Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевезення працівників ДП "Львіввугілля" до місця роботи за графіком
Очікувана вартість
1 983 000,00 UAH
UA-2021-09-23-005520-c ● 823a6e03aae64e6b95908d0377b8bb8e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВВУГІЛЛЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 32323256 |
Місцезнаходження: | 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26 |
Контактна особа: |
Моденко Андрій Анатолійович 380672150077 modenko.a@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2021 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 983 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою.
* Примітка
У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою (крім російської), виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник).
Проектна, технічна документація, особисті документи (права, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою.
Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
Розгорнути
Згорнути
* Примітка
У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою (крім російської), виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник).
Проектна, технічна документація, особисті документи (права, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою.
Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
Тендерна документація
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-09-23-005520-c.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП Яріш Люся Дмитрівна, Код ЄДРПОУ:1737512349
Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможця
№ 35
Від 12.11.2021 р.
Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ,
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Яріш Люся Дмитрівна
80100, Львівська обл., м.Червоноград,
вул.Шевченка,7/3
Замовник: Державне підприємство "Львіввугілля"
80000, Україна , Львівська область обл.,
Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26
СКАРГА
на рішення про визначення переможця процедури закупівлі
по лоту №4
Державне підприємство "Львіввугілля" на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) оприлюднило оголошення про проведення відкритих торгів за № UA-2021-09-23-005520-c на закупівлю:
Найменування предмета закупівлі, код відповідно до державного класифікатора: за кодом ДК 021:2015 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (Перевезення працівників ДП "Львіввугілля" до місця роботи за графіком).
Очікувана вартість по лоту №4 - 306 800,00 грн. з ПДВ.
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ФОП Яріш Люся Дмитрівна - скаржник.
2. ФОП Василишин Михайло Іванович.
3. ФОП Висоцький Василь Іванович
4 листопада 2021 р. Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі ФОП Василишина М.І. та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Вважаємо, що визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Василишина М.І. було здійснено з порушенням вимог чинного законодавства та умов Тендерної документації.
1.Умови Тендерної документації
Відповідно до п.1 р. III Тендерної документації, документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій документів (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен бути придатним для перегляду та відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації вимагається, зокрема, надати:
- копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та/або дубліката картки фізичної особи платника податків (для фізичних осіб-підприємців).
- копію паспорту або ID Картки (для фізичних осіб-підприємців).
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації вимагається, зокрема, надати:
- копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці, а саме витяги з трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких осіб, тощо.
Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації вимагається, зокрема, надати:
- копії ліцензій на виконання пасажирських перевезень або витягу Державної служби України з безпеки на транспорті;
- діючі протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів;
- діючі поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів;
- посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії національного або міжнародного зразку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.1992 № 47 «Про затвердження зразків національних та міжнародного посвідчень водіїв і документів,
- діючу довідку про проходження обов’язкового медичного огляду.
Аналіз Тендерної пропозиції
картка платника податків Василишина М.І., сканкопія якого зроблена не з оригіналу документа, а зі сканованої копії, яка містить відтиск штампу «Копія вірна згідно з оригіналом» ( стор.7 файл «док.pdf»);
витяг з ліцензії на здійснення перевезення пасажирів, сканкопія якої зроблена не з оригіналу документа, а зі сканованої копії, яка містить відтиск штампу «Копія вірна згідно з оригіналом» ( стор.9 файл «док.pdf»);
паспорт Василишина М.І. сканкопія якого зроблена не з оригіналу документа, а зі сканованої копії, яка містить відтиск штампу «Копія вірна згідно з оригіналом» ( стор.10-14 файл «док.pdf»);
