Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ультрапастеризоване молоко (додаткове фінансування, довідка від 30 червня 2021 року № 9)
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2021-09-23-006197-b ● 3bbb5f5cb05546169f183645318d75b9
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
23 вересня 2021
Інформація про замовників
Найменування: | Сумський НДЕКЦ МВС |
Код ЄДРПОУ: | 25574892 |
Місцезнаходження: | 40007, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Промислова, буд. 8 |
Контактна особа: |
Лаврик Оксана Миколаївна +380542667723 sndekc_zakupivli@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Згідно Довідки про зміни до кошторису на 2021 рік від 30 червня 2021 року № 9 виникло збільшення обсягів фінансування (виділено додаткові кошти за КЕКВ 2230). Частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель (зміна розміру бюджетного призначення та/або очікуваної вартості предмету закупівлі; виду закупівлі; орієнтовного початку проведення закупівлі), періодичність і характер таких змін законодавством не обмежені. Тому замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі. Таким чином, ураховуючи, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план та з дотриманням положень частини десятої статті 3 Закону, які забороняють замовнику ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1277 літр
Молоко та вершки (15511210-8 Ультрапастеризоване молоко)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Промислова, буд. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту передачі товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
23 вересня 2021 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Оптова компанія "Продзапас" #43868428 |
Переможець |
40 000,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2021 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 16:09
|
ДУ_1 | укладений |
17 грудня 2021 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2021 16:42
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 вересня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
17 483,70
UAH (в тому числі ПДВ 2 913,95 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Лист ТОВ "Оптова компанія "Продзапас" від 26.10.2021 №2610/1 щодо дострокового розірвання договору в зв'язку зі зміною юридичної особи. |