Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютер стаціонарний, портативний комп'ютер (ноутбук)
Очікувана вартість
126 000,00 UAH
UA-2021-09-23-007199-b 6df2a62379a1461684aa2c08f8248e10
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Соляник

+380951768647 tender.izum@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Ізюмської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146245
Вебсайт: https://osvitaizuma.klasna.com/
Місцезнаходження: 64300, Україна , Харківська обл., м. Ізюм, вул. Васильківського, 4
Контактна особа: Ірина Соляник
+380951768647
tender.izum@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2021 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2021 13:45
Очікувана вартість: 126 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 630,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Комп'ютер стаціонарний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64300, Україна, Харківська область, м .Ізюм, вул.Васильківського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
2 штуки
Портативний комп'ютер (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64300, Україна, Харківська область, м .Ізюм, вул.Васильківського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2021 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2021 13:54
Оголошення..docx
23 вересня 2021 13:54
Додаток 2 Проєкт договору.doc
23 вересня 2021 13:54
Додаток 1 Технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 24 вересня 2021 19:48
Дата відповіді: 27 вересня 2021 15:46
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, на Ваше запитання до оголошення про спрощену закупівлю повідомляємо наступне:
1. Оголошення про спрощену закупівлю було сформовано згідно Закону України "Про публічні закупівлі". Також при формуванні Вимог до предмету закупівлі використовувався наказ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ, а саме:
• НАКАЗ № 414 від 23.04.2018 «Про затвердження Типового переліку допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти»
2. Викладені у оголошенні про спрощену закупівлю вимоги жодним чином не обмежують головні принципи підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ та особливості здійснення окремих видів підприємництва згідно п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року.
3. Звісно ми не можемо не погодитися з тим, що «Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.», але так як закуповуємо техніку для шкіл та за бюджетні кошти які виділяє держава, тому бажаємо «підстрахуватися» на той випадок коли торги може виграти «недобросовісний» Учасник.
Перш за все лист авторизації потрібен для того щоб уникнути ситуації коли Учасник торгів може поставити техніку яка «буцім-то» відповідає вимогам технічного завдання, але в реальності це не зовсім так. Прикладів можна привести дуже багато і дуже часто це стосується як попередньо встановлених програм, так і технічної частини. Як свідчить практика, не має жодних проблем з тим щоб отримати цей лист у виробника (звісно, це може зайняти час і потрібні деякі документи, але це можливо).
Теж саме стосується і вимог про сертифікати. При бажанні їх теж можна без проблем отримати.
4. Відносно прикладів, коли Антимонопольний Комітет визнав вимоги дискримінаційними, які Ви навели, можемо зазначити те, що вони жодним чином не стосуються вимоги надання листа авторизації (у цих двох тендерах трохи інша ситуація).
5. Перед тим як включити вимогу про подання листа авторизації до оголошення про спрощену закупівлю ми розглянули багато випадків коли Антимонопольний Комітет визнав цю вимогу недискримінаційною.
6. Щодо спеціальних наліпок які клеються на сам ПК або ноутбук можемо сказати наступне: хоча і підробити наліпку дуже важко, та ніхто не казав, що її не можна «купити» у «когось»; в практиці Замовника були приклади коли на техніці були наліпки, а ось операційна система була не преінстальована (була встановлена за допомогою акроніса) і в процесі експлуатації були певні проблеми з програмним забезпеченням.
З огляду на все вищезазначене, надаємо наступну відповідь на Ваше запитання: встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) на вказаних Вами умовах не допускається.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-23-007199-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 24 вересня 2021 19:48
Дискримінаційна вимога
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.

Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу



Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту.




Просимо ознайомитися з практикою Замовників.

