Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365245 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41 |
Контактна особа: |
Полякова Ірина Василівна 380522358359 sektorzakupivli@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2021 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2021 20:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2021 15:39 |
Очікувана вартість: | 2 717 779,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 588,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.(з накладанням кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 13 588 грн. 89 коп. (Тринадцять тисяч п’ятсот вісімдесят вісім гривень 89 копійок) Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені в цих Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції (далі - форма), затвердженій цим наказом, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка міститься в Додатку № 10 до ТД, є обов’язковими для складання гарантії. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка міститься в Додатку № 10 до ТД; вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Разом із гарантією у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію діючої банківської ліцензії, виданої банку-гаранту. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) - не менше ніж строк дії тендерної пропозиції (протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Гарантія повинна бути чинна на момент подання учасником тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Банківська гарантія, сформульована не у відповідності до вимог тендерної документації є такою, що не відповідає умовам тендерної документації. Витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції не відшкодовуються замовником. Реквізити Замовника для оформлення гарантії: Головне управління житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради, код ЄДРПОУ 03365245; категорія: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; вул. Велика Перспективна, 41, м. Кропивницький, 25022, р/р UA388201720355159019001078608, Держказначенйська служба України, м. Київ, УДКСУ у м. Кропивницькому, Код банку 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 13588.89 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник проводить оплату вартості виконаних Робіт на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2021 році. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2021 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2021 16:22 |
Технічне завдання до Додатку 3 до ТД.rtf | |
22 вересня 2021 16:22 |
Тендерна документація.doc | |
22 вересня 2021 16:22 |
Додаток 10 до ТД.docx | |
22 вересня 2021 16:22 |
Додаток 9 до ТД.docx | |
22 вересня 2021 16:21 |
Додаток 8 до ТД (проєкт договору).docx | |
22 вересня 2021 16:21 |
Додаток 7 до ТД.docx | |
22 вересня 2021 16:21 |
Додаток 6 до ТД.docx | |
22 вересня 2021 16:21 |
Додаток 5 до ТД.docx | |
22 вересня 2021 16:21 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
22 вересня 2021 16:21 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
22 вересня 2021 16:21 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
22 вересня 2021 16:21 |
Додаток 1 до ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовником вимагаються копії ліцензії та дозвільних документів з метою підтвердження їх наявності в Учасника у разі якщо дана інформація про видачу/ продовження терміну дії не оновлена та/або відсутня в єдиних державних реєстрах.
Згідно частини 2 пункту 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Одночасно повідомляємо, тендерною документацією передбачено якщо будь-який з документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви і т.д, учасник надає інший рівнозначний документ та письмове пояснення в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документу.
Відповідно до наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293.
Частиною 15 статті 29 Закону встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Відповідно до частини 6 статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
При цьому пунктом 6.2.4. ДСТУ визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Разом з тим, пунктом 3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду.
Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та ураховуючи при цьому, що згідно частини 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України.
Виходячи зі змісту частини 7 статті 33 Закону, у разі відмови переможця процедури закупівлі/ від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Мінімальний перелік працівників відповідної кваліфікації повинен відповідати ліцензійним умовам та п. 6.2.1 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва та в поточних цінах на них. Для розрахунку ціни пропозиції учасника надано Підсумкову відомість ресурсів в якій зазначено кваліфікацію необхідних працівників.
Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису, враховуючи при цьому, що згідно частини 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України та з огляду на заборону вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі, Змовником вимагається в умовах тендерної документації надання в електронному вигляді через електронну систему переможцем процедури закупівлі договірної ціни з усіма розрахунками, які є її складовими.
У разі ненадання документів Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису, враховуючи при цьому, що згідно частини 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України та з огляду на заборону вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі, Змовником вимагається в умовах тендерної документації надання в електронному вигляді через електронну систему переможцем процедури закупівлі договірної ціни з усіма розрахунками, які є її складовими.
