Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт частини житлового будинку (капітальний ремонт ліфтового обладнання), що становить складову частину житлового будинку за адресою: ж/м Червоний Камінь, 19, блок 3 у м. Дніпро (пас)
Очікувана вартість
1 022 000,00 UAH
UA-2021-09-24-002268-b 46fb29d5524a4d25b44461f3364f6a3c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олександрівна Іванюшенко

+380567451049 natalya0301@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38114671
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-zhitlovogo-gospodarstva-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16
Контактна особа: Наталія Олександрівна Іванюшенко
+380567451049
natalya0301@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2021 10:18
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2021 14:48
Очікувана вартість: 1 022 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії, виданої банком, іншою кредитною установою, страховою організацією (банківська гарантія), яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт частини житлового будинку (капітальний ремонт ліфтового обладнання), що становить складову частину житлового будинку за адресою: ж/м Червоний Камінь, 19, блок 3 у м. Дніпро (пас)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро , ж/м Червоний Камінь, 19, блок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування: міський бюджет Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Джерело фінансування: міський бюджет Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії, виданої банком, іншою кредитною установою, страховою організацією (банківська гарантія), яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.

Сума забезпечення: 5000 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Разом із гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія документа, що підтверджує право юридичної особи на здійснення банківської діяльності, виданої банку, іншій кредитній установі, страховій організації, копія документа про повноваження особи, котра підписує гарантію, копія платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку, іншої кредитної установи, страхової організації або копія документу, що підтверджує передачу учасником майна на суму гарантії у заставу (у разі, якщо гарантія видана на підставі передачі учасником майна на суму гарантії у заставу). Зазначені копії повинні бути завірені банком, іншою кредитною установою, страховою організацією (банківська гарантія).

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Що до ліцензії (з класом наслідків (відповідальності) об’єкта – СС2)
Дата подання: 30 вересня 2021 11:37
Дата відповіді: 30 вересня 2021 12:33
Добрий день, просимо уточнити на підставі чого в тендерній документації на капітальний ремонт ліфтового обладнання потребується ліцензія (з класом наслідків (відповідальності) об’єкта – СС2), якщо в дефектному акті (Додаток 2) немає будівельних робіт, а саме перебудування машинного приміщення, зменшення/збільшення або перенесення дверного проєму, тощо. Бажано щоб замовник надав у відкритий доступ проєктну документацію, щоб унеможливити двозначне трактування тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умовами документації спрощеної закупівлі замовником вимагається копія дозволу/декларації та ліцензії (з класом наслідків (відповідальності) об’єкта – СС2) на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до ЕКСПЕРТНОГО ЗВІТУ щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом "Капітальний ремонт частини житлового будинку (капітальний ремонт ліфтового обладнання), що становить складову частину житлового будинку за адресою: ж/м Червоний Камінь, 19, блок 3 у м. Дніпро (пас)", в якому зазначено, що клас наслідків (відповідальності) об'єкта - СС2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2021 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Спеціалізоване підприємство"Ліфтмонтаж Дніпро" 839 993,34
UAH з ПДВ
839 993,34
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 жовтня 2021 15:17
Електронний підпис
01 жовтня 2021 15:13
10.Дозвіл.PDF
01 жовтня 2021 15:13
ДОГОВОР КК 19-3.pdf
01 жовтня 2021 15:13
5.Довідка-досвід.pdf
01 жовтня 2021 15:13
31.Ліцензія СС2.pdf
01 жовтня 2021 15:13
1. Довідка працівники.pdf
01 жовтня 2021 15:13
22.Договір_свідоцтво.pdf
01 жовтня 2021 15:13
11.Відомості ЕДРПОУ.pdf
01 жовтня 2021 15:13
16.Довідка заходи.pdf
01 жовтня 2021 15:13
37. Довідка ціна.pdf
01 жовтня 2021 15:13
24.Договір_сетиіфкат.pdf
01 жовтня 2021 15:13
9.Витяг ЄП.PDF
01 жовтня 2021 15:13
2.Накази.pdf
01 жовтня 2021 15:13
19. Довідка тех.огляд.pdf
01 жовтня 2021 15:13
40.Гарантійний лист.pdf
01 жовтня 2021 15:13
30.Дозвіл.pdf
01 жовтня 2021 15:13
20.Договір_дозвіл.pdf
01 жовтня 2021 15:13
Тендерное предложение.pdf
01 жовтня 2021 15:13
14.Ріш Наказ дир.PDF
01 жовтня 2021 15:13
8.Статут.PDF
01 жовтня 2021 15:13
39. Довідка укр.мова.pdf
01 жовтня 2021 15:13
3.Довідка мат база.pdf
01 жовтня 2021 15:13
кошторис.pdf
01 жовтня 2021 15:13
4.Договір_тех.паспорт.pdf
01 жовтня 2021 15:13
34. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спеціалізоване підприємство"Ліфтмонтаж Дніпро"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Спеціалізоване підприємство"Ліфтмонтаж Дніпро"
#41496718
Переможець 839 993,34
UAH з ПДВ
06 жовтня 2021 15:26

Документи

06 жовтня 2021 15:26
Електронний підпис
06 жовтня 2021 15:25
270протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2021 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спеціалізоване підприємство"Ліфтмонтаж Дніпро"
#41496718
839 993,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2021 15:26
Електронний підпис
06 жовтня 2021 15:25
270протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 13:12
23-2021.pdf укладений
06 січня 2022 12:52
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2021 12:59
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2021 12:56
23-2021 від 12.10.21.pdf укладений
12 жовтня 2021 12:26

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
10 грудня 2021 09:40
839 993,34 UAH UA778201720344231022100081823
ДЖГ ДМР
UA573052990000026000050240910
ТОВ СП"Лiфтмонтаж Днiпро"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 839 993,34
UAH