медичні довідки щодо придатності до керування транспортним засобом видані на Василишина М.І., Корнило М.Я., Пагутяк О.М., сканкопії яких зроблені не з оригіналів документів, а зі сканованих копій, які містить відтиск штампу «Копія вірна згідно з оригіналом» ( стор.2, 3, 6 файл «права медогляд.pdf»);
посвідчення водіїв Василишина М.І., Корнило М.Я., Пагутяк О.М., сканкопії яких зроблено не з оригіналів документів, а зі сканованих копій, які містить відтиск штампу «Копія вірна згідно з оригіналом» ( стор.8, 9, 12 файл «права медогляд.pdf»);
поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, сканкопія якого зроблені не з оригіналів документів, а зі сканованих копій, які містить відтиск штампу «Копія вірна згідно з оригіналом» ( стор.8 файл «страховка водія і тз.pdf»);
наказ на прийняття на роботу Пагутяка О.М., сканкопія якого зроблена не з оригіналу документа, а зі сканованої копії, яка містить відтиск штампу «Копія вірна згідно з оригіналом» ( стор.4 файл «трудові відносини з водіями.pdf»). Даний водій, відповідно до довідки від 10.10.2021 р. №12, закріплений за транспортним засобом , який буде використовуватись при наданні послуг за 4 лотом;
трудовий договір між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю з Пагутяк О.М., сканкопія якого зроблена не з оригіналу документа, а зі сканованої копії, яка містить відтиск штампу «Копія вірна згідно з оригіналом» ( стор.10 файл «трудові відносини з водіями.pdf»). Даний водій, відповідно до довідки від 10.10.2021 р. №12, закріплений за транспортним засобом, який буде використовуватись при наданні послуг за 4 лотом;
трудовий договір між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю з Корнило М.Я.., сканкопія якого зроблена не з оригіналу документа, а зі сканованої копії, яка містить відтиск штампу «Копія вірна згідно з оригіналом» ( стор.10 файл «трудові відносини з водіями.pdf»). Даний водій, відповідно до довідки від 10.10.2021 р. №12, закріплений за транспортним засобом, який буде використовуватись при наданні послуг за 4 лотом;
протокол перевірки технічного стану транспортного засобу VAN HOOL T-815, сканкопія якого зроблена не з оригіналу документа, а зі сканованої копії, яка містить відтиск штампу «Копія вірна згідно з оригіналом» ( стор.5 файл «тз.pdf»).
Як вбачається з умов Тендерної документації Замовником встановлено, що документи тендерної пропозиції повинні бути подані у вигляді скан-копій документів (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен бути придатним для перегляду та відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Таким чином учасник повинен надати скановані копії зроблені з оригіналів документів.
В той же час для деяких документів передбачено надання належним чином завірених копій:
- Оригінал або копія ( завірена належним чином) свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ).
- Оригінал або копія ( завірена належним чином) свідоцтва платника єдиного податку або Витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку).
- Завірена належним чином копія Статуту або іншого установчого документа (із змінами у разі наявності) (для юридичних осіб).
Отже Замовник розділяє документи, які повинні бути подані у вигляді сканкопій з оригіналів і документів, які можуть бути подані у вигляді сканкопій належним чином завірених.
Як вбачається з вищенаведеного, Переможцем частину документів, які вимагалися до надання у вигляді скан-копій з оригіналів, надано у вигляді сканкопій зі сканованих і завірених копій документів, що не відповідає умовам тендерної документації.
При цьому, слід зазначити, що надання сканованих копій з завірених копій з оригіналу документів не може бути віднесено до формальної помилки.
Зокрема, це можемо встановити з рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 30.01.2019 р., постанови Шостого апеляційного адміністративного суду від 09.09.2019 р. та Верховного суду України від 31.03.2020 р. по справі 826/15323/18.
В постанові від 31.03.2020 р. зазначено, що Верховний Суд вказує на безпідставність доводів скаржника щодо необґрунтованості такого висновку з посиланням на частину третю статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», за якою тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки. Також не містить правового підґрунтя його твердження про те, що подання копій документів можна визнати формальною помилкою, оскільки вона пов’язана саме з оформленням тендерної пропозиції і не впливає на зміст тендерної пропозиції з огляду на таке.
Судами було встановлено, що невідповідність тендерної пропозиції ФОП ОСОБА_1 полягає у ненаданні оригіналу документа, подання якого вимагалось тендерною документацією. При цьому інші документи могли подаватись в копіях. За цих обставин Верховний Суд зауважує, що має місце не помилка, а не дотримання вимог тендерної документації щодо подання цих документів.
2.Умови Тендерної документації
Відповідно до Кваліфікаційних критерій, що містяться у Додатку 2, а саме пункту 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасник зобов’язаний подати Довідку у довільній формі, підписану керівником та скріплену печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного договору разом з назвою суб’єкту, з яким було укладено такий договір, адресою та контактними телефонами, сумою договору.
