Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт: благоустрій території, облаштування зон відпочинку в районі житлових будинків за адресою: м. Одеса, вул. Семена Палія, 92, 94, код ДК 021:2015 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
1 429 914,49 UAH
UA-2021-09-23-000807-a c021775ae0a8491b922c8a1dc51892ab
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зезик Тетяна

380487510766 SUVODE2008@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Суворовська районна адміністрація Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26303235
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, просп. Добровольського, 106, м. Одеса
Контактна особа: Зезик Тетяна
380487510766
SUVODE2008@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2021 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 429 914,49 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 149,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції у формі оригіналу електронної гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 7149 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт: благоустрій території, облаштування зон відпочинку в районі житлових будинків за адресою: м. Одеса, вул. Семена Палія, 92, 94, код ДК 021:2015 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65069, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Семена Палія, 92, 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції у формі оригіналу електронної гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства).

Сума забезпечення: 7149 UAH
23 вересня 2021 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2021 10:53
Проект Семена Палія 92, 94.pdf
23 вересня 2021 10:53
ОГОЛОШЕННЯ Семена Палія 92, 94.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ СРК" 1 377 268,28
UAH з ПДВ
1 377 268,28
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 жовтня 2021 15:40
Електронний підпис
01 жовтня 2021 15:33
Довіреність (1).zip
01 жовтня 2021 15:33
Договір ЦПХ Золотар.pdf
01 жовтня 2021 15:33
опис до статуту 2020.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Лист-згода Сергієнко.pdf
01 жовтня 2021 15:33
трудовая_Пелис_е.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Договір ЦПХ Гержик.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Гарантия 20831 Палія 92 94.zip
01 жовтня 2021 15:33
Пропозиція Палія 92 94.pdf
01 жовтня 2021 15:33
лист-згода Іноземцев.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Тех завдання Палія 92 94.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Лист-згода Золотар.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Договір ЦПХ Мосieнко.pdf
01 жовтня 2021 15:33
статут_2020.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Договір ЦПХ Іноземцев.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Довідка з банку 2.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Аналогічний договір.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Лист-згода Мосієнко.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Лист-згода Славова.pdf
01 жовтня 2021 15:33
НДС_2016.pdf
01 жовтня 2021 15:33
фiнансова_звiтнiсть 2020.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Трудова Фикс_Юрий.pdf
01 жовтня 2021 15:33
штатний розпис.pdf
01 жовтня 2021 15:33
лiцензiя_2019.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Сертификат МК.pdf
01 жовтня 2021 15:33
виписка_2021.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Кошторис Палія 92,94.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Лист-згода Фікс.pdf
01 жовтня 2021 15:33
кб3а_i_кб2в.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Договір оренди складу.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Лист-згода Славов.pdf
01 жовтня 2021 15:33
лист_згода_директор.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Лист-згода Гержик.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Відгук Палія 92 94.pdf
01 жовтня 2021 15:33
кб3.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Лист-згода Пелисьє.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Свідоцтво Мосиенко.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Трудовая_Славов.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Трудова Гафел__Дима.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Ліцензія (1).zip
01 жовтня 2021 15:33
кб2в.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Довідка ст 17.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Лист-згода Шапаренко.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Лист-згода Гафель.pdf
01 жовтня 2021 15:33
Довідка з банку 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ СРК"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ СРК"
#40375936
Переможець 1 377 268,28
UAH з ПДВ
04 жовтня 2021 16:26

Документи

04 жовтня 2021 16:26
Електронний підпис
04 жовтня 2021 16:25
Протокол 155.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2021 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ СРК"
#40375936
1 377 268,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2021 16:26
Електронний підпис
04 жовтня 2021 16:25
Протокол 155.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 12:22
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 10:57
Дод угода 2 до Договору № 713 від 19.10.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 10:57
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 18:11
Дод угода № 1 до Договору № 713 від 19.10.2021.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 18:10
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 16:14
Договір 713.pdf укладений
19 жовтня 2021 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 5 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.2. Договору № 713 від 19.10.2021, Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) на 43 569,75 грн. з 1377268,28грн. до 1333698,53 грн.
Номер договору про закупівлю: 713
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3.2., 11.2. Договору № 713 від 19.10.2021, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: Пункт 3.1 викласти в наступній редакції: «3.1. Початок робіт: грудень 2021 р. Закінчення робіт грудень 2022 р. Пункт 11.1 викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набирає сили з дня його підписання i діє до 31.12.2022р. або до повного виконання сторонами своїх обов’язків.» Викласти у новій редакції додаток № 1 «Графік виконання робіт». Викласти у новій редакції додаток № 2 «План фінансування за рахунок коштів міського бюджету».
Номер договору про закупівлю: 713
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 333 698,53
UAH (в тому числі ПДВ 222 283,09 UAH)