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2021 15:53
Шановний Учасник, на Ваше запитання до оголошення про спрощену закупівлю повідомляємо наступне:
1. Оголошення про спрощену закупівлю було сформовано згідно Закону України "Про публічні закупівлі". Також при формуванні Вимог до предмету закупівлі використовувався наказ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ, а саме:
• НАКАЗ № 414 від 23.04.2018 «Про затвердження Типового переліку допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти»
2. Викладені у оголошенні про спрощену закупівлю вимоги жодним чином не обмежують головні принципи підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ та особливості здійснення окремих видів підприємництва згідно п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року.
3. Звісно ми не можемо не погодитися з тим, що «Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.», але так як закуповуємо техніку для шкіл та за бюджетні кошти які виділяє держава, тому бажаємо «підстрахуватися» на той випадок коли торги може виграти «недобросовісний» Учасник.
Перш за все лист авторизації потрібен для того щоб уникнути ситуації коли Учасник торгів може поставити техніку яка «буцім-то» відповідає вимогам технічного завдання, але в реальності це не зовсім так. Прикладів можна привести дуже багато і дуже часто це стосується як попередньо встановлених програм, так і технічної частини. Як свідчить практика, не має жодних проблем з тим щоб отримати цей лист у виробника (звісно, це може зайняти час і потрібні деякі документи, але це можливо).
Теж саме стосується і вимог про сертифікати. При бажанні їх теж можна без проблем отримати.
4. Відносно прикладів, коли Антимонопольний Комітет визнав вимоги дискримінаційними, які Ви навели, можемо зазначити те, що вони жодним чином не стосуються вимоги надання листа авторизації (у цих двох тендерах трохи інша ситуація).
5. Перед тим як включити вимогу про подання листа авторизації до оголошення про спрощену закупівлю ми розглянули багато випадків коли Антимонопольний Комітет визнав цю вимогу недискримінаційною.
6. Щодо спеціальних наліпок які клеються на сам ПК або ноутбук можемо сказати наступне: хоча і підробити наліпку дуже важко, та ніхто не казав, що її не можна «купити» у «когось»; в практиці Замовника були приклади коли на техніці були наліпки, а ось операційна система була не преінстальована (була встановлена за допомогою акроніса) і в процесі експлуатації були певні проблеми з програмним забезпеченням.
З огляду на все вищезазначене, зміни до оголошення про спрощену закупівлю вноситися не будуть.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2021 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" 118 200,00
UAH з ПДВ
116 310,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 119 000,00
UAH з ПДВ
116 859,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2021 15:09
Електронний підпис
01 жовтня 2021 15:08
Тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2021 15:08
ВИТЯГ з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2021 23:16
Електронний підпис
03 жовтня 2021 23:10
Авторизаційний лист .pdf
03 жовтня 2021 23:10
Висновок WINDOWS.PDF
03 жовтня 2021 23:10
Сертифікат Lenovo IdeaPad.rar
03 жовтня 2021 23:10
Тендерна Пропозиція .pdf
03 жовтня 2021 23:10
СЕС монітор AOC 2.jpg
03 жовтня 2021 23:10
СЕС монітор AOC 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"

ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#3169712593
Переможець 116 310,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2021 13:12

Документи

06 жовтня 2021 13:12
Електронний підпис
06 жовтня 2021 13:11
Про намір укласти.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2021 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#3169712593
116 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2021 13:12
Електронний підпис
06 жовтня 2021 13:11
Про намір укласти.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 09:31
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 10:06
2021 12 16 Дод угода №4.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 09:48
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 15:03
2021 11 30 Дод угода №3.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 15:01
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2021 13:28
2021 11 02 Дод угода №2.pdf зміни до договору
02 листопада 2021 13:28
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2021 10:56
2021 10 28 Дод угода №1.pdf зміни до договору
28 жовтня 2021 10:55
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2021 14:20
Договор №295 від 26 10 21.pdf укладений
27 жовтня 2021 14:19

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 грудня 2021 11:59
116 310,00 UAH UA108201720344211023182033766
Управління освіти
UA573052990000026005001207628
ФОП Зуб А.О.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до розділу 11. Інші умови, а саме виключити пункт 11.15
Номер договору про закупівлю: 295-Т/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п. 1.1. в наступній редакції: 1.1. Постачальник зобов’язується поставити Замовнику товар: Комп’ютер стаціонарний, Портативний комп'ютер (ноутбук) за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (30213000-5 Персональні комп’ютери; 30213100-6 Портативні комп’ютери). Номенклатура, асортимент, кількість, ціна за одиницю товару вказано в Специфікації (Додаток 1 до договору), яка є невід’ємною частиною даного Договору.
Номер договору про закупівлю: 295-Т/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою покращення якості предмета закупівлі Сторони вирішили внести уточнення до асортименту товару у додаток №1(Специфікація до Договору №295-Т/21 від 26 жовтня 2021 року) та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 295-Т/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.З метою покращення якості предмета закупівлі внести уточнення до асортименту товару у додаток №1 (Специфікація ) та викласти його у новій редакції. 2.Строк (термін) поставки товару: до 30 грудня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 295-Т/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 116 310,00
UAH