Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова" |
Код ЄДРПОУ: | 01996639 |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І. Миколайчука, буд. 9 |
Контактна особа: |
Федорович Людмила Михайлівна +380663046888 emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2021 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2021 15:58 |
Очікувана вартість: | 16 436 278,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 82 181,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта та оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» на суму визначену в п.2.3 з грошовим покриттям. 2.2. Реквізити замовника: р/р UA 303204780000000255630169940 в АБ «Укргазбанк» Код ЄДРПОУ 01996639 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 80 000,00 гривень. 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий), або надати відповідність рівнів рейтингових оцінок за Національною рейтинговою шкалою. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - копія ліцензії, виданої банку, - довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття по наданій гарантії. 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.3 За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених п. 3.2. Тендерної документації. 3.4. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 80000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2021 16:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2021 16:50 |
Тендерна документація з додатками (алея).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-16-000104 ● c1a3e58ef96b41228d9abcd7cebba5d3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.02.2022
№ 75
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.02.2022 № 75.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2021-09-23-012244-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-17 12:14:58
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт території з влаштуванням алей в КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9 (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-23-012244-b) та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-21 16:25:15
Пояснення щодо запиту
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: «Капітальний ремонт території з влаштуванням алей в КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9 (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)», розміру витрат і очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів:
- проектно-кошторисної документації, розробленої проектною організацією (ТзОВ "Макро-Будомат" ЄДРПОУ – 33805691), згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (Зведений кошторисний розрахунок Додається);
- експертного звіту, отриманого за результатом розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом (Експертний звіт Додається);
Згідно Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 передбачено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно цієї вимоги надаємо посилання на веб-сайт Львівської міської ради https://city-adm.l viv.ua/lmr/plany-zakupivel та власний веб-сайт https://www.emergency-hospital.lviv.ua/about/kontakty-3.
Також додаємо скановану копію зведеного кошторисного розрахунку та експертного звіту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 16:27:22
Повідомлення про припинення проведення монітрингів процедур закупівель
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в України" та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року № 34, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області з 24.02.2022 року припиняє проведення моніторингів процедур закупівель розпочатих відповідно до статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" та наказу № 75 від 16.02.2022 "Про початок моніторингу процедур закупівель", на період дії воєнного стану.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-03-30-000082 ● 0a9f07db58484170819fd2e61e8710e9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2022 18:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
30.03.2022
№ 104
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.03.2022 № 104.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2021-09-23-012244-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз.2 ст. 2 та ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах проведення Північним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-09-23-012244-b, яка здійснювалася КНП "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова" (далі – Замовник), надаємо наступні пояснення та аргументовані заперечення. 1. Щодо складення тендерної документації, дотримання вимог норм п. 8 та 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22, частини 1 статті 41 Закону та Наказу № 710. 1.1. Висновком моніторингу було констатовано, що в підпункті 2 пункту 10.13 розділу 10 проєкту договору про закупівлю (Додаток № 3 тендерної документації) встановлено умову, що істотні умови цього договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених частиною 5 статті 41 Закону, а саме: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Оскільки пункт 2 частини 5 статті 41 Закону стосується можливості зміни істотних умов договору про закупівлю предметом якого є купівля товарів, а не робіт, то на вашу думку, це не відповідає вимогам пункту 8 частини 2 статті 22 та частини 1 статті 41 Закону. Ми з цим не погоджуємося, з наступних причин. Пункт 8 частини 2 статті 22 Закону встановлює, що у тендерній документації замовник повинен зазначити відомості про проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Отже, для того аби стверджувати про недотримання цієї норми Закону, потрібно, щоб замовник не зазначив в тендерній документації про проект договору та/або про порядок зміни його умов. Висновком моніторингу не заперечено той факт, що Замовник у тендерній документації встановив положення, якими надані відомості про проєкт договору та у Додатку №3 до тендерної документації надано відповідний проєкт договору про закупівлю робіт. Пунктом 10.13. проєкту договору встановлено порядок зміни його істотних умов. Аналізуючи випадки можливої зміни істотних умов договору, які викладені у п.10.13. проєкту договору, неважко встановити, що вони повністю повторюють положення ч.5 статті 41 Закону. Тобто, замовник у проєкті договору встановив те саме, що й в Законі. На підставі вищевказаного, робимо висновок, що замовник у тендерній документації зазначив відомості про проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, а отже, - дотримався вимог п.8 частини 2 статті 22 Закону. У даному випадку максимум можна було б дискутувати щодо доцільності чи недоцільності встановлення у проєкті договору всіх пунктів, визначених частиною 5 статті 41 Закону. Проте порушень чи недотримання замовником вимог Закону у цій частині немає. 