Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
(Костюм хімзахисний, костюм водозахисний)
Очікувана вартість
293 670,00 UAH
UA-2021-09-23-012444-b ● bff81fb5dcb746569dba4edc2bcaba91
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 31448144 |
Місцезнаходження: | 54055, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 161 |
Контактна особа: |
Дмитро Ганіченко +380675503677 comdir@vodokanal.mk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2021 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2021 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 06 жовтня 2021 11:53 |
Очікувана вартість: | 293 670,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 469,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Костюм хімзахисний ізолюючий типу Л-1 (тканина Т-15К або БЦК)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54055, Україна, Миколаївська область, вул. Погранична,161, м. Миколаїв, вул. Погранична,161
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 35113400-3 — Захисний одяг
105 штуки
Костюм водозахисний (куртка і комбінезон з прогумованої тканини з ПВХ чоботами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54055, Україна, Миколаївська область, вул. Погранична,161, м. Миколаїв, вул. Погранична,161
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 35113400-3 — Захисний одяг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Договором протягом 30 календарних днів після поставки окремої партії Товарів згідно поданої Покупцем письмової заявки | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2021 17:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2021 16:59 |
Проект договору.doc | |
23 вересня 2021 16:59 |
Оголошення костюми 23 09 2021.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-23-012444-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКОВ ЛТД", Код ЄДРПОУ:33831763
Дата подання: 18 жовтня 2021 08:57
Дискваліфікація ТОВ «ЮКОВ ЛТД» з причини не надання документів, що підтверджують якість товару
В рамках тендерної пропозиції ТОВ "ЮКОВ ЛТД" надало документи, що підтверджують якість товару згідно діючого законодавства України
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 жовтня 2021 15:23
Доброго дня.
Відповідно до Вашої вимоги, повідомляємо наступне:
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКОВ ЛТД" , не надано документи якості, як того вимагалось Замовником.
Натомість, Учасником надано інші документи якості, які він вважав за потрібне надати. У такому випадку, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника і підлягає відхиленню, відповідно до ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Додатково наголошуємо, відповідно дл п. 7 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі", у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до Вашої вимоги, повідомляємо наступне:
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКОВ ЛТД" , не надано документи якості, як того вимагалось Замовником.
Натомість, Учасником надано інші документи якості, які він вважав за потрібне надати. У такому випадку, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника і підлягає відхиленню, відповідно до ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Додатково наголошуємо, відповідно дл п. 7 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі", у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій