Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світлодіодні панелі
Очікувана вартість
11 320,00 UAH
UA-2021-09-23-012937-b 454a81d0ebae49eeb29f0662ec7a7f3b
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Халатян

+380634075064 ekaterinakh644@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75
Контактна особа: Катерина Халатян
+380634075064
ekaterinakh644@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2021 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2021 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2021 23:59
Очікувана вартість: 11 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: озмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5% вартості договору і становить по даній закупівлі 5% вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія (електронна банківська гарантія). Учасник-переможець має внести забезпечення виконання договору про закупівлю, тобто, надати Замовнику банківську гарантії (електронну банківську гарантію), не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії банківської гарантії повинен закінчуватися не раніше ніж через один місяць після закінчення строку дії договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Банківська гарантія повинна містити таку інформацію: У банківській гарантії Учасник має бути зазначений як Принципал, а Замовник – Бенефіціар, а також зазначено суму та конкретний термін дії гарантії. Банк-гарант повинен зазначити у банківській гарантії про взяття на себе безвідкличних зобов’язань негайно сплатити Замовникові за першою письмовою вимогою платежу вказану суму за умови письмового підтвердження невиконання Учасником своїх зобов’язань, що передбачаються Договором. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 банківські реквізити: Держказначейська служба України за адресою: IBAN: UA 308201720344290042000095804.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Світлодіодна панель(універсальна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, заклади освіти Замовника (згідно з Дислокацією)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 31524120-2 — Настельні світильники
10 штуки
Світлодіодна панель (вбудована)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, заклади освіти Замовника (згідно з Дислокацією)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 31524120-2 — Настельні світильники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
озмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5% вартості договору і становить по даній закупівлі 5% вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія (електронна банківська гарантія). Учасник-переможець має внести забезпечення виконання договору про закупівлю, тобто, надати Замовнику банківську гарантії (електронну банківську гарантію), не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії банківської гарантії повинен закінчуватися не раніше ніж через один місяць після закінчення строку дії договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Банківська гарантія повинна містити таку інформацію: У банківській гарантії Учасник має бути зазначений як Принципал, а Замовник – Бенефіціар, а також зазначено суму та конкретний термін дії гарантії. Банк-гарант повинен зазначити у банківській гарантії про взяття на себе безвідкличних зобов’язань негайно сплатити Замовникові за першою письмовою вимогою платежу вказану суму за умови письмового підтвердження невиконання Учасником своїх зобов’язань, що передбачаються Договором. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 банківські реквізити: Держказначейська служба України за адресою: IBAN: UA 308201720344290042000095804.
Форма підтвердження: документ

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 25 вересня 2021 12:23
Дата відповіді: 27 вересня 2021 15:54
Шановний Замовнику! Посилаючись на моделі бажаних панед\лей, ви зазначаєте вимоги до терміну служби - не менше 50000 годин для кожної з моделей. Зауважимо, що виробник моделі DELUX CFQ LED 45 36W 6500K (595*595) призм зазначає термін служби 20000 годин (https://delux.ua/ru/product-catalog/product/6128-led-svitilnik-ofisniy-delux-cfq-led-45-36w-6500k-595*595-prizmatik), а виробник Feron AL2118 36W 4000K - 25000 годин (https://feron.ua/svetilniki/svetodiodnye-paneli/svetodiodnaya-panel-feron-al2118-36w-4000k-01668-1/, інструкція). Отже, приведіть вимоги зазначеного параметру до значень прикладів, на які ви посилаєтесь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. До документації буде внесено відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2021 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОСКУРА ВЕНІАМІН АНДРІЙОВИЧ 7 890,00
UAH з ПДВ
7 890,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 жовтня 2021 12:48
Електронний підпис
04 жовтня 2021 12:48
лист-відгук №1.pdf
04 жовтня 2021 12:48
евросвет EV-LS, EV-IT,B2B panel.pdf
04 жовтня 2021 12:48
12_Пропозиція.pdf
04 жовтня 2021 12:48
Проект_договору.pdf
04 жовтня 2021 12:48
Документи з підписом.pdf
04 жовтня 2021 12:48
лист-відгук №2.pdf
04 жовтня 2021 12:48
Паспорт_1.pdf.p7s
04 жовтня 2021 12:48
ВидатковаЛІДЕР.pdf.p7s
04 жовтня 2021 12:48
ВидатковаЛІДЕР.pdf
04 жовтня 2021 12:48
лист-відгук №1.pdf.p7s
04 жовтня 2021 12:48
Проект_договору.pdf.p7s
04 жовтня 2021 12:48
ІНН (1).pdf.p7s
04 жовтня 2021 12:48
12_Пропозиція.pdf.p7s
04 жовтня 2021 12:48
Паспорт_1.pdf
04 жовтня 2021 12:48
ІНН (1).pdf
04 жовтня 2021 12:48
лист-відгук №2.pdf.p7s
04 жовтня 2021 12:48
11_Порівняльна таблиця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОСКУРА ВЕНІАМІН АНДРІЙОВИЧ

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОСКУРА ВЕНІАМІН АНДРІЙОВИЧ
#3649606333
Відхилено 7 890,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2021 12:49

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій