Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко сухе ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки
Очікувана вартість
55 146,00 UAH
UA-2021-09-23-008105-b ● 5385dd2709534a6195f753e5c6c78187
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ладижинський дитячий будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 21722269 |
Вебсайт: | http://uskv.vn.ua/okv/okv49/4okv49.html |
Місцезнаходження: | 23664, Україна , Вінницька обл., Тульчинський р-н с.Заозерне, вул Степова,1А |
Контактна особа: |
Наталія Скавронська +380973566878, +380675207554 skavron1973@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2021 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2021 15:37 |
Очікувана вартість: | 55 146,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 551,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Категорія замовника: п. 3 ч.4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 до Тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
325 кілограми
молоко сухе
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23664, Україна, Вінницька область, Заозерне, Степова,1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15511700-0 — Сухе молоко
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється Замовником після пред*явлення Учасником накладної на оплату товару, протягом 30 днів та за наявності коштів на рахунку Замовника. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2021 14:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2021 14:29 |
оголошення.doc | |
23 вересня 2021 14:29 |
додаток_5_проект_договору.doc | |
23 вересня 2021 14:29 |
Додаток 6 - вимоги до ст.17.doc | |
23 вересня 2021 14:29 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc | |
23 вересня 2021 14:29 |
Додаток 3- інформація про учасника.doc | |
23 вересня 2021 14:29 |
Додаток_1 технічні вимоги до предмета закупівлі.doc | |
23 вересня 2021 14:29 |
Додаток 7 - Тендерна пропозиція.doc | |
23 вересня 2021 14:29 |
Додаток 4 - форма письмової згоди на обробку наявних персональних даних.doc | |
23 вересня 2021 14:29 |
Додаток 2 - кваліфікаційні критерії на виконання вимог статті 16 Закону.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-23-008105-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП БОГАЧУК ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2529415734
Дата подання: 03 листопада 2021 11:40
Звернення-вимога щодо роз’яснень та усунення порушення в процесі проведення процедури відкритих торгів з приводу неправомірного визначення переможця
Учасник – ФОП Богачук Олександр Григорович.
Замовник -Ладижинський дитячий будинок-інтернат
Закупівля оголошена: 23.09..2021 року.
ФОП Богачук Олександр Григорович є учасником закупівлі, яку проводить Ладижинський дитячий будинок-інтернат (далі - Замовник) через систему закупівель «Рrozorro», а саме по предмету закупівлі Молоко сухе ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки
Кількість товарів або обсяг надання послуг:325кг,
ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-23-008105-b
Згідно протокольного рішення №158 уповноваженої особи Ладижинського дитячого будинку-інтернату. визнано переможцем у процедурі закупівлі ТОВ «Вінпродтрейд»
З аналізу поданих документів ТОВ «Вінпродтрейд» видно, що його пропозиція не відповідає вимогам Замовника, тому Замовник зобов’язаний прийняти рішення про невідповідність пропозиції учасника ТОВ Вінпродтрейд умовам закупівлі та дискваліфікувати цього учасника з наступних підстав.
Зрідно технічних вимог до предмета закупівлі (Додаток 1) замовником вимагалось
«…На виконання вимог статті 20, 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР зі змінами; наказу Мінагрополітики України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590 зі змінами надати в складі тендерної пропозиції копії:
«…- копія посвідчення, що відповідальна особа пройшла навчання за програмою здійснення контролю щодо застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000, 19011)…»
Дана вимога учасником ТОВ «Вінпродтрейд» не виконана, оскільки всі надані в складі тендерної пропозиції посвідчення не відповідають вимозі замовника , що відповідальна особа пройшла навчання за програмою здійснення контролю щодо застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000, 19011)
Отже його пропозиція не відповідає встановленим вимогам до учасника відповідно Додатку 1 Технічні вимоги до предмету закупівлі і повинна бути відхилена замовником на підставі умов тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів
Розгорнути
Згорнути
Замовник -Ладижинський дитячий будинок-інтернат
Закупівля оголошена: 23.09..2021 року.
ФОП Богачук Олександр Григорович є учасником закупівлі, яку проводить Ладижинський дитячий будинок-інтернат (далі - Замовник) через систему закупівель «Рrozorro», а саме по предмету закупівлі Молоко сухе ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки
Кількість товарів або обсяг надання послуг:325кг,
ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-23-008105-b
Згідно протокольного рішення №158 уповноваженої особи Ладижинського дитячого будинку-інтернату. визнано переможцем у процедурі закупівлі ТОВ «Вінпродтрейд»
З аналізу поданих документів ТОВ «Вінпродтрейд» видно, що його пропозиція не відповідає вимогам Замовника, тому Замовник зобов’язаний прийняти рішення про невідповідність пропозиції учасника ТОВ Вінпродтрейд умовам закупівлі та дискваліфікувати цього учасника з наступних підстав.
