Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги зі здійснення технічного нагляду за поточним ремонтом системи центрального опалення житлового будинку за адресою: м. Дніпро, вул. Марії Лисиченко, 15
Очікувана вартість
3 362,71 UAH
UA-2021-09-23-001568-a 239b64a5886e4d83b201db065ca00366
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Набоков

380633409477 avosmd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44124263
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Контактна особа: Анатолій Набоков
380633409477
avosmd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуги зі здійснення технічного нагляду за поточним ремонтом системи центрального опалення житлового будинку за адресою: м. Дніпро, вул. Марії Лисиченко, 15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Марії Лисиченко, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється після надання послуг у строк до 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Замовником акту приймання наданих послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

23 вересня 2021 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство «Фенікс»
#32781303
Переможець 3 362,71
UAH з ПДВ
23 вересня 2021 13:09

Документи

23 вересня 2021 13:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 20:03
Електронний підпис укладений
23 вересня 2021 13:10
Договір 337.pdf укладений
23 вересня 2021 13:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 362,71
UAH (в тому числі ПДВ 560,45 UAH)