Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт території з влаштуванням алей в КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
16 436 278,40 UAH
UA-2021-09-23-012244-b 4fc15739f6d846d59a715beba152fe67
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федорович Людмила Михайлівна

+380663046888 emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996639
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І. Миколайчука, буд. 9
Контактна особа: Федорович Людмила Михайлівна
+380663046888
emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2021 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2021 12:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2021 15:58
Очікувана вартість: 16 436 278,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82 181,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта та оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» на суму визначену в п.2.3 з грошовим покриттям. 2.2. Реквізити замовника: р/р UA 303204780000000255630169940 в АБ «Укргазбанк» Код ЄДРПОУ 01996639 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 80 000,00 гривень. 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий), або надати відповідність рівнів рейтингових оцінок за Національною рейтинговою шкалою. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - копія ліцензії, виданої банку, - довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття по наданій гарантії. 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.3 За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених п. 3.2. Тендерної документації. 3.4. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: вул. І. Миколайчука, 9, м. Львів, 79059. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт території з влаштуванням алей в КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 вересня 2021 16:50

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта та оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» на суму визначену в п.2.3 з грошовим покриттям. 2.2. Реквізити замовника: р/р UA 303204780000000255630169940 в АБ «Укргазбанк» Код ЄДРПОУ 01996639 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 80 000,00 гривень. 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий), або надати відповідність рівнів рейтингових оцінок за Національною рейтинговою шкалою. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - копія ліцензії, виданої банку, - довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття по наданій гарантії. 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.3 За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених п. 3.2. Тендерної документації. 3.4. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.

Сума забезпечення: 80000 UAH
23 вересня 2021 16:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2021 16:50
Тендерна документація з додатками (алея).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічного завдання
Дата подання: 27 вересня 2021 16:02
Дата відповіді: 28 вересня 2021 08:56
Добрий день. Просимо уточнити розділ Водовідведення п.13, 14, 15 ТЗ: - Просимо вказати висоту лотка PoliMax Basic. Яка решітка йде до нього стальна чи чавунна, якщо чавунна просимо вказати клас навантаження. - Просимо уточнити який саме переріз має бути у лотків та пісковловлювачів (200 мм чи 100 мм ?); - Просимо вказати які частини дощоприймальних колодязів будуть встановлюватись (нижні, середні, верхні)? Дякуєм
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо: Лоток BetoMax Drive ЛВ-20.26.31-Б; Гідравлічний перетин 200 мм; Висота 260 мм; Клас навантаження Д400; Дощоприймач ДП 30.38.44; 3 секції на кожну точку.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-16-000104 ● c1a3e58ef96b41228d9abcd7cebba5d3
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 лютого 2022 16:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

16.02.2022
№ 75

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК



Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.02.2022 № 75.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2021-09-23-012244-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-17 12:14:58

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт території з влаштуванням алей в КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9 (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-23-012244-b) та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-21 16:25:15

Пояснення щодо запиту

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: «Капітальний ремонт території з влаштуванням алей в КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9 (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)», розміру витрат і очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів:
- проектно-кошторисної документації, розробленої проектною організацією (ТзОВ "Макро-Будомат" ЄДРПОУ – 33805691), згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (Зведений кошторисний розрахунок Додається);
- експертного звіту, отриманого за результатом розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом (Експертний звіт Додається);
Згідно Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 передбачено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно цієї вимоги надаємо посилання на веб-сайт Львівської міської ради https://city-adm.l viv.ua/lmr/plany-zakupivel та власний веб-сайт https://www.emergency-hospital.lviv.ua/about/kontakty-3.
Також додаємо скановану копію зведеного кошторисного розрахунку та експертного звіту.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-24 16:27:22

Повідомлення про припинення проведення монітрингів процедур закупівель

Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в України" та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року № 34, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області з 24.02.2022 року припиняє проведення моніторингів процедур закупівель розпочатих відповідно до статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" та наказу № 75 від 16.02.2022 "Про початок моніторингу процедур закупівель", на період дії воєнного стану.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 березня 2022
Кінцевий строк оскарження: 05 квітня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2022-03-30-000082 ● 0a9f07db58484170819fd2e61e8710e9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2022 18:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