Зрідно технічних вимог до предмета закупівлі (Додаток 1) замовником вимагалось
«…На виконання вимог статті 20, 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР зі змінами; наказу Мінагрополітики України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590 зі змінами надати в складі тендерної пропозиції копії:
«…- копія посвідчення, що відповідальна особа пройшла навчання за програмою здійснення контролю щодо застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000, 19011)…»
Дана вимога учасником ТОВ «Вінпродтрейд» не виконана, оскільки всі надані в складі тендерної пропозиції посвідчення не відповідають вимозі замовника , що відповідальна особа пройшла навчання за програмою здійснення контролю щодо застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000, 19011)
Отже його пропозиція не відповідає встановленим вимогам до учасника відповідно Додатку 1 Технічні вимоги до предмету закупівлі і повинна бути відхилена замовником на підставі умов тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2021 14:59
Шановний Учасник – ФОП Богачук Олександр Григорович, повідомляю Вам, що ваше звернення-вимога буде відхилена,
Роз"яснення.
Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) - це систематичний підхід до забезпечення безпеки продуктів харчування, який ґрунтується на попередженні появи можливих ризиків. Абревіатура HACCP є скороченням англійських слів – Hazard Analysis and Critical Control Point (аналіз ризиків і визначення критичних контрольних точок). На основі HACCP розробляються і впроваджуються системи управління, в яких безпека харчових продуктів забезпечується за рахунок аналізу і контролю біологічних, хімічних та фізичних ризиків на усіх етапах виробництва. Ці системи поширюються на виробників, постачальників і дистриб’юторів при виробництві сировини, постачанні і контакті з харчовими продуктами.
Системи менеджменту, побудовані на основі принципів HACCP , прийнято називати системами безпеки харчових продуктів. Принципи HACCP розроблені так, щоб їх можна було застосовувати в усіх сегментах харчового виробництва – вирощуванні, заготівлі сировини, обробці, виготовленні, поширенні, підготовці до продажу і наданні продуктів споживачеві.
Переможець закупівлі ТОВ "Вінпродтрейд" виконав вимоги Додатку 1 п. 12, а саме надав в складі тендерної пропозиції копії:
«…- копія посвідчення, що відповідальна особа пройшла навчання за програмою здійснення контролю щодо застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000, 19011)…»
У файлі "3 Відповідність технічним якісним та кількісним вимогам.pdf" учасника ТОВ "Вінпродтрейд" сторінка 31 - це наказ про визначення відповідальної особи, а саме Злиденної А.В., сторінки 34, 35, 36 - це посвідчення про пройдене навчання відповідальною особою системи управління безпечністю харчових продуктів до відповідних вимог стандарту ДСТУ ISO 22000 та ДСТУ ISO 19001, зазначених в Додатку 1.
Ваша вимога не відповідає дійсності порушення відсутні, тому вона буде відхилена.
Роз"яснення.
Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) - це систематичний підхід до забезпечення безпеки продуктів харчування, який ґрунтується на попередженні появи можливих ризиків. Абревіатура HACCP є скороченням англійських слів – Hazard Analysis and Critical Control Point (аналіз ризиків і визначення критичних контрольних точок). На основі HACCP розробляються і впроваджуються системи управління, в яких безпека харчових продуктів забезпечується за рахунок аналізу і контролю біологічних, хімічних та фізичних ризиків на усіх етапах виробництва. Ці системи поширюються на виробників, постачальників і дистриб’юторів при виробництві сировини, постачанні і контакті з харчовими продуктами.
Системи менеджменту, побудовані на основі принципів HACCP , прийнято називати системами безпеки харчових продуктів. Принципи HACCP розроблені так, щоб їх можна було застосовувати в усіх сегментах харчового виробництва – вирощуванні, заготівлі сировини, обробці, виготовленні, поширенні, підготовці до продажу і наданні продуктів споживачеві.
Переможець закупівлі ТОВ "Вінпродтрейд" виконав вимоги Додатку 1 п. 12, а саме надав в складі тендерної пропозиції копії:
«…- копія посвідчення, що відповідальна особа пройшла навчання за програмою здійснення контролю щодо застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000, 19011)…»
У файлі "3 Відповідність технічним якісним та кількісним вимогам.pdf" учасника ТОВ "Вінпродтрейд" сторінка 31 - це наказ про визначення відповідальної особи, а саме Злиденної А.В., сторінки 34, 35, 36 - це посвідчення про пройдене навчання відповідальною особою системи управління безпечністю харчових продуктів до відповідних вимог стандарту ДСТУ ISO 22000 та ДСТУ ISO 19001, зазначених в Додатку 1.
Ваша вимога не відповідає дійсності порушення відсутні, тому вона буде відхилена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2021 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Семенюк Олександр Володимирович |
55 146,00
UAH з ПДВ
|
48 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП БОГАЧУК ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ |
53 235,00
UAH з ПДВ
|
50 368,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Вінпродтрейд" |
55 126,50
UAH з ПДВ
|
55 126,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Семенюк Олександр Володимирович #2607719339 |
Відхилено |
48 100,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2021 11:50
|
|
ФОП БОГАЧУК ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ #2529415734 |
Відхилено |
50 368,50
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2021 12:09
|
|
ТОВ "Вінпродтрейд" #34886897 |
Переможець |
55 126,50
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2021 14:19
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2021 12:36
|
Д 93 сухе молоко.PDF | укладений |
08 листопада 2021 12:34
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
молоко сухе | 325 | кілограми |
169,62
UAH з ПДВ
|