1.2. Висновком моніторингу констатовано, що Замовник в підпункті 1.3 пункту 1 розділу 3 тендерної документації до формальних помилок відніс «відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі тендерної пропозиції», при відсутності вказаної помилки у «Переліку формальних помилок», затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Наказ № 710). Зазначене, на вашу думку, є порушенням вимог пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. Ми з цим не погоджуємося, з наступних причин. Пункт 19 частини 2 статті 22 Закону встановлює, що у тендерній документації замовник повинен зазначити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Замовник у п.1.3. розділу 3 тендерної документації встановив перелік формальних помилок, який відповідає «Переліку формальних помилок», затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710. Прямої заборони передбачати інші приклади формальних помилок, ніж ті, що визначені Наказом №710 – законодавством не встановлено. Відповідно до п.19 ч.2 статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Таким чином, якщо технічно, через спосіб оформлення учасником документів, запитувана інформація відсутня в одному документі, однак наявна в іншому документі, то це формальна помилка, яка не може призводити до відхилення тендерної пропозиції учасника. Встановлення такої формальної помилки у п.1.3 розділу 3 тендерної документації зумовлено перш за все практичною необхідністю. По-друге, Закон має вищу юридичну силу порівняно з Наказом №710. Тому допущення формальних помилок, навіть тих, які не передбачені Наказом №710 не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, що визначено безпосередньо законом (звісно, за умови, що такі помилки пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, технічні помилки та описки). З огляду на вищенаведене, ми вважаємо, що порушення вимог п.19 ч.2 статті 22 Закону – замовник не допустив. 2. Щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС» та визнання його переможцем закупівлі. Відповідно до підпунктів 6.3 - 6.5 пункту 6 розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати договірну ціну та розрахунок договірної ціни за статтями витрат відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». У висновку моніторингу були вказані зауваження до розрахунків за статтями витрат договірної ціни, які надав ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС», зокрема: розрахунку загальновиробничих витрат, адміністративних витрат та розрахунку коштів на покриття ризиків учасників будівництва. Ми із такими зауваженнями не погоджуємось, тому надаємо пояснення щодо кожного розрахунку. 2.1. Щодо розрахунку загально-виробничих та адміністративних витрат. Так, відповідно до пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 № 405 (далі - ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013), виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). Пунктом 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, визначено, що при визначені загально виробничих витрат (далі – ЗВВ) у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядні організації визначають розрахунково-аналітичним методом кошти на: - заробітну плату працівників апарату управління відокремленими структурними підрозділами будівельної організації та лінійного персоналу, з урахуванням структурного складу організації та рівня заробітної плати, що планується отримати на об'єкті замовлення (показник I блоку ЗВВ); - покриття решти статей ЗВВ, виходячи з витрат попереднього звітного періоду за цими статтями, з урахуванням потужності організації та обсягу робіт, що пропонуються до виконання (показник III блоку ЗВВ). При цьому, просимо врахувати наступне. Розмір заробітної плати має відповідати рекомендованій Мінрегіонбудом. Ціна, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально- технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт по об`єкту замовлення та поточних цін на них. Розрахунок загальновиробничих витрат повинен враховувати наявність/відсутність зареєстрованих відокремлених підрозділів будівельної організації. У випадку відсутності зареєстрованих відокремлених підрозділів та не застосування понижуючих коефіцієнтів має бути наданий розрахунок загальновиробничих витрат згідно встановленої Мінрегіоном форми, який підтверджує рівень загальновиробничих витрат у визначених Мінрегіоном розмірах. Таким чином, використання усереднених показників згідно пояснення відповідає Законодавству та не являється підставою для відхилення тендерної пропозиції. Також, пунктом 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, визначено, що у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники ЗВВ по об'єкту замовлення на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт. Тобто підрядник має надати визначені розрахунково-аналітичним методом показники ЗВВ, які розраховані до відповідних показників бухгалтерського обліку, проте обов’язок надання цих бухгалтерських розрахунків не передбачений ні п. 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 ні тендерною документацією. 