Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання для фінансового відділу серверного обладнання, комп’ютерної техніки для впровадження уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності на базі ПЗ «БюджетСофт»
Очікувана вартість
126 397,00 UAH
UA-2021-09-22-006796-c d310fb90d1de48ed901980ec5cfe17cd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клованич Володимир Іванович

+380312691343 vo-ka@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління СБУ в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 20001562
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, вул.Довженка, буд.№3
Контактна особа: Клованич Володимир Іванович
+380312691343
vo-ka@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2021 19:27
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2021 12:42
Очікувана вартість: 126 397,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 263,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Придбання для фінансового відділу Серверу – ARTLINE Business T25 v04 (T25v04): процесор чотирьох ядерний IntelXeonQuad-Core E3-1220 v6 (3.0-3.5 ГГц), об’єм оперативної пам’яті 16 ГБ, тип оперативної пам’яті DDR4-2400 МГц, контролери SAS/SAT IntelRapidtorage TechnologyEnterprise (RSTe), рівні RAID0/1/5/10, жорсткий диск 2*1 ТБ, або аналога;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Довженка, 3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Робоча станція - корпус Mini-ITX або Nano-ITX, SSD) Business B11 v03 (B11v03): Intel Celeron Quad Core J1900 (2,0 ГГц)/ RAM 4ГБ/SSD 120ГБ/ Intel HD Graphics/безОС, або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Довженка, 3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт
Принтери - HP LaserJet Enterprise M501dn (із запасним катріджем), або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Довженка, 3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30232110-8 — Лазерні принтери
1 шт
Принтери – HP LaserJet Pro M102A (із запасним катріджем), або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Довженка, 3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30232110-8 — Лазерні принтери
2 шт
ББЖ - 2 кВт для серверу АРС, або аналоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Довженка, 3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30237100-0 — Частини до комп’ютерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Спосіб розрахунку за товар - безготівковий. 4.2. Розрахунок за товар проводиться лише за фактично отриманий товар на підставі належним чином оформлених документів, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року та при наявності бюджетних призначень на ці цілі. 4.3. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 робочих днів після пред’явлення Учасником рахунка на оплату товару (далі – Рахунок) та накладної на відвантаження, або після підписання Сторонами акту приймання - передачі товарів. 4.4.Ціна товару залишається незмінною до повного виконання сторонами зобов’язань за цим договором. 4.5.Усі платіжні документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог законодавства. 4.6. Розрахунки за поставлений товар здійснюються відповідно до ст.49 з урахуванням положень ст. 23 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2021 19:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2021 19:28
Оголошення компютерів 20211.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналог/еквівалент
Дата подання: 28 вересня 2021 23:22
Дата відповіді: 29 вересня 2021 16:54
Шановний Замовник,прохання уточнити, чи будете Ви розглядати сумісні (неоригінальні картриджі) до принтерів, які Вами вимагаються?
Відповідь: Так, будемо розглядати сумісні (неоригінальні картриджі) до принтерів так, як це не впливає на їх роботу в цілому.
Запитання 2
Дата подання: 28 вересня 2021 23:24
Дата відповіді: 29 вересня 2021 17:06
Чи будете Ви відхиляти пропозицію учасників, які у своїй пропозиції не будуть чітко зазначати найменування та артикул товару, що буде пропонуватися до постачання?
Відповідь: Так, ми будемо відхиляти пропозицію учасників, які у своїй пропозиції не будуть чітко зазначати найменування та артикул товару, що буде пропонуватися до постачання так, як уніфікована автоматизована система бухгалтерського обліку та звітності на базі ПЗ «БюджетСофт» буде проходити сертифікацію в Держспецзвязку України.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-22-006796-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43120417
Дата подання: 13 жовтня 2021 21:22
НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ
Шановний Замовник. Ви неправомірно відхилили пропозицію ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД". Ми виконали всі Ваші вимоги щодо тендерної документації. В тому числі надали заповнену ПРОПОЗИЦІЮ НА ЗАКУПІВЛЮ згідно додатку №2. Вимоги щодо надання суми прописом у Ціновій пропозиції НЕ БУЛО.

Також хочемо зауважити, що Замовник неодноразово підтверджував учасників переможцем, в яких в ціновій пропозиції не була прописана сума прописом. Закупівлі: UA-2020-11-18-013019-c, UA-2021-07-20-002654-a, UA-2020-11-06-016691-c
Отже відхилення ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" Замовником порушує один із принципів державних закупівель - це відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.


Вважаємо за доцільне направити листа зі скаргою на уповноважену особу тендерної закупівлі на ім'я начальника Управління СБУ в Закарпатській області з метою надання оцінки діям уповноваженої особи Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 жовтня 2021 19:06
Ознайомившись із доводами, викладеними у скарзі ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД", код ЄДРПОУ 43120417 від 13.10.2021, 21:22. ID: UA-2021-09-22-006796-c.b1, надаю наступні пояснення по суті:
Уповноваженою особою Управління Служби безпеки України в Закарпатській області в ході вивчення нормативних документів, щодо закупівлі для потреб Управління СБ України комп’ютерного обладнання в 2021 для власних потреб (код ДК 021-2015 код 30230000-0 – комп’ютерне обладнання) (оголошення № UA-2021-09-22-006796-c.) встановлено, що на допорогову закупівлю було надано 2 (дві) пропозиції, а саме:
1.ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" 103365,00 грн. з ПДВ
2. ТОВ "ЕРА МОБАЙЛ" 116925,00 грн. з ПДВ
Так, Замовник у відповідності до ч. 4 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" зобов’язаний розглянути тендерну пропозицію вказаних Учасників на відповідність вимогам тендерної документації, а саме першого учасника пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами аукціону на розгляд пропонувалась пропозиція ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД", код ЄДРПОУ 43120417 (далі – Учасник) із найменшою ціною - 103365,00 грн. з ПДВ.
В результаті аналізу та перевірки наданих документів, які подані Учасником для участі в аукціоні встановлено:
1.Згідно «Вимог до кваліфікації учасників та способів їх підтвердження», а саме згідно «Додатку до документації» Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати встановленого зразка «Форму пропозиції» згідно Додатка № 2 Оголошення, де необхідно було вказати загальну вартість предмету закупівлі прописом (зазначається в графі «Вартість пропозиції» в гривнях цифрами та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ). Учасник натомість надав невстановлену «Форму пропозиції». Тобто вказаним ТОВ не вказано загальної вартості предмету закупівлі прописом (зазначається в графі «Вартість пропозиції» в гривнях цифрами та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ). ТОВ «ПАВЕРТРЕЙД» надало форму пропозиції не виконавши умову зазначену в Додатку № 2 і тому надана ним «цінова пропозиція» не відповідає кваліфікаційним вимогам документації.
2.В ході дослідження закупівлі робочою групою Управління отримано інформацію від спеціалістів ІАВ УСБУ про те, що окремі параметри оргтехніки в сканкопіях документів пропозиції ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" не відповідають якісним умовам впровадження уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності на базі ПЗ «БюджетСофт». Так, згідно наданих сканкопій документів Учасника виявлено дешеві аналоги комплектуючих в серверах (2 шт), а саме :
- ТОВ запропонувало в сервервері ARTLINE Business T25 (T25v101) саму дешеву материнську плату P11C-M/4L форм-фактора mATX (посилання в Інтернеті на їх виробника https://www.asus.com/ua-ua/Commercial-Servers-Workstations/P11C-M-4L/specifications/);
- ТОВ також запропонувало в Сервервері корпус Qube QB05M, як самий простий у відповідних моделях корпусів (посилання в Інтернеті на їх виробника https://artline.ua/uk/product/korpus-qube-qb05m-qb05m-mn4u1).Такий корпус по даним фахівців впливає на якісну вентиляцію самого серверу, його довговічність та безперебійну роботу, а товщина стінок корпусу (всього лише 0,4 мм), може негативно вплинути на теплообмінний процес роботи серверу та на його шумових якостях. Сервер буде встановлено в кабінеті співробітників ФВ Управління і відповідно його шуми будуть впливати на їх подальшу активну діяльність.
Також, щодо посилання Скаржником на те, що «Замовник неодноразово раніше підтверджував учасників переможцями, в яких у ціновій пропозиції не була прописана сума прописом. Закупівлі: UA-2020-11-18-013019-c, UA-2021-07-20-002654-a, UA-2020-11-06-016691-c» повідомляю наступне:
- закупівля електроенергії для Управління (індифікатор закупівлі UA-2020-11-18-013019-c) відбулась відповідно до вимог тендерної документації та «Форми пропозиції», яка затверджена протокольним рішенням тендерного комітету б/н від 18.11.2020;
- закупівля легкового автомобіля для Управління (індифікатор UA-2021-07-20-002654-a) відбулась також відповідно до вимог тендерної документації та «Форми пропозиції», яка затверджена протокольним рішенням тендерного комітету б/н від 19.07.2021;
- третя закупівля, яка вказана скаржником - UA-2020-11-06-016691-c, Управлінням взагалі не проводилась.
Тому, вивчивши всі обставини скарги Учасника (21:22. ID: UA-2021-09-22-006796-c.b1), уповноважена особа вважає, що оскаржувані вимоги ТОВ «ПАВЕРТРЕЙД» є безпідставними та необґрунтованими.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