Лист-відгук від контрагента, зазначеного в договорі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору та відсутність пред’явлених позовів та претензій у зв’язку з неналежним виконанням зобов’язань.
Аналіз Тендерної пропозиції
Учасник ФОП Василишин М.І. у своїй тендерній пропозиції на дану вимогу подає Договір № 97 від 16.03.2021 року укладений з ДП «Львіввугілля» (ВП «Шахта «Великомостівська») на суму 579 975. 00 грн без ПДВ., що дійсний до 31.12.2021 року. Для засвідчення його виконання Учасник надає Акти виконаних робіт, а саме Акт № 07/21 Вм за липень 2021 рік на суму 51 144.50 грн, Акт № 08/21 Вм. за серпень 2021 на суму 48 559.75 грн. Також Учасник подає Лист-відгук № 1-51/1442 від 1 жовтня 2021 року, де Адміністрація ВП «Шахта «Великомостівська», ДП «Львіввугілля» засвідчує повне виконання договору № 97 від 16.03.2021 року ФОП Василишин М.І. з надання автотранспортних послуг вчасно, якісно, виконуючи всі умови договору.
Даний договір є дійсний до 31.12.2021 року і на даний час не є завершений. Згідно частини 2 статті 16 Закону України «про публічні закупівлі» має бути подано аналогічний договір, що вказує факт «виконання», а не «укладання» договору. Підтверджуючими документами виконання послуг є Акти наданих послуг.
Акти наданих послуг, що надав учасник не є свідченням виконання договору, оскільки Вони є подані лише за два місяці поточного року, на суму 99 704, 25 грн. без ПДВ., а загальна сума укладеного договору становить 579 975. 00 грн без ПДВ.
Учасник ФОП Василишин М.І. у своїй тендерній пропозиції подає Лист-відгук № 1-51/1442 від 1 жовтня 2021 року, в якому Адміністрація ВП «Шахта «Великомостівська», ДП «Львіввугілля» вказує про доконаний факт виконання даного договору, що є недостовірною інформацією, оскільки термін дії даного договору є не закінченим і відповідно не може підтвердити його факт виконання належним чином.
Аналогічної думки притримується і верховний суд в постанові від 09.08.2018 р. у справі № 913/159/17 . У частині 2 статті 16 Закону одним з кваліфікаційних критеріїв до учасників тендеру визначено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На переконання колегії суддів, надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, не підтверджує викладений вище кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання. Таким чином, з метою підтвердження досвіду укладання аналогічних договорів учасник має подати не лише договір, але й документи, які підтверджують факт його виконання належним чином, оскільки виконання може бути здійснене в майбутніх періодах і неналежним чином. А відтак, як учасник ФОП Василишин М.І. у своїй тендерній пропозиції не надав усіх Актів наданих послуг, які б засвідчували виконання договору, тому даний договір учасника неможна вважати аналогічним та таким, який підтверджує факт виконання.
3.Умови Тендерної документації
Згідно Тендерної документації,а саме частини ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції пункту 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції";
Аналіз Тендерної пропозиції
- На підтвердження виконання Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, а саме про те, що учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції». Учасник ФОП Василишин М.І. надає довідку в довільній формі №2 від 8.10.2021 року в якій повідомляє про відсутність санкцій згідно частини 2 статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» та не вказує про відсутність санкцій згідно із Закону України «Про санкції» та інших відповідних законодавчих актів.
4.Умови Тендерної документації
Згідно Додатку 2 Тендерної документації Кваліфікаційні критерії пункт 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Учасник надає довідку довільної форми за підписом керівника, яка підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання послуг. Кількість транспортних засобів повинна відповідати кількості лотів, щодо яких учасником подані тендерні пропозиції.
Аналіз Тендерної пропозиції
Проаналізувавши матеріально-технічну базу Учасника ФОП Василишин М.І., який для виконання умов тендеру, а саме Перевезення працівників ДП «Львіввугілля» до місця роботи за графіком за лотом №4 подає довідку №7 від 8.10.2021 року, де вказує транспортний засіб VANHOOL T-815 д.н. ВС 3089 НА 1991 р.в., серія свідоцтва про реєстрацію СХС 107303, пасажиромісткістю 50 чоловік.
Доводимо до Вашого відома, що даний транспортний засіб вже використовується для забезпечення виконання договору № 97 від 16.03.2021р згідно Перевезення працівників ДП "Львіввугілля" до місця роботи за графіком UA-2021-01-29-011571-b, за посиланням на Лот №1:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-29-011571-b?lot_id=d8178d2acbf846c09fdae2902ab494df#lots, про що свідчить укладений договір і специфікація до нього. Оскільки даний транспортний засіб є задіяний для виконання діючого договору з ДП «Львіввугілля» для перевезення працівників ВП «Шахти Великомостівська», то відповідно він не може одночасно використовуватися для послуг перевезення працівників ВП «Шахти «Червоноградська», згідно процедури відкритих торгів UA-2021-09-23-005520-c оголошеної 23.09.2021року, що засвідчує відсутність матеріально-технічної бази учасника і неможливість виконання умов тендерної документації та умов договору.
Не відхиливши тендерну пропозицію ФОП Василишина М.І.. без належних правових підстав, з порушенням чинного законодавства та умов Тендерної документації, Замовником було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (в тому числі і принципів викладених в ст.5 цього Закону), чим порушено наші права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток.
Враховуючи викладене вище, на підставі», ст.ст. 5, 18, 26, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті.
2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення Переможцем процедури закупівлі по лоту №4 ФОП Василишина М.І.
Фізична особа-підприємець Л.Д. Яріш
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-09-23-005520-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Яріш Люся Дмитрівна, Код ЄДРПОУ:1737512349
Дата подання: 12 листопада 2021 21:51
Дата подання: 12 листопада 2021 21:51
на рішення про визначення переможця процедури закупівлі по лоту 4
№ 35
Від 12.11.2021 р.
Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ,
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Яріш Люся Дмитрівна
80100, Львівська обл., м.Червоноград,
вул.Шевченка,7/3
Замовник: Державне підприємство "Львіввугілля"
80000, Україна , Львівська область обл.,
Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26
СКАРГА
на рішення про визначення переможця процедури закупівлі
по лоту №4
Державне підприємство "Львіввугілля" на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) оприлюднило оголошення про проведення відкритих торгів за № UA-2021-09-23-005520-c на закупівлю:
Найменування предмета закупівлі, код відповідно до державного класифікатора: за кодом ДК 021:2015 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (Перевезення працівників ДП "Львіввугілля" до місця роботи за графіком).
Очікувана вартість по лоту №4 - 306 800,00 грн. з ПДВ.
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ФОП Яріш Люся Дмитрівна - скаржник.
2. ФОП Василишин Михайло Іванович.
3. ФОП Висоцький Василь Іванович
4 листопада 2021 р. Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі ФОП Василишина М.І. та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Вважаємо, що визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Василишина М.І. було здійснено з порушенням вимог чинного законодавства та умов Тендерної документації.
1.Умови Тендерної документації
Відповідно до п.1 р. III Тендерної документації, документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій документів (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен бути придатним для перегляду та відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації вимагається, зокрема, надати:
- копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та/або дубліката картки фізичної особи платника податків (для фізичних осіб-підприємців).
- копію паспорту або ID Картки (для фізичних осіб-підприємців).
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації вимагається, зокрема, надати:
- копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці, а саме витяги з трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких осіб, тощо.
Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації вимагається, зокрема, надати:
- копії ліцензій на виконання пасажирських перевезень або витягу Державної служби України з безпеки на транспорті;
- діючі протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів;
- діючі поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів;
- посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії національного або міжнародного зразку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.1992 № 47 «Про затвердження зразків національних та міжнародного посвідчень водіїв і документів,
- діючу довідку про проходження обов’язкового медичного огляду.
Аналіз Тендерної пропозиції
картка платника податків Василишина М.І., сканкопія якого зроблена не з оригіналу документа, а зі сканованої копії, яка містить відтиск штампу «Копія вірна згідно з оригіналом» ( стор.7 файл «док.pdf»);
витяг з ліцензії на здійснення перевезення пасажирів, сканкопія якої зроблена не з оригіналу документа, а зі сканованої копії, яка містить відтиск штампу «Копія вірна згідно з оригіналом» ( стор.9 файл «док.pdf»);
паспорт Василишина М.І. сканкопія якого зроблена не з оригіналу документа, а зі сканованої копії, яка містить відтиск штампу «Копія вірна згідно з оригіналом» ( стор.10-14 файл «док.pdf»);
медичні довідки щодо придатності до керування транспортним засобом видані на Василишина М.І., Корнило М.Я., Пагутяк О.М., сканкопії яких зроблені не з оригіналів документів, а зі сканованих копій, які містить відтиск штампу «Копія вірна згідно з оригіналом» ( стор.2, 3, 6 файл «права медогляд.pdf»);
посвідчення водіїв Василишина М.І., Корнило М.Я., Пагутяк О.М., сканкопії яких зроблено не з оригіналів документів, а зі сканованих копій, які містить відтиск штампу «Копія вірна згідно з оригіналом» ( стор.8, 9, 12 файл «права медогляд.pdf»);
поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, сканкопія якого зроблені не з оригіналів документів, а зі сканованих копій, які містить відтиск штампу «Копія вірна згідно з оригіналом» ( стор.8 файл «страховка водія і тз.pdf»);
наказ на прийняття на роботу Пагутяка О.М., сканкопія якого зроблена не з оригіналу документа, а зі сканованої копії, яка містить відтиск штампу «Копія вірна згідно з оригіналом» ( стор.4 файл «трудові відносини з водіями.pdf»). Даний водій, відповідно до довідки від 10.10.2021 р. №12, закріплений за транспортним засобом , який буде використовуватись при наданні послуг за 4 лотом;
трудовий договір між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю з Пагутяк О.М., сканкопія якого зроблена не з оригіналу документа, а зі сканованої копії, яка містить відтиск штампу «Копія вірна згідно з оригіналом» ( стор.10 файл «трудові відносини з водіями.pdf»). Даний водій, відповідно до довідки від 10.10.2021 р. №12, закріплений за транспортним засобом, який буде використовуватись при наданні послуг за 4 лотом;
трудовий договір між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю з Корнило М.Я.., сканкопія якого зроблена не з оригіналу документа, а зі сканованої копії, яка містить відтиск штампу «Копія вірна згідно з оригіналом» ( стор.10 файл «трудові відносини з водіями.pdf»). Даний водій, відповідно до довідки від 10.10.2021 р. №12, закріплений за транспортним засобом, який буде використовуватись при наданні послуг за 4 лотом;
протокол перевірки технічного стану транспортного засобу VAN HOOL T-815, сканкопія якого зроблена не з оригіналу документа, а зі сканованої копії, яка містить відтиск штампу «Копія вірна згідно з оригіналом» ( стор.5 файл «тз.pdf»).
Як вбачається з умов Тендерної документації Замовником встановлено, що документи тендерної пропозиції повинні бути подані у вигляді скан-копій документів (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен бути придатним для перегляду та відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Таким чином учасник повинен надати скановані копії зроблені з оригіналів документів.
В той же час для деяких документів передбачено надання належним чином завірених копій:
- Оригінал або копія ( завірена належним чином) свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ).
- Оригінал або копія ( завірена належним чином) свідоцтва платника єдиного податку або Витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку).
- Завірена належним чином копія Статуту або іншого установчого документа (із змінами у разі наявності) (для юридичних осіб).
Отже Замовник розділяє документи, які повинні бути подані у вигляді сканкопій з оригіналів і документів, які можуть бути подані у вигляді сканкопій належним чином завірених.
Як вбачається з вищенаведеного, Переможцем частину документів, які вимагалися до надання у вигляді скан-копій з оригіналів, надано у вигляді сканкопій зі сканованих і завірених копій документів, що не відповідає умовам тендерної документації.
При цьому, слід зазначити, що надання сканованих копій з завірених копій з оригіналу документів не може бути віднесено до формальної помилки.
Зокрема, це можемо встановити з рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 30.01.2019 р., постанови Шостого апеляційного адміністративного суду від 09.09.2019 р. та Верховного суду України від 31.03.2020 р. по справі 826/15323/18.