У разі ненадання документів Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-21-000128 ● 54c96a165c174e5cb5b1e587ec4175fb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2022 21:51 |
Н А К А З
20.06.2022 № 20-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, доручення Держаудитслужби від 06.06.2022 №040800-12-819-22
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 20.06.2022 № 20-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
4 UA-2021-09-22-005813-c, яку проводить Головне управління житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради;
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу Східним офісом Держаудитслужби в Запорізькій області процедури закупівлі Капітальний ремонт дороги по вул. Сергія Сєнчева (від вул. Родникової до будинку № 67 по вул. Сергія Сєнчева) у м. Кропивницький (ДК 021:2015 - 45233000-9 "Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг") ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (UA-2021-09-22-005813-c). Проведеним моніторингом встановлено відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення), порушення пункту 1, частини 1 статті 31 Закону. Замовник не погоджується з вказаним висновком, вважає його необґрунтованим з наступних підстав: Відповідно до ст. 10, 21, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-09-22-005813-c, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. (пункт 31 частина 1 стаття 1 Закону). Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. (пункт 32 частина 1 стаття 1 Закону). Порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій визначений статтею 29 Закону. Згідно з положеннями цієї статті, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі). Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» замовником у вимогах до учасника передбачено, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладанням кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Разом із гарантією у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію діючої банківської ліцензії, виданої банку-гаранту. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису. У складі тендерної пропозиції Учасником ФОП Тищенко Андрій Володимирович надано банківську гарантію № G1021/1387 від 08.10.2021, видану АТ КБ «ПРИВАТБАНК» та Довіреність № 7305-К-О на повноваження особи Овдій Н.Б, якою підписано банківську гарантію. При перевірці достовірності накладання кваліфікованого електронного підпису на вказані документи на офіційному веб-сайті Центрального органу Міністерства юстиції України за посиланням https://czo.gov.ua/verify зазначено наступне: файл не містить підписів. При перевірці документів на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів АТ КБ "ПРИВАТБАНК" за посиланням https://acsk.privatbank.ua/cloud/cert/sign/doc наявність підпису не підтверджено. Наведена в тендерній документації вищевказана вимога щодо накладення кваліфікованого електронного підпису на банківську гарантію та на документ, який підтверджує повноваження особи підписання банківської гарантії, передбачає можливість Замовника пересвідчитись у наявності кваліфікованого електронного підпису на момент вирішення питання щодо дотримання учасниками вимог тендерної документації. Статтею 25 Закону обумовлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі. Із наведеного висновується, що належним доказом підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції є електронний файл банківської гарантії, який має містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Таким чином, враховуючи відсутність кваліфікованого електронного підпису на наданій ФОП Тищенко Андрій Володимирович банківській гарантії № G1021/1387 від 08.10.2021 та Довіреності № 7305-К-О на повноваження особи Овдій Н.Б (завантажені файли 52. Діюча банківська гарантія та 53. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію), прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію Учасника відповідно пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, а саме: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Отже, Головним управлінням житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради пропозицію ФОП Тищенко Андрій Володимирович було відхилено правомірно. Окремо слід зазначити про неможливість виконання вимоги Східного офісу Держаудитслужби, а саме зобов’язання здійснення заходів щодо розірвання договору та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, викладених у висновку. За результатами проведених відкритих торгів Головним управлінням житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради укладено договір про закупівлю робіт з ТОВ «АРАКА». Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України, якою визначені підстави для зміни або розірвання договору, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. ТОВ «АРАКА» зобов’язання за договором про закупівлю робіт виконує належним чином, підстави для розірвання договору в односторонньому порядку відсутні. Ні чинне законодавство України ні укладений договір про закупівлю робіт не містить такої підстави для розірвання договору як висновок Держаудитслужби. Враховуючи, що процедура закупівлі була проведена Замовником з дотримання вимог Закону, просимо переглянути рішення щодо наявності порушення законодавства у сфері закупівель.
2022-06-30 08:50:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | Інформація про оскарження в суді |
Дата публікації: | 04 липня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 340/3133/22 |
Дата відкриття провадження: | 05 липня 2022 |
Документи:
04 липня 2022 08:56
|
Електронний підпис |
04 липня 2022 08:29
|
Адміністративний позов.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2021 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПФ |
2 554 560,00
UAH з ПДВ
|
2 540 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ТИЩЕНКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
2 624 560,80
UAH з ПДВ
|
2 554 559,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРАКА" |
2 630 984,46
UAH з ПДВ
|
2 630 984,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПФ #24152128 |
Відхилено |
2 540 000,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2021 16:39
|
ФОП "ТИЩЕНКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2695317793 |
Відхилено |
2 554 559,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2021 16:48
|
ТОВ "АРАКА" #39232179 |
Переможець |
2 630 984,46
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 14:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2023 09:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2023 09:17
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2023 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2022 10:23
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2022 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2022 15:39
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2022 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2022 16:39
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2022 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2022 16:28
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2022 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 11:05
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2021 11:19
|
Договір 613 від 22.11.2021.pdf | укладений |
22 листопада 2021 11:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку із настанням несприятливих погодних умов для виконання будівельних робіт, неможливістю освоєння бюджетного фінансування та у зв'язку із обмеженістю фінансування продовжити строк дії договору (виконання робіт) |
Номер договору про закупівлю: | 613 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до підпункту 2.1.2 пункту 2.1 розділу 2 Договору : Ціна договору в межах бюджетних призначень у 2022 році становить суму 2 280 984 грн 46 коп |
Номер договору про закупівлю: | 613 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до підпункту 2.1.2 пункту 2.1 розділу 2 Договору : Ціна договору в межах бюджетних призначень у 2022 році становить суму 2 280 984 грн 46 коп |
Номер договору про закупівлю: | 613 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до розділу 12 Реквізити сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 613 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з обмеженістю бюджетного фінансування продовжити строк дії договору (виконання робіт) |
Номер договору про закупівлю: | 613 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку із достроковим розірванням Договору |
Номер договору про закупівлю: | 613 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
551 597,07
UAH (в тому числі ПДВ 91 932,84 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку із значним ростом цін на всі матеріальні ресурси та неможливістю виконання робіт в межах суми договору |