30.03.2022
№ 104

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК



Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.03.2022 № 104.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2021-09-23-012244-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз.2 ст. 2 та ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах проведення Північним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-09-23-012244-b, яка здійснювалася КНП "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова" (далі – Замовник), надаємо наступні пояснення та аргументовані заперечення. 1. Щодо складення тендерної документації, дотримання вимог норм п. 8 та 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22, частини 1 статті 41 Закону та Наказу № 710. 1.1. Висновком моніторингу було констатовано, що в підпункті 2 пункту 10.13 розділу 10 проєкту договору про закупівлю (Додаток № 3 тендерної документації) встановлено умову, що істотні умови цього договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених частиною 5 статті 41 Закону, а саме: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Оскільки пункт 2 частини 5 статті 41 Закону стосується можливості зміни істотних умов договору про закупівлю предметом якого є купівля товарів, а не робіт, то на вашу думку, це не відповідає вимогам пункту 8 частини 2 статті 22 та частини 1 статті 41 Закону. Ми з цим не погоджуємося, з наступних причин. Пункт 8 частини 2 статті 22 Закону встановлює, що у тендерній документації замовник повинен зазначити відомості про проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Отже, для того аби стверджувати про недотримання цієї норми Закону, потрібно, щоб замовник не зазначив в тендерній документації про проект договору та/або про порядок зміни його умов. Висновком моніторингу не заперечено той факт, що Замовник у тендерній документації встановив положення, якими надані відомості про проєкт договору та у Додатку №3 до тендерної документації надано відповідний проєкт договору про закупівлю робіт. Пунктом 10.13. проєкту договору встановлено порядок зміни його істотних умов. Аналізуючи випадки можливої зміни істотних умов договору, які викладені у п.10.13. проєкту договору, неважко встановити, що вони повністю повторюють положення ч.5 статті 41 Закону. Тобто, замовник у проєкті договору встановив те саме, що й в Законі. На підставі вищевказаного, робимо висновок, що замовник у тендерній документації зазначив відомості про проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, а отже, - дотримався вимог п.8 частини 2 статті 22 Закону. У даному випадку максимум можна було б дискутувати щодо доцільності чи недоцільності встановлення у проєкті договору всіх пунктів, визначених частиною 5 статті 41 Закону. Проте порушень чи недотримання замовником вимог Закону у цій частині немає. 1.2. Висновком моніторингу констатовано, що Замовник в підпункті 1.3 пункту 1 розділу 3 тендерної документації до формальних помилок відніс «відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі тендерної пропозиції», при відсутності вказаної помилки у «Переліку формальних помилок», затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Наказ № 710). Зазначене, на вашу думку, є порушенням вимог пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. Ми з цим не погоджуємося, з наступних причин. Пункт 19 частини 2 статті 22 Закону встановлює, що у тендерній документації замовник повинен зазначити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Замовник у п.1.3. розділу 3 тендерної документації встановив перелік формальних помилок, який відповідає «Переліку формальних помилок», затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710. Прямої заборони передбачати інші приклади формальних помилок, ніж ті, що визначені Наказом №710 – законодавством не встановлено. Відповідно до п.19 ч.2 статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Таким чином, якщо технічно, через спосіб оформлення учасником документів, запитувана інформація відсутня в одному документі, однак наявна в іншому документі, то це формальна помилка, яка не може призводити до відхилення тендерної пропозиції учасника. Встановлення такої формальної помилки у п.1.3 розділу 3 тендерної документації зумовлено перш за все практичною необхідністю. По-друге, Закон має вищу юридичну силу порівняно з Наказом №710. Тому допущення формальних помилок, навіть тих, які не передбачені Наказом №710 не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, що визначено безпосередньо законом (звісно, за умови, що такі помилки пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, технічні помилки та описки). З огляду на вищенаведене, ми вважаємо, що порушення вимог п.19 ч.2 статті 22 Закону – замовник не допустив. 2. Щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС» та визнання його переможцем закупівлі. Відповідно до підпунктів 6.3 - 6.5 пункту 6 розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати договірну ціну та розрахунок договірної ціни за статтями витрат відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». У висновку моніторингу були вказані зауваження до розрахунків за статтями витрат договірної ціни, які надав ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС», зокрема: розрахунку загальновиробничих витрат, адміністративних витрат та розрахунку коштів на покриття ризиків учасників будівництва. Ми із такими зауваженнями не погоджуємось, тому надаємо пояснення щодо кожного розрахунку. 