Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцелярські товари
Очікувана вартість
1 654,76 UAH
UA-2021-09-22-012697-b dad424a42b254265a3f86eb5a9d4205e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скоп Оксана Володимирівна

+380974706370 skopya-s@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Навчально-виховний комплекс №2
Код ЄДРПОУ: 21313855
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вулиця Івана Франко, 57
Контактна особа: Скоп Оксана Володимирівна
+380974706370
skopya-s@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Ціна за одиницю: 35.04UAH з ПДВ
файл глянець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29009, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Івана Франка, буд.57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Ціна за одиницю: 17.98UAH з ПДВ
книга обліку довіреностей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29009, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Івана Франка, буд.57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 шт
Ціна за одиницю: 45UAH з ПДВ
папка-реєстратор А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29009, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Івана Франка, буд.57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 шт
Ціна за одиницю: 45UAH з ПДВ
папка-реєстратор двохстороння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29009, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Івана Франка, буд.57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 шт
Ціна за одиницю: 72.96UAH з ПДВ
крейда
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29009, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Івана Франка, буд.57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
23 шт
Ціна за одиницю: 27.3UAH з ПДВ
папка з файлами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29009, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Івана Франка, буд.57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару канцелярські товари Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 вересня 2021 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Захід Лідероптторг"
#39816693
Переможець 1 654,76
UAH з ПДВ
22 вересня 2021 17:13

Документи

22 вересня 2021 17:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2021 17:22
Договір укладений
22 вересня 2021 17:15

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
файл глянець 3 шт 35,04
UAH з ПДВ
книга обліку довіреностей 5 шт 17,98
UAH з ПДВ
папка-реєстратор А4 6 шт 45,00
UAH з ПДВ
папка-реєстратор двохстороння 6 шт 45,00
UAH з ПДВ
крейда 4 шт 72,96
UAH з ПДВ
папка з файлами 23 шт 27,30
UAH з ПДВ