Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ФАПу с. Вороців КНП ІФСР "ІФРЛ" (нежитлове приміщення за адресою: Львівська область, Яворівський район, село Карачинів, вул. Шевченка 45А
Очікувана вартість
814 596,00 UAH
UA-2021-09-22-005609-c 2c05609841394fb9b1cb20770e9bf8ae
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каденюк Оксана Романівна

+380676741158 ifhospital2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Івано-Франківської селищної ради "Івано-Франківська районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 20763272
Місцезнаходження: 81070, Україна , Львівська обл., селище міського типу Івано-Франкове, Львівська область смт. Івано-Франкове вул. Львівська 50
Контактна особа: Каденюк Оксана Романівна
+380676741158
ifhospital2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2021 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2021 15:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2021 11:39
Очікувана вартість: 814 596,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 072,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.1. пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначеній в підпункті 2.3 пункту 2 цього розділу. 2.2. Електронна банківська гарантія повинна містити кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG”: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківську установу не може бути включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. 2.3. Розмір забезпечення пропозиції: 4 000 (чотири тисячі гривень 00 копійок) грн. 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 2.5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, а також відповідати вимогам нормативно-правових актів центрального органу виконавчої влади, що реалізує політику у сфері закупівель. 2.6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Тендерне забезпечення обов’язково повинно супроводжуватися грошовим покриттям (на підтвердження надається довідка й платіжне доручення). 2.7. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт ФАПу с. Вороців КНП ІФСР "ІФРЛ" (нежитлове приміщення за адресою: Львівська область, Яворівський район, село Карачинів, вул. Шевченка 45А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81086, Україна, Львівська область, село Карачинів, вулиця Шевченка 45А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі актів Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.1. пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначеній в підпункті 2.3 пункту 2 цього розділу. 2.2. Електронна банківська гарантія повинна містити кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG”: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківську установу не може бути включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. 2.3. Розмір забезпечення пропозиції: 4 000 (чотири тисячі гривень 00 копійок) грн. 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 2.5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, а також відповідати вимогам нормативно-правових актів центрального органу виконавчої влади, що реалізує політику у сфері закупівель. 2.6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Тендерне забезпечення обов’язково повинно супроводжуватися грошовим покриттям (на підтвердження надається довідка й платіжне доручення). 2.7. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.

Сума забезпечення: 4000 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: документ
24 вересня 2021 14:56
Документація до оголошення.doc
24 вересня 2021 14:56
Додаток 2 (Технічне завдання).docx
24 вересня 2021 14:56
Оголошення.docx
22 вересня 2021 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2021 16:06
Додаток 3 (Проєкт договору).doc
24 вересня 2021 14:56
Документація до оголошення.doc
22 вересня 2021 16:06
Документація до оголошення.doc
24 вересня 2021 14:56
Додаток 2 (Технічне завдання).docx
22 вересня 2021 16:06
Додаток 2 (Технічне завдання).docx
24 вересня 2021 14:56
Оголошення.docx
22 вересня 2021 16:06
Оголошення.docx
22 вересня 2021 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2021 16:06
Додаток 3 (Проєкт договору).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 24 вересня 2021 12:19
Дата відповіді: 24 вересня 2021 13:59
В п.68 є Установлення унiтазiв з безпосередньо приєднаним бачком 4 комплекти, а в п. 69 Унітаз із бачком в комплекті передбачено лише 1 шт. В котрому із пунктів помилка?
Відповідь: Вірним вважати п.68 - 4 комплекти. Дякуємо за запитання,замовником буде внесено зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2021 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "ІНТОЛ-БУД" 735 000,00
UAH з ПДВ
730 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будексім" 768 800,40
UAH з ПДВ
730 020,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "СТЕНЬ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ" 799 964,31
UAH з ПДВ
768 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 жовтня 2021 11:24
Електронний підпис
05 жовтня 2021 11:22
17 Довідка про стаж.rar
05 жовтня 2021 11:22
7 календарний графік.pdf
05 жовтня 2021 11:22
3 Копія паспорту.pdf
05 жовтня 2021 11:22
4 Банківська гарантія.zip
05 жовтня 2021 11:22
13 Лист погодження.pdf
05 жовтня 2021 11:22
16 Ліцензія.pdf
05 жовтня 2021 11:22
14 Довідка щодо підпису.pdf
05 жовтня 2021 11:22
16.1 Лист щодо ліцензії.pdf
05 жовтня 2021 11:22
6 Довірна ціна.rar
05 жовтня 2021 11:22
16.2 Дозвіл.pdf
05 жовтня 2021 11:22
23 Технічне завдання.pdf
05 жовтня 2021 11:22
20 Проект договору.pdf
05 жовтня 2021 11:22
22.1 акт виконаних робіт.pdf
05 жовтня 2021 11:22
2 Наказ на директора.pdf
05 жовтня 2021 11:22
15 Статут.pdf
05 жовтня 2021 11:22
3.1 Індифік код.pdf
05 жовтня 2021 11:22
5 Лист щодо проваджень.pdf
05 жовтня 2021 11:22
4 Банківська гарантія.zip

Публічні документи

05 жовтня 2021 09:51
Електронний підпис
05 жовтня 2021 09:50
5. Банк гарантія.7z
05 жовтня 2021 09:49
1. Аналог досвід.7z
05 жовтня 2021 09:49
5. Банк гарантія.7z
05 жовтня 2021 09:49
3. Кошториси.7z
05 жовтня 2021 09:49
4. Повноваження.7z
05 жовтня 2021 09:49
6. Проект договору.7z
05 жовтня 2021 09:49
4. Статут з описом.7z
05 жовтня 2021 09:49
3. Д2 Техн Завдання.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2021 23:14
Електронний підпис
04 жовтня 2021 23:13
Гарантія.rar
04 жовтня 2021 23:13
Довідка з пенсійного.rar
04 жовтня 2021 23:13
Договора.rar
04 жовтня 2021 23:13
Кошторис .rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІНТОЛ-БУД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будексім"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

5. Банк гарантія.7z

ФОП "СТЕНЬ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІНТОЛ-БУД"
#35010067
Відхилено 730 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2021 13:15
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будексім"
#30060949
Відхилено 730 020,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2021 13:29
ФОП "СТЕНЬ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ"
#2853104334
Переможець 768 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2021 10:11

Документи

07 жовтня 2021 13:15
Електронний підпис
07 жовтня 2021 13:13
протокол

Документи

08 жовтня 2021 13:29
Електронний підпис
08 жовтня 2021 13:26
протокол

Документи

11 жовтня 2021 10:10
Електронний підпис
11 жовтня 2021 10:09
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2021 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СТЕНЬ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ"
#2853104334
768 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2021 10:10
Електронний підпис
11 жовтня 2021 10:09
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2022 13:36
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2022 13:35
Додаткова угода_0002.pdf зміни до договору
03 жовтня 2022 13:33
Електронний підпис укладений
25 лютого 2022 12:09
Додаткова угода.pdf зміни до договору
25 лютого 2022 12:08
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 20:17
Додаткова угода 1 від 29.12.21.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 20:16
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2021 09:39
договір укладений
25 жовтня 2021 09:36

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
07 грудня 2021 10:03
203 599,41 UAH UA978201720344311015100031917
КНП ІФСР "ІФРЛ"
UA173808050000000026004289944
Арх-но конструкторське бюро ФОП Стень
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 354 494,00
UAH
Причини розірвання договору: Виконавець не може надалі виконати умови договору