Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
21Р-167_76490000-4 - Well-completion services ((Provision of services for the repair of oil and gas wells at the fields of JSC "Ukrgazvydobuvannya" using coltubing and nitrogen-compressor equipment (Lot №1 - DK 021: 2015 76490000-4 Well-completion services (Provision of services for the repair of oil and gas wells in the fields of JSC "Ukrgazvydobuvannya" using coltubing and nitrogen compressor equipment) Lot №2 - DK 021: 2015 76490000-4 Well-completion services (Provision of services for repair of oil and gas wells at the fields of JSC "Ukrgazvydobuvannya" with the help of coltubing and compressor equipment); Lot №3 - DK 021: 2015 76490000-4 Well-completion services (Provision of services for the repair of oil and gas wells in the fields of JSC "Ukrgazvydobuvannya" using coltubing and nitrogen compressor equipment))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Максим Ковальов +380444612720 maksym.kovalov@ugv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Манжос Владислав +380676248135 vladyslav.manzhos@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JSC UKRGASVYDOBUVANNYA |
National ID: | 30019775 |
Contact point: |
Maksym Kovalov +380444612720 maksym.kovalov@ugv.com.ua |
Additional contacts: |
Манжос Владислав +380676248135 vladyslav.manzhos@ugv.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2021 17:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 1 113 313 766,40 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 23 вересня 2021 17:36 |
Enquiries until: | 15 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 жовтня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 1 113 313 766 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:76490000-4: Послуги з освоєння свердловин
Тендерна документація
12 жовтня 2021 14:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2021 11:59 |
Додаток 4 до ТД проект договору (нова редакція).7z | |
12 жовтня 2021 11:59 |
ТД_21П-167_Послуг з ремонту нафтових і газових свердловин колтюбінг 1,1 млрд (нова редакція).docx | |
12 жовтня 2021 11:59 |
перелік змін, що вносяться.docx | |
23 вересня 2021 17:37 |
Додаток №2 до технічного завдання_СОУ 09.1-30019775-147 2018.pdf | |
23 вересня 2021 17:37 |
Додаток №1 до технічного завдання_Норми часу.pdf | |
23 вересня 2021 17:36 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_послуги 26.02.xlsx | |
23 вересня 2021 17:36 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx | |
23 вересня 2021 17:36 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls |
12 жовтня 2021 14:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 жовтня 2021 11:59 |
Додаток 4 до ТД проект договору (нова редакція).7z
|
|||
12 жовтня 2021 11:59 |
ТД_21П-167_Послуг з ремонту нафтових і газових свердловин колтюбінг 1,1 млрд (нова редакція).docx
|
|||
12 жовтня 2021 11:59 |
перелік змін, що вносяться.docx
|
|||
23 вересня 2021 17:37 |
Додаток №2 до технічного завдання_СОУ 09.1-30019775-147 2018.pdf
|
|||
23 вересня 2021 17:37 |
Додаток №1 до технічного завдання_Норми часу.pdf
|
|||
23 вересня 2021 17:36 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_послуги 26.02.xlsx
|
|||
23 вересня 2021 17:36 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx
|
|||
23 вересня 2021 17:36 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Якщо при складанні розцінок контрагент, не може надати розцінку нижче зафіксованої в тендерній документації, в такому випадку він залишає таку розцінку без змін, у відповідності до тендерної документації, та розглядає наступні розцінки, де він може зменшити вартість розцінок, тим самим покращити свою загальну пропозицію з метою перемоги в тендерній процедурі закупівлі.
Скарги до процедури
Дата подання: 23 листопада 2021 14:48
Дата подання: 23 листопада 2021 14:48
Дата подання: 23 листопада 2021 14:48
Звернення до Держаудитслужби
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-14-000070 ● baebd99267354ffda49fe77b98049009
- Статус: завершено ● Дата: 22 серпня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 16:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2022 № 24
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-09-23-012954-b 23.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-17 16:54:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
«21П-167_76490000-4 - Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах
АТ «Укргазвидобування» за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання (Лот № 1 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ «Укргазвидобування» за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот № 2 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ «Укргазвидобування» за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот №3 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ «Укргазвидобування» за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-23-012954-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-22 10:47:35
Відповідь на запит Державної аудиторської служби від 17.02.2022
Про надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 76490000-4 - Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання (Лот №1 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот №2 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот №3 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання)), 21П-167, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-09-23-012954-b.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-05-26-000046 ● ebacf9d08a6a44e59b4816046f452965
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 19:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.05.2022
№
83
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-09-23-012954-b
23.09.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 червня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2024-03-22-000061 ● 09fe1d27c9d7408fbe04ff43c6242c81
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 12:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 № 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-09-23-012954-b 23.09.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-28 08:42:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ «Укргазвидобування» за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання (Лот №1 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ «Укргазвидобування» за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот №2 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ «Укргазвидобування» за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот №3 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ «Укргазвидобування» за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-23-012954-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо підстав оприлюднення в електронній системі закупівель договорів про закупівлю (за лотами 1, 2 та 3) з перевищенням терміну, встановленого пунктом шостим статті 33 Закону.
2. Щодо підстав оприлюднення в електронній системі закупівель договорів про закупівлю (за лотами 1, 2 та 3) без зазначення обов’язкових реквізитів (номера та дати) для договорів даного виду із наданням сканкопій відповідних договорів про закупівлю (за лотами 1, 2 та 3).
3. Щодо виконання переможцями процедури закупівлі (за лотами 1 та 3) умов пункту 9 розділу І тендерної документації та Додатку 8.1 до тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповіді ще немає
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 371 104 588,80 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 7 422 091,77 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами). Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.8 Розділу І. Загальні положення, п.1, 2, 3 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій та додатку №8 цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 11133137.66 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю.. Умови повернення, вимоги до банків та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п.9 Розділу І. Загальні положення, п.6 Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю та додатку 8.1 до тендерної документації. |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 30 календарних днів з моменту отримання оригіналу рахунку на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі виконаних послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Дата подання: 23 листопада 2021 14:48
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ОЙЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2021 17:37
|
ТОВ "Науково-технічне підприємство "Бурова техніка" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2021 17:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАКРОМ УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Регіон" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2021 17:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРАНТА" ЛТД | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "СЕРВІС ОЙЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2021 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Регіон" |
333 000 000,00
UAH з ПДВ
|
304 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАКРОМ УКРАЇНА" |
371 054 588,80
UAH з ПДВ
|
305 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРАНТА" ЛТД |
371 104 588,80
UAH з ПДВ
|
307 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЕРВІС ОЙЛ" |
361 104 588,80
UAH з ПДВ
|
361 104 588,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Науково-технічне підприємство "Бурова техніка" |
369 890 000,00
UAH з ПДВ
|
369 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Регіон" #32523248 |
Переможець |
304 999 000,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2022 12:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2022 10:14
|
21П-167, лот №1.pdf.p7s | укладений |
10 березня 2022 18:18
|
Підписано ТОВ Регіон.zip | укладений |
10 березня 2022 18:18
|
21П-167, лот №1.pdf | укладений |
10 березня 2022 18:18
|