В постанові від 31.03.2020 р. зазначено, що Верховний Суд вказує на безпідставність доводів скаржника щодо необґрунтованості такого висновку з посиланням на частину третю статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», за якою тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки. Також не містить правового підґрунтя його твердження про те, що подання копій документів можна визнати формальною помилкою, оскільки вона пов’язана саме з оформленням тендерної пропозиції і не впливає на зміст тендерної пропозиції з огляду на таке.
Судами було встановлено, що невідповідність тендерної пропозиції ФОП ОСОБА_1 полягає у ненаданні оригіналу документа, подання якого вимагалось тендерною документацією. При цьому інші документи могли подаватись в копіях. За цих обставин Верховний Суд зауважує, що має місце не помилка, а не дотримання вимог тендерної документації щодо подання цих документів.
2.Умови Тендерної документації
Відповідно до Кваліфікаційних критерій, що містяться у Додатку 2, а саме пункту 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасник зобов’язаний подати Довідку у довільній формі, підписану керівником та скріплену печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного договору разом з назвою суб’єкту, з яким було укладено такий договір, адресою та контактними телефонами, сумою договору.
Лист-відгук від контрагента, зазначеного в договорі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору та відсутність пред’явлених позовів та претензій у зв’язку з неналежним виконанням зобов’язань.
Аналіз Тендерної пропозиції
Учасник ФОП Василишин М.І. у своїй тендерній пропозиції на дану вимогу подає Договір № 97 від 16.03.2021 року укладений з ДП «Львіввугілля» (ВП «Шахта «Великомостівська») на суму 579 975. 00 грн без ПДВ., що дійсний до 31.12.2021 року. Для засвідчення його виконання Учасник надає Акти виконаних робіт, а саме Акт № 07/21 Вм за липень 2021 рік на суму 51 144.50 грн, Акт № 08/21 Вм. за серпень 2021 на суму 48 559.75 грн. Також Учасник подає Лист-відгук № 1-51/1442 від 1 жовтня 2021 року, де Адміністрація ВП «Шахта «Великомостівська», ДП «Львіввугілля» засвідчує повне виконання договору № 97 від 16.03.2021 року ФОП Василишин М.І. з надання автотранспортних послуг вчасно, якісно, виконуючи всі умови договору.
Даний договір є дійсний до 31.12.2021 року і на даний час не є завершений. Згідно частини 2 статті 16 Закону України «про публічні закупівлі» має бути подано аналогічний договір, що вказує факт «виконання», а не «укладання» договору. Підтверджуючими документами виконання послуг є Акти наданих послуг.
Акти наданих послуг, що надав учасник не є свідченням виконання договору, оскільки Вони є подані лише за два місяці поточного року, на суму 99 704, 25 грн. без ПДВ., а загальна сума укладеного договору становить 579 975. 00 грн без ПДВ.
Учасник ФОП Василишин М.І. у своїй тендерній пропозиції подає Лист-відгук № 1-51/1442 від 1 жовтня 2021 року, в якому Адміністрація ВП «Шахта «Великомостівська», ДП «Львіввугілля» вказує про доконаний факт виконання даного договору, що є недостовірною інформацією, оскільки термін дії даного договору є не закінченим і відповідно не може підтвердити його факт виконання належним чином.
Аналогічної думки притримується і верховний суд в постанові від 09.08.2018 р. у справі № 913/159/17 . У частині 2 статті 16 Закону одним з кваліфікаційних критеріїв до учасників тендеру визначено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На переконання колегії суддів, надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, не підтверджує викладений вище кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання. Таким чином, з метою підтвердження досвіду укладання аналогічних договорів учасник має подати не лише договір, але й документи, які підтверджують факт його виконання належним чином, оскільки виконання може бути здійснене в майбутніх періодах і неналежним чином. А відтак, як учасник ФОП Василишин М.І. у своїй тендерній пропозиції не надав усіх Актів наданих послуг, які б засвідчували виконання договору, тому даний договір учасника неможна вважати аналогічним та таким, який підтверджує факт виконання.
3.Умови Тендерної документації
Згідно Тендерної документації,а саме частини ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції пункту 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції";
Аналіз Тендерної пропозиції
- На підтвердження виконання Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, а саме про те, що учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції». Учасник ФОП Василишин М.І. надає довідку в довільній формі №2 від 8.10.2021 року в якій повідомляє про відсутність санкцій згідно частини 2 статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» та не вказує про відсутність санкцій згідно із Закону України «Про санкції» та інших відповідних законодавчих актів.
4.Умови Тендерної документації
Згідно Додатку 2 Тендерної документації Кваліфікаційні критерії пункт 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Учасник надає довідку довільної форми за підписом керівника, яка підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання послуг. Кількість транспортних засобів повинна відповідати кількості лотів, щодо яких учасником подані тендерні пропозиції.
Аналіз Тендерної пропозиції
Проаналізувавши матеріально-технічну базу Учасника ФОП Василишин М.І., який для виконання умов тендеру, а саме Перевезення працівників ДП «Львіввугілля» до місця роботи за графіком за лотом №4 подає довідку №7 від 8.10.2021 року, де вказує транспортний засіб VANHOOL T-815 д.н. ВС 3089 НА 1991 р.в., серія свідоцтва про реєстрацію СХС 107303, пасажиромісткістю 50 чоловік.
Доводимо до Вашого відома, що даний транспортний засіб вже використовується для забезпечення виконання договору № 97 від 16.03.2021р згідно Перевезення працівників ДП "Львіввугілля" до місця роботи за графіком UA-2021-01-29-011571-b, за посиланням на Лот №1:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-29-011571-b?lot_id=d8178d2acbf846c09fdae2902ab494df#lots, про що свідчить укладений договір і специфікація до нього. Оскільки даний транспортний засіб є задіяний для виконання діючого договору з ДП «Львіввугілля» для перевезення працівників ВП «Шахти Великомостівська», то відповідно він не може одночасно використовуватися для послуг перевезення працівників ВП «Шахти «Червоноградська», згідно процедури відкритих торгів UA-2021-09-23-005520-c оголошеної 23.09.2021року, що засвідчує відсутність матеріально-технічної бази учасника і неможливість виконання умов тендерної документації та умов договору.
Не відхиливши тендерну пропозицію ФОП Василишина М.І.. без належних правових підстав, з порушенням чинного законодавства та умов Тендерної документації, Замовником було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (в тому числі і принципів викладених в ст.5 цього Закону), чим порушено наші права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток.
Враховуючи викладене вище, на підставі», ст.ст. 5, 18, 26, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті.
2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення Переможцем процедури закупівлі по лоту №4 ФОП Василишина М.І.
Фізична особа-підприємець Л.Д. Яріш
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 листопада 2021 17:33
рішення від 17.11.2021 № 25804.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2021 17:33
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.11.2021 № 26444.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2021 15:39
рішення від 25.11.2021 № 26444.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2021 12:11
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1: Перевезення працівників ВП шахта «Межирічанська» |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 239 400,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 197,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
ВП шахта «Межирічанська» - черговий - згідно умов тендерної документації
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80100, Україна, Львівська область, Червоноград, ВП шахта «Межирічанська» - черговий - згідно умов тендерної документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Перевезення працівників ВП шахта «Межирічанська». Умови оплати – оплата проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі наданої послуги. Джерело фінансування - Кошти підприємства. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 жовтня 2021 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Гук Галина Василівна" |
239 315,10
UAH з ПДВ
|
214 115,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Василишин Михайло Іванович |
214 170,00
UAH з ПДВ
|
214 170,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Висоцький Василь іванович |
239 389,50
UAH з ПДВ
|
239 389,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Гук Галина Василівна" #2808414042 |
Переможець |
214 115,10
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2021 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2021 11:46
|
Додаткова угода 1 до договору 361 від 17.12.2021 року.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2021 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2021 16:52
|
Договір 361 від 17.11.21року.pdf | укладений |
17 листопада 2021 16:50
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ВП шахта «Межирічанська» - черговий - згідно умов тендерної документації | 1 | послуга |
214 115,10
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік у відповідності до ч. 6, статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII із змінами від 19.09.2019р. № 114-IX на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року в обсязі 20 відсотків від суми визначеної у договорі |
Номер договору про закупівлю: | 361 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 1 до договору № 361 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ВП шахта «Межирічанська» - черговий - згідно умов тендерної документації | 1 | послуга |
214 115,10
UAH
|