Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт фасаду (частковий) Великодальницького закладу загальної середньої освіти I-III ступенів №2", с. Великий Дальник, вул. Покровська, 40".
Очікувана вартість
717 400,00 UAH
UA-2021-09-22-012333-b 943c869f508d4d39b985d2b8dff26183
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Біжанова

+380666564174 osvita.dalnik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВЕЛИКОДАЛЬНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44125328
Місцезнаходження: 67668, Україна , Одеська обл., село Великий Дальник, вул.Хмельницького Б., будинок 3
Контактна особа: Світлана Біжанова
+380666564174
osvita.dalnik@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
В результаті перерозподілу коштів, зекономлених в наслідок проведення процедур закупівлі за 2021р., бюджетною комісією Великодальницької сільської ради було прийнято рішення, щодо продовження виконання робіт по об’єкту: "Капітальний ремонт (частковий) Великодальницького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2", с. Великий Дальник, вул. Покровська, 40, оголошення на порталі публічних закупівель Prozorro № UA-2021-05-31-006675-b, рішенням сесії Великодальницької сільської ради у редакції від 20.08.2021р. №322-VІІI «Розподіл коштів залишків освітньої субвенції у 2021р.» (додається), виділені додаткові кошти для виконання додаткових робіт з капітального ремонту фасаду (частковий) Великодальницького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2".
Зважаючи на те, що додаткові роботи, які планується виконати за додаткові кошти, являються аналогічними роботам, що виконуються по об’єкту в рамках попереднього договору № 20/07 від 08.07.2021р., якій укладений відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» за процедурою закупівлі «відкриті торги», оголошення на порталі публічних закупівель Prozorro № UA-2021-05-31-006675-b, пов’язані між собою технічно та економічно, що підтверджено обсягами робіт (дефектні акти додаються), згідно експертного звіту (Позитивний) № 36525 від 14.09.2021р. виданого ТОВ «Експертиза МВК» (експертний звіт додається), вартість додаткових аналогічних робіт становить 731 374,00 грн., тобто не перевищує 50 відсотків вартості первинного договору та додаткові (аналогічні) роботи знаходяться у межах єдиного будівельного майданчика в рамках одного і того ж об’єкту та безпосередньо і економічно пов’язані з головним первинним договором, відповідно до п.5. частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи п.10.3.9. Договору № 20/07 від 08.07.2021р. замовник має право застосувати переговорну процедуру якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації відповідно до процедури закупівлі «відкриті торги» № UA-2021-05-31-006675-b.
На підставі п.5 ч.2 ст. 40 Закону Замовником встановлено наявність підстав для застосування переговорної процедури на закупівлю "Капітальний ремонт фасаду (частковий) Великодальницького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2", с. Великий Дальник, вул. Покровська, 40", ДК 021:2015 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація».
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
1. Рішення сесії Великодальницької сільської ради у редакції від 20.08.2021р. №322-VІІI.
2. Оголошення про проведення процедури закупівлі «відкриті торги» № UA-2021-05-31-006675-b.
3. Дефектний акт по об’єкту: "Капітальний ремонт (частковий) Великодальницького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2", с. Великий Дальник, вул. Покровська, 40", ДК 021:2015 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація».
4. Дефектний акт по об’єкту: "Капітальний ремонт фасаду (частковий) Великодальницького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2", с. Великий Дальник, вул. Покровська, 40", ДК 021:2015 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація».
5. Експертний звіт № 36525 від 14.09.2021р., виданий ТОВ «Експертиза МВК».
6. Договір підряду № 20/07 від 08.07.2021р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2021 17:00
Оскарження наміру укласти договір: 03 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт фасаду (частковий) Великодальницького закладу загальної середньої освіти I-III ступенів №2", с. Великий Дальник, вул. Покровська, 40".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67668, Україна, Одеська область, с. Великий Дальник, вул. Покровська 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-14-000054 ● b9ff38a891fc47ba8c660935c5c01c71
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2022 14:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

14.09.2022 №55-з
Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Богдан ГРИЦАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.09.2022 №55-з

Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2021-09-22-012333-b 22.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управління освіти, культури, молоді та спорту Великодальницької сільської ради повідомляє про усунення порушень, а саме оприлюднення в електронній системі закупівель додатків №1, №2, №3 до договору від 04.10.2021 року №39/10 та звіту про виконання договору про закупівлю.

2022-09-20 14:30:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 15 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 30 вересня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Усунуто шляхом оприлюднення додатків до договору та звіту про виконання договору.

2022-09-21 10:27:33

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЕКСА БУД"
#43310761
Переможець 717 400,00
UAH
22 вересня 2021 17:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2021 17:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЕКСА БУД"
#43310761
717 400,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2022 14:01
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2022 13:56
Додаток 1 Договірна ціна.pdf зміни до договору
20 вересня 2022 13:52
Додаток 2 Календарний план виконання робіт.pdf зміни до договору
20 вересня 2022 13:52
Додаток 3 План фінансування робіт.pdf зміни до договору
20 вересня 2022 13:52
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2021 09:16
Договір від 04.10.2021 року.pdf укладений
04 жовтня 2021 09:12

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 жовтня 2021 16:07
717 400,00 UAH UA848201720344211015102136716
Управління ОКМС Великодальницької с/р
UA173281680000026005000002544
ТОВ "ОЛЕКСА БУД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатки до договору №39/10 від 04.10.2021 року Додаток №1 - Договірна ціна, додаток №2 - календарний план виконання робіт, додаток №3 - план фінансування робіт дод договору.
Номер договору про закупівлю: 39/10
Договір:
Номер додаткової угоди: додатки до договору №1, №2, №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 717 400,00
UAH