2.1. Щодо розрахунку загально-виробничих та адміністративних витрат. Так, відповідно до пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 № 405 (далі - ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013), виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). Пунктом 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, визначено, що при визначені загально виробничих витрат (далі – ЗВВ) у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядні організації визначають розрахунково-аналітичним методом кошти на: - заробітну плату працівників апарату управління відокремленими структурними підрозділами будівельної організації та лінійного персоналу, з урахуванням структурного складу організації та рівня заробітної плати, що планується отримати на об'єкті замовлення (показник I блоку ЗВВ); - покриття решти статей ЗВВ, виходячи з витрат попереднього звітного періоду за цими статтями, з урахуванням потужності організації та обсягу робіт, що пропонуються до виконання (показник III блоку ЗВВ). При цьому, просимо врахувати наступне. Розмір заробітної плати має відповідати рекомендованій Мінрегіонбудом. Ціна, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально- технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт по об`єкту замовлення та поточних цін на них. Розрахунок загальновиробничих витрат повинен враховувати наявність/відсутність зареєстрованих відокремлених підрозділів будівельної організації. У випадку відсутності зареєстрованих відокремлених підрозділів та не застосування понижуючих коефіцієнтів має бути наданий розрахунок загальновиробничих витрат згідно встановленої Мінрегіоном форми, який підтверджує рівень загальновиробничих витрат у визначених Мінрегіоном розмірах. Таким чином, використання усереднених показників згідно пояснення відповідає Законодавству та не являється підставою для відхилення тендерної пропозиції. Також, пунктом 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, визначено, що у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники ЗВВ по об'єкту замовлення на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт. Тобто підрядник має надати визначені розрахунково-аналітичним методом показники ЗВВ, які розраховані до відповідних показників бухгалтерського обліку, проте обов’язок надання цих бухгалтерських розрахунків не передбачений ні п. 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 ні тендерною документацією. 2.2. Щодо розрахунку коштів на покриття ризиків учасників будівництва. Відповідно до пункту 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 визначено, що у ціні своєї пропозиції підрядник може враховувати кошти на покриття ризиків, пов'язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об'єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів, при цьому зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів, які зокрема за твердої договірної ціни - як правило, враховуються розмірі не більш ніж 1,5%. У складі тендерної пропозиції ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС» наявних розрахунок коштів на покриття ризику всіх участників будівництва. Розрахунок був проведений від підсумку глав 1-12 ЗКР, графа 8. Таким чином, вважати розрахунок необгрунтованим у замовника не було підстав. Крім того, у п 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 встановлено, що кошти на покриття ризиків учасників будівництва як правило, враховуються розмірі не більш ніж 1,5%. Термін «як правило» відповідно до тлумачення словника української мови означає «здебільшого, у переважній більшості випадків», а тому у ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 немає заборони враховувати кошти на покриття ризиків у розмірі більшому, ніж 1,5%. У випадку невикористання коштів на покриття ризиків – їх не перераховують підряднику та такі кошти залишаються у відповідному бюджеті. Таким чином, ми не вбачаємо порушення в цій частині. 3. Щодо вимоги розірвати договір, який був укладений за результатом проведення закупівлі. В результаті проведеної закупівлі UA-2021-09-23-012244-b Замовник уклав договір № 417 від 18.11.2021 із ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС». Договір виконується і підстав для його розірвання наразі немає - ні законних, ні передбачених умовами договору. Більше того, вимога розірвати контракт на підставі висновку моніторингу є неправомірною. Це неодноразово було встановлено судами. Наведемо, як приклад постанову Верховного Суду від 21.01.2021 № 120/1297/20-а. У цій справі Верховний Суд постановив, що «Усунення виявлених під час проведення моніторингу закупівлі недоліків в оформленні ТД у запропонований в оскаржуваному висновку спосіб, а саме: шляхом розірвання договору поставки, призведе до порушення прав та інтересів третьої особи - Товариства, та матиме негативні наслідки для репутації позивача (замовника), що є непропорційним у співвідношенні з виявленими недоліками». Конституційний Суд України у рішенні від 25.01.2012 №3-рп/2012 (справа №1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАСУ). Суд у справі № 420/1392/20 вказав, що: «З огляду на практику ЄСПЛ оскаржуваний висновок не відповідає критерію «пропорційності», оскільки вимога розірвати договір, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб`єктів - сторін договору». Отже, на підставі вищенаведеного, замовник не може розірвати договір № 417 від 18.11.2021, тому що для цього немає жодних законних підстав. Також, повідомляємо що Згідно ухвали 7 сесії 8 скликання Львівської міської ради від 25.11.2021 №1694 припинено юридичну особу – Комунальне некомерційне підприємство «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» та створено Комунальне некомерційне підприємство "Львівське територіальне медичне об’єднання "Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги». Оскільки ми, не погоджуємося із Висновком моніторингу, то змушені будемо оскаржити його до суду відповідно до ч.10 статті 8 Закону.

