Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Мереф’янського шосе, 24 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари); ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
1 496 412,00 UAH
UA-2021-09-23-003056-b f3614de8e097444da9783f1cf3f7b6e8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Толстих

+380577252080 tolstyh_o@citynet.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Контактна особа: Ольга Толстих
+380577252080
tolstyh_o@citynet.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2021 10:54
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2021 10:00
Очікувана вартість: 1 496 412,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 964,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник- переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору такого договору у формі оригіналу банківської гарантії в розмірі 4 % його вартості. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю - банківської гарантії має відповідати строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 ЦК України. Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі (предмета договору), повне найменування учасника (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) учасника, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків). Банківська гарантія має містити:- назву документа;- номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради; 61003, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Конституції, 7; код згідно з ЄДРПОУ – 34861610; UA638201720355169010000033468 в Державна казначейська служба України м. Києва;- найменування банку-гаранта та його адресу. Перелік випадків повернення та неповернення забезпечення виконання договору детально викладено в тендерній документації. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, що наведені вище, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт Мереф’янського шосе, 24 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари); ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61081, Україна, Харківська область, місто Харків, Мереф’янське шосе, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Післяоплата протягом 90 (дев’яноста) календарних днів на підставі актів виконаних робіт (№ КБ-2в, КБ-3), з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Учасник- переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору такого договору у формі оригіналу банківської гарантії в розмірі 4 % його вартості. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю - банківської гарантії має відповідати строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 ЦК України. Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі (предмета договору), повне найменування учасника (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) учасника, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків). Банківська гарантія має містити:- назву документа;- номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради; 61003, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Конституції, 7; код згідно з ЄДРПОУ – 34861610; UA638201720355169010000033468 в Державна казначейська служба України м. Києва;- найменування банку-гаранта та його адресу. Перелік випадків повернення та неповернення забезпечення виконання договору детально викладено в тендерній документації. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, що наведені вище, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
23 вересня 2021 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2021 10:54
Оголошення.docx
23 вересня 2021 10:54
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.docx
23 вересня 2021 10:54
Додаток 5 - проект договору.docx
23 вересня 2021 10:54
Додаток 4.docx
23 вересня 2021 10:54
Додаток 3 - техзавдання.docx
23 вересня 2021 10:54
Додаток 2.docx
23 вересня 2021 10:54
Додаток 1 - документи.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Приватне підприємство "ВВК-Стиль" 1 496 412,00
UAH з ПДВ
1 496 412,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 жовтня 2021 13:20
Електронний підпис
01 жовтня 2021 13:19
Договір оренди.PDF
01 жовтня 2021 13:19
Наказ на директора.PDF
01 жовтня 2021 13:19
Довідка платника ПДВ.PDF
01 жовтня 2021 13:19
Технічна специфікація.PDF
01 жовтня 2021 13:19
Статут .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "ВВК-Стиль"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "ВВК-Стиль"
#35860052
Переможець 1 496 412,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2021 15:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2021 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "ВВК-Стиль"
#35860052
1 496 412,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 10:42
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2022 16:01
ДУ 4 ДОГ 823.PDF зміни до договору
22 лютого 2022 15:59
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2021 13:28
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
23 жовтня 2021 13:26
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2021 13:15
додаток 2.PDF укладений
23 жовтня 2021 13:15
Договір 823.PDF укладений
23 жовтня 2021 13:15
додаток 1.PDF укладений
23 жовтня 2021 13:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 823
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 823
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до договору №823
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 122 781,20
UAH (в тому числі ПДВ 187 130,20 UAH)