Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021-2015: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (опромінювач-рециркулятор)
Очікувана вартість
9 380,00 UAH
UA-2021-09-23-005149-c ● 6d8743e5d38940cfb7c47b92fabf6224
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Енергодарської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20520150 |
Місцезнаходження: | 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21 |
Контактна особа: |
Ляшко Ірина Василівна +380613962972 en.uo.sz@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2021 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2021 15:54 |
Очікувана вартість: | 9 380,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Зміни до річного плану закупівель управління освіти Енергодарської міської ради на 2021 рік затверджені протоколом уповноваженої особи від 23.09.2021 №254. Місцезнаходження замовника: пр-т. Будівельників, б.21, Запорізька область, м. Енергодар, 71503, ЄДРПОУ 20520150, категорія замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (орган місцевого самоврядування).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Код за ДК 021-2015: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (опромінювач-рециркулятор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71502, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, вул. Лісова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2021 16:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2021 15:50 |
проєкт договору.pdf | |
23 вересня 2021 15:50 |
Оголошення про закупівлю.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний Замовнику, ви хочете придбати ковбасу ???
Дата подання: 28 вересня 2021 10:53
Дата відповіді: 28 вересня 2021 16:44
Шановний Замовнику, приведіть будь ласка документацію до адекватних вимог, а саме: Додаток 2 п.18.2. ".... Відгук від замовника щодо належного виконання умов наданої копії договору. Відгук повинен бути не більше пятиденної давнини відносно до дати завершення прийому пропозицій електронною системою !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!......." Ви знущаєтесь ?????? а листи відгуки 6-7 денної , чи місячної, 2-3-10 місячної давнини, та якщо їх не один на більше 5 а договорів більше сотні , то це не є підтвердженням ???? Ми розуміємо що закупівля не відкриті торги, але ж майте совість, завтра ви забажаєте "квіточку аленьку" не пізніше до 2 діб до завершення прийому пропозицій ???? Приведіть будь ласка документацію до відповідності Закону та вимоги ставте відповідні а не вигадані та зі строком придатності молочної чи мясної продукції ! Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору один з найактуальніших кваліфікаційних критеріїв. Замовник має право вимагати в Постачальників, в тому числі, й один договір як аналогічний. Саме цей критерій дає змогу зрозуміти, що Постачальник вже постачав товари, аналогічні предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що цей постачальник надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання. Успішне та якісне виконання аналогічного договору за кошти державного бюджету України або місцевих бюджетів дає змогу Замовнику здійснити перевірку виконання договору через електрону систему PROZZORO.
Придбання зазначеного товару здійснюється за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Таким чином, надання відгуків не більш ніж п’ятиденної давнини відносно до дати завершення прийому пропозицій електронною системою обумовлено, необхідністю підтвердження Контрагентами якості товарів в період їх експлуатації (користування) та факт позитивного виконання умов договору в тому числі в режимі реального часу.
Придбання зазначеного товару здійснюється за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Таким чином, надання відгуків не більш ніж п’ятиденної давнини відносно до дати завершення прийому пропозицій електронною системою обумовлено, необхідністю підтвердження Контрагентами якості товарів в період їх експлуатації (користування) та факт позитивного виконання умов договору в тому числі в режимі реального часу.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН" #41644003 |
Відхилено |
8 720,50
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2021 10:36
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій