Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа “Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Одеській області” |
Код ЄДРПОУ: | 08734546 |
Вебсайт: | https://od-tmo.mvs.gov.ua |
Місцезнаходження: | 65044, Україна , Одеська обл., м. Одеса, пров. Каркашадзе, 3 |
Контактна особа: |
Оксана Єфремова +380674837160 okksuasha@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2021 13:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2021 12:02 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2021 15:07 |
Очікувана вартість: | 421 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 105,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів Замовником 100% вартості поставленого товару на розрахунковий рахунок Постачальника, на підставі видаткової накладної (накладних), після одержання Товару, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання накладної на товар, або з можливістю відстрочки платежу. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2021 12:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2021 12:37 |
Протокол змін та зміни до ТД від 08.10.2021.pdf | |
08 жовтня 2021 12:02 |
протокол до змін до ТД від 08.10.2021.doc.p7s.zip | |
08 жовтня 2021 12:02 |
ТД медоборудование - нова редакція .doc.p7s.zip | |
08 жовтня 2021 12:02 |
перелік змін від 08.10.2021.doc.p7s.zip | |
22 вересня 2021 13:55 |
ТД медоборудование .doc.p7s.zip | |
22 вересня 2021 13:55 |
оголошення.pdf.p7s.zip | |
22 вересня 2021 13:55 |
протокол до закупівлі.pdf.p7s.zip |
08 жовтня 2021 12:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 жовтня 2021 12:37 |
Протокол змін та зміни до ТД від 08.10.2021.pdf
|
||||||
08 жовтня 2021 12:02 |
протокол до змін до ТД від 08.10.2021.doc.p7s.zip
|
||||||
08 жовтня 2021 12:02 |
ТД медоборудование - нова редакція .doc.p7s.zip
|
||||||
08 жовтня 2021 12:02 |
перелік змін від 08.10.2021.doc.p7s.zip
|
||||||
22 вересня 2021 13:55 |
ТД медоборудование .doc.p7s.zip
|
||||||
22 вересня 2021 13:55 |
оголошення.pdf.p7s.zip
|
||||||
22 вересня 2021 13:55 |
протокол до закупівлі.pdf.p7s.zip
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-01-000050 ● 5db75a7980bf4664a89f5d636948142f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2021 15:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.10.2021 Одеса № 606
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 01.10.2021.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.10.2021 № 606
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
2 UA-2021-09-22-007156-b 22.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-04 13:34:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-06 12:39:31
Пояснення на запит у межах моніторингу закупівлі
ПОЯСНЕННЯ
на запит ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2021-09-22-007156-b
Тендерний комітет ДУ «ТМО МВС України по Одеській області» за результатами розгляду Вашого Запиту, щодо надання пояснень від 04.10.2021 року, може повідомити наступне.
Державна установа «Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Одеській області» (далі – Установа) відомчий багатопрофільний лікувально-профілактичний заклад, метою якого є надання спеціалізованої медичної допомоги пацієнтам з впровадженням новітніх методів діагностики, лікування і попередженням захворювань, медичної реабілітації працівникам органів і підрозділів Міністерства внутрішніх справ України, військовослужбовцям Національної гвардії України, пенсіонерам МВС України, членам їх сімей, державним службовцям інших правоохоронних органів, громадянам за укладеними договорами на платній основі відповідно до законодавства України.
По першому питанню надаємо наступну інформацію: при оголошенні закупівлі по предмету за кодом ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, а саме: Холтерівська система ЕКГ та АТ ЕС-ЗН/АВР; Апарат ударно-волнової терапії, тендерний комітет Установи залучив відповідальних фахівців, які відповідають за подальше використання медичного обладнання, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах, а саме: на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в комерційних пропозиціях постачальників, в електронній системі закупівель "Prozorro".
Обґрунтування бюджетного призначення визначено на підставі змін річного розпису асигнувань державного бюджету на 2021 рік Установи, придбання обладнання і предметів довгострокового користування, КЕКВ 3110. Очікувана вартість обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного на базі цін трьох постачальників медичного обладнання, інформації з сайтів виробників та/або постачальників відповідного Товару та на підставі загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах. За результатами моніторингу цін із придбання Холтерівської системи ЕКГ та АТ ЕС-ЗН/АВР та Апарату ударно-волнової терапії встановлено, що очікувана вартість предмета закупівлі та розміру бюджетного призначення на закупівлю медичного обладнання зі вказаними технічними та якісними характеристиками складає 421 000 грн з ПДВ (чотириста двадцять одна тисяча грн. 00 коп. з ПДВ). Джерело фінансування - Державний бюджет України.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі було визначено відповідно до особливостей діяльності Установ та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Визначення потреби в товарі було здійснено для підвищення можливостей діагностування серцево-судинних захворювань та різноманітного впливу на пошкоджені тканини організму і розширення наявних фізичних чинників для лікування, а також на підставі аналізу фактичної наявності обладнання в Установі для забезпечення діяльності замовника з урахуванням запланованих поточних завдань. Метою придбання обладнання, що є предметом закупівлі є принципове покращення можливості якісного обстеження пацієнтів із серцево-судинними захворюваннями та підвищення можливостей в реабілітації при різноманітних захворюваннях, також для своєчасного та ефективного подання спеціалізованої медичної допомоги пацієнтам з впровадженням новітніх методів діагностики, лікування і попередженням захворювань, медичної реабілітації.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі було сформовано на основі заяви лікаря-кардіолога поліклініки Установи від 26.07.2021 року, заяви лікаря з фізичної та реабілітаційної медицини від 28.07.2021, а також на підставі інформації з сайтів виробників та/або постачальників відповідної продукції, комерційних пропозицій постачальників медичного обладнання.
Після аналізу вищезазначеної інформації щодо технічних та якісних характеристик Холтерівської системи ЕКГ та АТ ЕС-ЗН/АВР та Апарату ударно-волнової терапії було враховано потребу Установи в медичному обладнані, яке має значні переваги серед інших, що представлені на ринку. Якість такого обладнання повинна бути підтверджена сертифікатами якості. Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі складалися спеціалістами Установи виходячи зі специфіки завдань, які будуть вирішуватися за допомогою такого медичного обладнання.
Також зазначаємо, що в ДУ «ТМО МВС України по Одеській області» (надалі – Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням визначених ним принципів. Очікувана вартість закупівлі, яка склала 421000,00 грн. з ПДВ, також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Як вже зазначалось вище, визначення очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювалося Замовником за результатами проведення моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі.
Для оголошення процедури закупівлі тендерним комітетом Установи була обрана процедура відкриті торги, тому як вартість предмета закупівлі товару (товарів) перевищує 200 тисяч гривень. Протоколом тендерного комітету від 22.09.2021 року №б/н було оголошено розробку Тендерної документації з додатками та оголошення про відкриті торги.
Тендерна документація була розроблена на виконання вимог Закону України “Про публічні закупівлі”. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містяться в Додатку №3 до ТД, яка є невід’ємною частиною вищезазначеної документації, та була опублікована на портал державних закупівель разом з оголошенням 22.09.2021. Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-22-007156-b
По другому питанні, щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Наразі на офіційному сайті ДУ «ТМО МВС України по Одеській області» у розділі «Про Установу» доступна інформація про державні закупівлі https://od-tmo.mvs.gov.ua/zakupivli
Актуальна інформація про усі державні закупівлі, у тому числі інформація про очікувану вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі щодо процедур закупівлі які фінансуються за рахунок бюджетних коштів, автоматично оновлюється з порталу Zakupki.prom.ua
Додатки:
1. Копія протоколу тендерного комітету від 22.09.2021 року №б/н.
2. Копія заяви лікаря Установи щодо обґрунтування закупівлі Холтерівської системи ЕКГ та АТ ЕС-ЗН/АВР від 26.07.2021.
3. Копія заяви лікаря Установи щодо обґрунтування закупівлі Апарату ударно-волнової терапії від 26.07.2021.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-22-007156-b від 08.10.2021 до закупівлі по ДК 021: 2015 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, а саме: Холтерівська система ЕКГ та АТ ЕС-ЗН/АВР; Апарат ударно-волнової терапії, Замовником були внесені відповідні зміни до тендерної документації. (Протокол від 08.10.2021, перелік змін від 08.10.2021, Тендерна документація в новій редакції від 08.10.2021)
2021-10-08 12:08:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710) • усунуто
.
2021-10-11 11:06:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2021 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Укр Мед Сервіс" |
420 325,00
UAH з ПДВ
|
420 325,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАБМАРТ" |
420 880,00
UAH з ПДВ
|
420 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Укр Мед Сервіс" #37992156 |
Переможець |
420 325,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2021 12:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 13:13
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2021 10:33
|
173-21-Т.pdf | укладений |
08 листопада 2021 10:32
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Холтерівська система ЕКГ та АТ ЕС-ЗН/АВР; | 1 | штуки |
169 325,00
UAH з ПДВ
|
Апарат ударно-волнової терапії. | 1 | штуки |
251 000,00
UAH з ПДВ
|