Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39130000-2 - Офісні меблі (Стіл комп’ютерний )
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2021-09-23-008913-b 55eab6f81d2d4544899e7beda525b8db
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Курналєєва Ірина Василівна

+380629446459 yukka@hitline.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний вищий навчальний заклад "Приазовський державний технічний університет"
Код ЄДРПОУ: 02070812
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Університетська, 7
Контактна особа: Курналєєва Ірина Василівна
+380629446459
yukka@hitline.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2021 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2021 14:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2021 14:59
Початок аукціону: 05 жовтня 2021 11:16
Очікувана вартість: 48 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Джерело фінансування закупівлі – кошти Державного бюджету України (виконання бюджетної програми КПКВК 2751270 «Підтримка регіональної політики України» в рамках реалізації проекту «Навчально-науковий центр «Академія безперервної освіти та освітніх технологій LIFE LONG LEARNING»). Пропозиції повинні готуватися українською мовою. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація містяться в оголошенні (окремий файл).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Стіл комп’ютерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Університетська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2021 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2021 14:55
ОГОЛОШЕННЯ .pdf
23 вересня 2021 14:55
Додаток 2 _Проєкт договору.doc
23 вересня 2021 14:55
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-23-008913-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2100911637
Дата подання: 07 жовтня 2021 23:04
невідповідність документації вимогам замовника
Згідно з оголошенням про дану закупівлю учасники повинні представити в своїй порпозиції п.3.2.5. Якість товару підтверджується наданням належним чином завірених,документів,що підтверджують відповідність товару встановленим вимогам. Технічна пропозиція Учасників повинна обов'язково містити відомості про виробника,перелік документів які засвідчують якість товару та будуть надані при постачанні. Учасник фоп Самарський С.І. в своїй пропозиції не представив вищеозначені документи ,чим порушив вимоги Замовника та підлягає дискваліфікації.;згідно п. 3.2.6 даного оголошення Учасник зобов'язаний представить гарантійний лист з інформацією про те, що гарантійні зобов' язання є дійсними протягом гарантійного строку з дати отримання Покупцем товару за видатковою накладною.Учасник ФОП Самарський С.І гарант. лист надав, але не вказав термін своїх гарантійних зобов'язань (рік чи два ?),тому не виконав вимоги Замовника,за що мав бути дискваліфікованим. Згідно п.4 Оголошення про дану закупівлю Замовник вимагає від учасника надати в ел. вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :в) довідку щодо відомостей про Учасника (найменування,код ЄДРПОУ,організаційно-правова форма,місцезнаходження,телефон,електронна адреса,довіренність(чи інший документ згідно з цивільним законодавством),що посвідчує право особи підписувати документи в складі пропозиції,у т.ч. Договору за цими ел. торгами),подається в довільній формі. ФОП Самарський С.І. в своїй пропозиції дану довідку не представив ні в якій формі,чим порушив вимоги Замовника та підлягає дискваліфікації.З огляду на вищеописане, рахую що рішення про переможця Самарського С.І. прийнято необ'єктивно та помилково та вимагаю переглянути рішення про визнання ФОП Самарського С.І. переможцем, і відмінити його як не відповідаюче вимогам Замовника. Розумію що дана закупівля класифікується як спрощена та не підлягає оскарженню в АМКУ, розумію що ФОП Самарський С.І. є мешканцем м Маріуполь ,та 'думаю і впевнений,що шановна уповноважена особа Курнолєєва І.В. прийме об'єктивне та неупереджене рішення про визначення переможця даної спрощеної закупівлі у чіткій відповідності з вимогами Замовника згідно оголошення про дану закупівлю , з повагою , ФОП Купріянов В.Д.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 жовтня 2021 15:35
Шановний Учаснику, ФОП Купріянов Володимире Дмитровичу!
Замовник розглянув Вашу скаргу стосовно прийняття рішення уповноваженою особою щодо визнання переможцем Учасника ФОП Самарський Сергій Іванович за результатами спрощеної процедури закупівлі UA-2021-09-23-008913-b за кодом: ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі (Стіл комп’ютерний), та повідомляє наступне:
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель, на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні, шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури спрощеної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. За результатами аукціону, який відбувся 05.10.2021 11:16 - 05.10.2021 11:57 системою публічних електронних закупівель ProZorro, даній закупівлі було присвоєно статус «Кваліфікація», а претендентом на статус «Переможець», визначена пропозиція, надана Учасником ФОП Самарський Сергій Іванович (остаточна цінова пропозиція за результатами аукціону – 33 960,00 гривень). Замовник розглянув найбільш економічно вигідну пропозицію за результатами аукціону Учасника ФОП Самарський Сергій Іванович на предмет відповідності вимог, зазначених в оголошенні про закупівлю.
Стосовно зазначених у вимозі Учасника ФОП Купріянова В.Д. претензій, повідомляємо наступне:
1) Згідно п.3.2.5. оголошення про дану закупівлю, Учасник ФОП Самарський Сергій Іванович в складі своєї пропозиції надав належним чином завірені, документи, що підтверджують відповідність товару встановленим вимогам (зокрема якості). Технічна пропозиція Учасника ФОП Самарський Сергій Іванович містить відомості про виробника, документи які засвідчують якість товару та будуть надані при постачанні, а саме:
Інформація міститься в файлі «Комерційна пропозиція та Гарантійні листи»:
- дивитись аркуш 6 : відомості про виробника
- дивитись аркуш 5: відомості про матеріально-технічну базу
Сертифікати відповідності - дивитись файли :
- Самарський кромка_ ПВЛ (1)
- Сертифікат фурнітура Самарський (1)
- Сертифікат відповідності ЛДСП до 4 грудня 2021 _1_ (1)
2) Згідно п. 3.2.6 оголошення Учасник про дану закупівлю, Учасник ФОП Самарський Сергій Іванович в складі своєї пропозиції надав інформацію щодо гарантійних зобов’язань, а саме: Інформація міститься в файлі «Комерційна пропозиція та Гарантійні листи» стор. 1, п. 5: «Ми підтверджуємо виконання гарантійних зобов'язань протягом гарантійного строку з дати отримання Замовником Товару за видатковою накладною», окрім цього надано Гарантійний лист № 15 від 28.09.2021 р. (стор. 2 цього ж документу). Конкретний гарантійний термін в вимогах оголошення Замовником не зазначався.
3) Згідно п.4 оголошення Учасник ФОП Самарський Сергій Іванович в складі своєї пропозиції надав у довільній формі відомості про Учасника: Відомості про учасника вказані в преамбулі кожного листа, за підписом Учасника та мають всю необхідну інформацію (найменування, код ЄДРПОУ, місцезнаходження, телефон та ін.) - дивитись файл «Комерційна пропозиція та Гарантійні листи».
Таким чином, Замовник залишає без змін раніше прийняте обґрунтоване та неупереджене рішення про обрання переможцем спрощеної закупівлі UA-2021-09-23-008913-b Учасника ФОП Самарський Сергій Іванович, який за результатами електронного аукціону надав пропозицію з найменшою ціною, та пропозиція якого не була відхилена на підставі вимог Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою та найкращими побажаннями!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2021 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП САМАРСЬКИЙ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ 40 800,00
UAH з ПДВ
33 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ" 44 160,00
UAH з ПДВ
33 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Цибанєв Сергій Віталійович 45 000,00
UAH з ПДВ
34 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУРІЛОВ ІВАН ІГОРОВИЧ 47 400,00
UAH з ПДВ
37 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Черних Андрій Володимирович 45 360,00
UAH з ПДВ
38 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2021 23:08
Електронний підпис
03 жовтня 2021 23:06
пропозиція ,л 1.pdf
03 жовтня 2021 23:06
паспорт 6-7,12-13.pdf
03 жовтня 2021 23:06
паспорт3-5.pdf
03 жовтня 2021 23:06
пропозиція л.2.pdf
03 жовтня 2021 23:06
інн.pdf
03 жовтня 2021 23:06
копія виписки з ЄДР.pdf
03 жовтня 2021 23:06
витяг единий податок.pdf
03 жовтня 2021 23:06
наказ №1.pdf
03 жовтня 2021 23:06
лист-гарантія.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2021 13:25
Електронний підпис
04 жовтня 2021 13:23
Підписаний_8с-во.pdf
04 жовтня 2021 13:23
Підписаний_8Витяг.rtf.pdf
04 жовтня 2021 13:23
Підписаний_Додаток 1.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2021 11:50
Електронний підпис
04 жовтня 2021 11:50
Витяг_2019.PDF.p7s
04 жовтня 2021 11:50
Паспорт+ІПН_Курілов.pdf
04 жовтня 2021 11:50
Паспорт+ІПН_Курілов.pdf.p7s
04 жовтня 2021 11:50
Витяг_2019.PDF