18 жовтня 2021 19:06
Пояснення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2021 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" 103 365,00
UAH з ПДВ
103 365,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРА МОБАЙЛ" 116 925,00
UAH з ПДВ
116 925,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2021 20:22
Електронний підпис
06 жовтня 2021 20:21
Довідка ст.17.pdf
06 жовтня 2021 20:21
Цінова пропозиція.pdf
06 жовтня 2021 20:21
Установчі документи.pdf
06 жовтня 2021 20:21
Laser Jet M501N_ M501DN.pdf
06 жовтня 2021 20:21
Витяг ПДВ.pdf
06 жовтня 2021 20:21
Договір.pdf
06 жовтня 2021 20:21
Довідка право підпису.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2021 22:03
Електронний підпис
04 жовтня 2021 22:01
11. Статут+опис.pdf
04 жовтня 2021 22:01
13. Проєкт договору.pdf
04 жовтня 2021 22:01
9. Довідка код доступу.pdf
04 жовтня 2021 22:01
1. Цінова пропозиція.pdf
04 жовтня 2021 22:01
3. Порівняльна таблиця.pdf
04 жовтня 2021 22:01
12. Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРА МОБАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
#43120417
Відхилено 103 365,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2021 19:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРА МОБАЙЛ"
#41464492
Переможець 116 925,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2021 20:06

Документи

13 жовтня 2021 19:44
Електронний підпис

Документи

13 жовтня 2021 20:06
Електронний підпис
13 жовтня 2021 20:00
Протокол Переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2021 20:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРА МОБАЙЛ"
#41464492
116 925,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 жовтня 2021 20:06
Електронний підпис
13 жовтня 2021 20:00
Протокол Переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 09:58
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2021 11:31
Додаткова угода 1 до Договору 941.pdf зміни до договору
23 жовтня 2021 11:16
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 16:29
Додаткова угода 1 до Договору 941.pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 16:15
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 16:02
Договор 941.pdf укладений
22 жовтня 2021 15:56

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Придбання для фінансового відділу Серверу – ARTLINE Business T25 v04 (T25v04): процесор чотирьох ядерний IntelXeonQuad-Core E3-1220 v6 (3.0-3.5 ГГц), об’єм оперативної пам’яті 16 ГБ, тип оперативної пам’яті DDR4-2400 МГц, контролери SAS/SAT IntelRapidtorage TechnologyEnterprise (RSTe), рівні RAID0/1/5/10, жорсткий диск 2*1 ТБ, або аналога; 2 шт 2,00
UAH з ПДВ
Робоча станція - корпус Mini-ITX або Nano-ITX, SSD) Business B11 v03 (B11v03): Intel Celeron Quad Core J1900 (2,0 ГГц)/ RAM 4ГБ/SSD 120ГБ/ Intel HD Graphics/безОС, або аналог 1 шт 1,00
UAH з ПДВ
Принтери - HP LaserJet Enterprise M501dn (із запасним катріджем), або аналог 2 шт 2,00
UAH з ПДВ
Принтери – HP LaserJet Pro M102A (із запасним катріджем), або аналог 1 шт 1,00
UAH з ПДВ
ББЖ - 2 кВт для серверу АРС, або аналоги 2 шт 2,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 941
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 941
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Придбання для фінансового відділу Серверу – ARTLINE Business T25 v04 (T25v04): процесор чотирьох ядерний IntelXeonQuad-Core E3-1220 v6 (3.0-3.5 ГГц), об’єм оперативної пам’яті 16 ГБ, тип оперативної пам’яті DDR4-2400 МГц, контролери SAS/SAT IntelRapidtorage TechnologyEnterprise (RSTe), рівні RAID0/1/5/10, жорсткий диск 2*1 ТБ, або аналога; 2 шт 2,00
UAH з ПДВ
Робоча станція - корпус Mini-ITX або Nano-ITX, SSD) Business B11 v03 (B11v03): Intel Celeron Quad Core J1900 (2,0 ГГц)/ RAM 4ГБ/SSD 120ГБ/ Intel HD Graphics/безОС, або аналог 1 шт 1,00
UAH з ПДВ
Принтери - HP LaserJet Enterprise M501dn (із запасним катріджем), або аналог 2 шт 2,00
UAH з ПДВ
Принтери – HP LaserJet Pro M102A (із запасним катріджем), або аналог 1 шт 1,00
UAH з ПДВ
ББЖ - 2 кВт для серверу АРС, або аналоги 2 шт 2,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 110 985,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 497,50 UAH)