2.2. Щодо розрахунку коштів на покриття ризиків учасників будівництва. Відповідно до пункту 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 визначено, що у ціні своєї пропозиції підрядник може враховувати кошти на покриття ризиків, пов'язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об'єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів, при цьому зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів, які зокрема за твердої договірної ціни - як правило, враховуються розмірі не більш ніж 1,5%. У складі тендерної пропозиції ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС» наявних розрахунок коштів на покриття ризику всіх участників будівництва. Розрахунок був проведений від підсумку глав 1-12 ЗКР, графа 8. Таким чином, вважати розрахунок необгрунтованим у замовника не було підстав. Крім того, у п 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 встановлено, що кошти на покриття ризиків учасників будівництва як правило, враховуються розмірі не більш ніж 1,5%. Термін «як правило» відповідно до тлумачення словника української мови означає «здебільшого, у переважній більшості випадків», а тому у ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 немає заборони враховувати кошти на покриття ризиків у розмірі більшому, ніж 1,5%. У випадку невикористання коштів на покриття ризиків – їх не перераховують підряднику та такі кошти залишаються у відповідному бюджеті. Таким чином, ми не вбачаємо порушення в цій частині. 3. Щодо вимоги розірвати договір, який був укладений за результатом проведення закупівлі. В результаті проведеної закупівлі UA-2021-09-23-012244-b Замовник уклав договір № 417 від 18.11.2021 із ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС». Договір виконується і підстав для його розірвання наразі немає - ні законних, ні передбачених умовами договору. Більше того, вимога розірвати контракт на підставі висновку моніторингу є неправомірною. Це неодноразово було встановлено судами. Наведемо, як приклад постанову Верховного Суду від 21.01.2021 № 120/1297/20-а. У цій справі Верховний Суд постановив, що «Усунення виявлених під час проведення моніторингу закупівлі недоліків в оформленні ТД у запропонований в оскаржуваному висновку спосіб, а саме: шляхом розірвання договору поставки, призведе до порушення прав та інтересів третьої особи - Товариства, та матиме негативні наслідки для репутації позивача (замовника), що є непропорційним у співвідношенні з виявленими недоліками». Конституційний Суд України у рішенні від 25.01.2012 №3-рп/2012 (справа №1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАСУ). Суд у справі № 420/1392/20 вказав, що: «З огляду на практику ЄСПЛ оскаржуваний висновок не відповідає критерію «пропорційності», оскільки вимога розірвати договір, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб`єктів - сторін договору». Отже, на підставі вищенаведеного, замовник не може розірвати договір № 417 від 18.11.2021, тому що для цього немає жодних законних підстав. Також, повідомляємо що Згідно ухвали 7 сесії 8 скликання Львівської міської ради від 25.11.2021 №1694 припинено юридичну особу – Комунальне некомерційне підприємство «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» та створено Комунальне некомерційне підприємство "Львівське територіальне медичне об’єднання "Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги». Оскільки ми, не погоджуємося із Висновком моніторингу, то змушені будемо оскаржити його до суду відповідно до ч.10 статті 8 Закону.
2022-04-14 13:40:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | В порядку передбаченому ч. 10 ст. 8 Закону України " Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку моніторингу до суду у встановленому законом порядку. Інформація, щодо номеру провадження по справі та дату його відкриття нами буде отримано в порядку передбаченому чинним законодавством з моменту постановлення відповідної ухвали суду та отримання її нами відповідно до вимог встановлених законодавством |
Дата публікації: | 22 квітня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 380/3863/22 |
Дата відкриття провадження: | 27 травня 2022 |
Документи:
30 травня 2022 13:23
|
Електронний підпис |
30 травня 2022 13:22
|
Ухвала |
22 квітня 2022 10:35
|
Електронний підпис |
22 квітня 2022 10:34
|
Позовна заява |
22 квітня 2022 10:34
|
Квитанція про відправлення в суд |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2021 16:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» |
14 693 184,56
UAH з ПДВ
|
14 693 184,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС |
15 952 585,20
UAH з ПДВ
|
15 870 384,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БІЛДІНПАРТ" |
15 910 259,49
UAH з ПДВ
|
15 910 259,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» #40452418 |
Відхилено |
14 693 184,56
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2021 15:58
|
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС #35327477 |
Переможець |
15 870 384,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2021 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2023 15:35
|
Додаткова угода на розривання | укладений |
01 травня 2023 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2023 15:40
|
Додаткова до 417.PDF | зміни до договору |
26 квітня 2023 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 17:04
|
Додаткова до 417.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2022 17:02
|
Службова _.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2022 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2021 17:00
|
Договір | укладений |
18 листопада 2021 16:55
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт території з влаштуванням алей в КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) | 1 | роб |
15 870 384,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 417 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 417 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт території з влаштуванням алей в КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) | 1 | роб |
8 091 964,80
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 листопада 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
8 091 964,80
UAH (в тому числі ПДВ 1 348 660,80 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони вирішили керуючись ст. 651, 653 Цивільного кодексу України розірвати вказаний Договір |