2022-04-14 13:40:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 квітня 2022
Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2022

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: В порядку передбаченому ч. 10 ст. 8 Закону України " Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку моніторингу до суду у встановленому законом порядку. Інформація, щодо номеру провадження по справі та дату його відкриття нами буде отримано в порядку передбаченому чинним законодавством з моменту постановлення відповідної ухвали суду та отримання її нами відповідно до вимог встановлених законодавством
Дата публікації: 22 квітня 2022
Номер відкриття провадження: 380/3863/22
Дата відкриття провадження: 27 травня 2022

Документи:

30 травня 2022 13:23
Електронний підпис
30 травня 2022 13:22
Ухвала
22 квітня 2022 10:35
Електронний підпис
22 квітня 2022 10:34
Позовна заява
22 квітня 2022 10:34
Квитанція про відправлення в суд

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2021 16:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» 14 693 184,56
UAH з ПДВ
14 693 184,56
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС 15 952 585,20
UAH з ПДВ
15 870 384,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БІЛДІНПАРТ" 15 910 259,49
UAH з ПДВ
15 910 259,49
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 жовтня 2021 09:50
Електронний підпис
10 жовтня 2021 09:45
Аналогічний договір_1.pdf
10 жовтня 2021 09:45
Довідки_Глобусбанк.pdf
10 жовтня 2021 09:45
Довідка_ДПС.pdf
10 жовтня 2021 09:45
ЦПХ_Договір.pdf
10 жовтня 2021 09:45
Опис.pdf
10 жовтня 2021 09:45
Рішення учасника.pdf
10 жовтня 2021 09:45
Довідки_Приватбанк.pdf
10 жовтня 2021 09:45
Тендерна пропозиція.pdf
10 жовтня 2021 09:45
Лист по формі 1 ПВ.pdf
10 жовтня 2021 09:45
Декларація_кран.pdf
10 жовтня 2021 09:45
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
10 жовтня 2021 09:45
Акт огляду об'єкту.pdf
10 жовтня 2021 09:45
Довідка_Казначейство.pdf
10 жовтня 2021 09:45
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
10 жовтня 2021 09:45
Накладні.pdf
10 жовтня 2021 09:45
Дипломи ІТР.pdf
10 жовтня 2021 09:45
Копія Статуту.pdf
10 жовтня 2021 09:45
Штатний розпис.pdf
10 жовтня 2021 09:45
Виписка.pdf
10 жовтня 2021 09:45
Довідка.pdf
10 жовтня 2021 09:45
Аналогічний договір_2.pdf
10 жовтня 2021 09:45
Довідки_Кредобанк.pdf
10 жовтня 2021 09:45
Ліцензія АВК-5.pdf
10 жовтня 2021 09:45
Договір оренди_база.pdf
10 жовтня 2021 09:45
Договір оренди_кран.pdf

