Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне
Очікувана вартість
268 400,00 UAH
UA-2021-09-23-010334-b 5c2892697d674546898d8016793f6693
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артур Олександрович Франкевич

+380680909156 inbox5@gl.kr-admin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури туризму та культурної спадщини Голованівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43981744
Місцезнаходження: 26500, Україна , Кіровоградська обл., селище міського типу Голованівськ, вул. Соборна, будинок 45
Контактна особа: Артур Олександрович Франкевич
+380680909156
inbox5@gl.kr-admin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), а саме, – переговорна процедура закупівлі застосовується, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Електронною системою закупівель було двічі відмінено процедуру відкритих торгів по предмету: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо (ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля - Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100); ДК 021:2015: 09111210-5 — Антрацит - Вугілля кам’яне марки АМ (13-25) , тому що на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій, що відображається в оголошеннях: UA-2021-08-12-011432-a, UA-2021-08-31-001303-a. Оскільки потреба у закупівлі залишається, як виняток необхідно провести переговорну процедуру закупівлі відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону. Відділом культури туризму та культурної спадщини Голованівської селищної ради прийнято рішення закупівлю за предметом: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо (ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля - Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) - 27 тонни; ДК 021:2015: 09111210-5 — Антрацит - Вугілля кам’яне марки АМ (13-25) - 25 тонни), здійснити у ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВРЕСУРС" Вищевказаний постачальник має успішний досвід виконання аналогічних договорів. Окрім цього, під час проведення переговорів, сторонами були погоджені ціни та інші умови поставки товару, а учасник підтвердив свою відповідність критеріям визначеним ст. 16 та 17 Закону. Підстави для відмови в укладенні договору з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВРЕСУРС" відсутні. Не укладання або несвоєчасне укладання договору з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВРЕСУРС"призведе до припинення/обмеження надання товару Замовнику, що як наслідок ускладнить виконання Замовником, завдань та функцій покладених на нього. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Закон України «Про публічні закупівлі». 2. Звіти згідно оголошень: UA-2021-08-12-011432-a, UA-2021-08-31-001303-a.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2021 15:56
Оскарження наміру укласти договір: 04 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 тонни
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26500, Україна, Кіровоградська область, Голованівський р-н, смт Голованівськ, вул. Соборна, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
25 тонни
Вугілля кам’яне марки АМ (13-25)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26500, Україна, Кіровоградська область, Голованівський р-н, смт Голованівськ, вул. Міклея, 5, корпус 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 09111210-5 — Антрацит

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: Місцевий бюджет Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

23 вересня 2021 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВРЕСУРС"
#37939071
Переможець 268 400,00
UAH
23 вересня 2021 15:56

Документи

23 вересня 2021 15:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2021 15:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВРЕСУРС"
#37939071
268 400,00
UAH
Документи

Документи

23 вересня 2021 15:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 11:11
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 13:21
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
26 листопада 2021 12:52
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2021 10:37
Договір вугілля(2).PDF укладений
11 жовтня 2021 10:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк поставки товару до 30.11.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 268 400,00
UAH