UAH без ПДВ
Папір рулонний 420мм без перф.SL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46008, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул.Шпитальна 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 вересня 2021  —  30 вересня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

24 вересня 2021 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПД ФО Якимук Олександр Васильович
#2297111098
Переможець 5 790,00
UAH
24 вересня 2021 12:28

Документи

24 вересня 2021 12:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2021 12:30
договір 490.pdf укладений
24 вересня 2021 12:29

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
папір офісний А4 80г/м 40 шт 100,00
UAH
Папір рулонний 420мм без перф.SL 20 шт 89,50
UAH