Публічні документи

11 листопада 2021 16:50
Електронний підпис
11 листопада 2021 16:48
Довідка з податкової
05 листопада 2021 14:13
Електронний підпис
05 листопада 2021 14:09
Документи по ст.17
08 жовтня 2021 14:10
Електронний підпис
08 жовтня 2021 14:06
35_Договірна ціна.pdf
08 жовтня 2021 14:06
60_Виписка за період .pdf
08 жовтня 2021 14:06
61_Проект договору.pdf
08 жовтня 2021 14:06
36_Кошторис та ІБД.rar
08 жовтня 2021 14:06
13_Звіт 1ДФ_новий.pdf
08 жовтня 2021 14:06
2_Довідка про МТБ.pdf
08 жовтня 2021 14:06
53_Копія Статуту.pdf
08 жовтня 2021 14:06
1_Цінова пропозиція.pdf
08 жовтня 2021 14:05
49_Копія виписки з ЄДР.pdf
08 жовтня 2021 14:05
21_КАЗНА_Довідки.pdf
08 жовтня 2021 14:05
20_Кредобанк_Довідки.pdf
08 жовтня 2021 14:05
18_4_Фото_Шевченка 350.pdf
08 жовтня 2021 14:05
17_4_Фото_Сихів ВО.pdf
08 жовтня 2021 14:05
48_Витяг з ЄДРПОУ.pdf
08 жовтня 2021 14:05
14_Лист 1_ПВ.pdf
08 жовтня 2021 14:05
12_Пояснення щодо 1 ДФ.pdf
08 жовтня 2021 14:05
11_Штатний розпис.pdf
08 жовтня 2021 14:05
33_Акт огляду обєкта.pdf
08 жовтня 2021 14:05
32_Довідка МВС.pdf
08 жовтня 2021 14:05
27_Довідка ВПВ_17.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2021 17:21
Електронний підпис
08 жовтня 2021 17:19
Завір.Договір ШРБУ _65.pdf
08 жовтня 2021 17:19
Штатний розпис 27.09.2021.pdf
08 жовтня 2021 17:19
Фінансова звітність.pdf
08 жовтня 2021 17:19
Завір.Техпаспорти.pdf
08 жовтня 2021 17:19
Пiдписаний_G0721-8369-GL_tender.pdf
08 жовтня 2021 17:19
Завір.ЦПД.pdf
08 жовтня 2021 17:19
Форма-Пропозиція.pdf
08 жовтня 2021 17:19
Завір.Михайляк2 Наказ.pdf
08 жовтня 2021 17:19
Техпаспорт ГАЗ.pdf
08 жовтня 2021 17:19
Завір.Лист-Згода.pdf
08 жовтня 2021 17:19
Проект Договору.pdf
08 жовтня 2021 17:19
Пiдписаний_Rating_Privatbank.pdf.pdf
08 жовтня 2021 17:19
Листи-відгуки.pdf
08 жовтня 2021 17:19
Завір.Штат.Роз.pdf
08 жовтня 2021 17:19
Завір.Витяг.ПДВ.pdf
08 жовтня 2021 17:19
Завір.Витяг 17.03.2021.pdf
08 жовтня 2021 17:19
Завір.СТАТУТ.pdf
08 жовтня 2021 17:19
техпаспорт атлас.pdf
08 жовтня 2021 17:19
Завір.Михайляк Наказ.pdf
08 жовтня 2021 17:19
Завір.БорисовНаказ.pdf
08 жовтня 2021 17:19
дод.уг.3 Піддубного.pdf
08 жовтня 2021 17:19
Завір.Лилик Наказ.pdf
08 жовтня 2021 17:19
Довідка про Ліцензію.pdf
08 жовтня 2021 17:19
Завір.Коваль Наказ.pdf
08 жовтня 2021 17:19
Довідка про досвід.pdf
08 жовтня 2021 17:19
Завір.КаганюкНаказ.pdf
08 жовтня 2021 17:19
Довідка працівники.pdf
08 жовтня 2021 17:19
Довідка Довкілля.pdf
08 жовтня 2021 17:19
Дов.Повна несудимість.pdf
08 жовтня 2021 17:19
41_ДЦ_ССР з печаткою.pdf
08 жовтня 2021 17:19
41_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1 з печатк..pdf
08 жовтня 2021 17:19
41_ДЦ_ЛС1_2-1-1 з печатк..pdf
08 жовтня 2021 17:19
41_ДЦ_ДЦ з підпис..pdf
08 жовтня 2021 17:19
41_ДЦ_ВРЛС_2-1-1 з печатк..pdf
08 жовтня 2021 17:19
_Протокол Рудковська.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД»

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "БІЛДІНПАРТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД»
#40452418
Відхилено 14 693 184,56
UAH з ПДВ
03 листопада 2021 15:58
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС
#35327477
Переможець 15 870 384,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2021 16:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2021 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС
#35327477
15 870 384,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 травня 2023 15:35
Додаткова угода на розривання укладений
01 травня 2023 15:34
Електронний підпис укладений
26 квітня 2023 15:40
Додаткова до 417.PDF зміни до договору
26 квітня 2023 15:39
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 17:04
Додаткова до 417.PDF зміни до договору
29 грудня 2022 17:02
Службова _.PDF зміни до договору
29 грудня 2022 17:02
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 17:00
Договір укладений
18 листопада 2021 16:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт території з влаштуванням алей в КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) 1 роб 15 870 384,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 417
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 417
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт території з влаштуванням алей в КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) 1 роб 8 091 964,80
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 8 091 964,80
UAH (в тому числі ПДВ 1 348 660,80 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони вирішили керуючись ст. 651, 653 Цивільного кодексу України розірвати вказаний Договір