Публічні документи

04 жовтня 2021 13:29
Електронний підпис
04 жовтня 2021 13:28
Техзавдання.pdf
04 жовтня 2021 13:28
выписка.pdf
04 жовтня 2021 13:28
загальні відомості-1.pdf
04 жовтня 2021 13:28
Доставка.pdf
04 жовтня 2021 13:28
Додаток 1.pdf
04 жовтня 2021 13:28
клей.pdf
04 жовтня 2021 13:28
висн мебель-converted(2) (1).pdf
04 жовтня 2021 13:28
свиспан 1.pdf
04 жовтня 2021 13:28
фурн.pdf
04 жовтня 2021 13:28
витяг ЭДР.pdf
04 жовтня 2021 13:28
Гарантійний термін.pdf
04 жовтня 2021 13:28
кромка рехау-converted(1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП САМАРСЬКИЙ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ

ФОП "КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ"

ФОП Цибанєв Сергій Віталійович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУРІЛОВ ІВАН ІГОРОВИЧ

ФОП Черних Андрій Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП САМАРСЬКИЙ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ
#2678609812
Переможець 33 960,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2021 11:39

Документи

07 жовтня 2021 11:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2021 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП САМАРСЬКИЙ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ
#2678609812
33 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2021 11:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 10:10
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 15:45
договор 3032.pdf укладений
19 жовтня 2021 11:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 33 960,00
UAH