Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015: 32350000-1 – Частини до аудіо- та відеообладнання (флюорографічна плівка)
Очікувана вартість
8 300,00 UAH
UA-2021-09-22-005424-c 576c72869f66432bb9f7c2300f22d852
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Безвугляк Раїса Леонідівна

+380433522856 tulchin_crl_buh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Тульчинська центральна районна лікарня" Тульчинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01982672
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вулиця Миколи Леонтовича, 114
Контактна особа: Безвугляк Раїса Леонідівна
+380433522856
tulchin_crl_buh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2021 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2021 15:58
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2021 15:58
Очікувана вартість: 8 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Місцезнаходження: Україна, 23600, Вінницька область, м. Тульчин; Категорія Замовника: Відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Код ДК 021-2015 - 32354110-3 Рентгенівська плівка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 рулон
Плівка медична рентгенівська PFH-T 70*30,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2021 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2021 15:54
оголошення флюороплівка вересень.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-22-005424-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 23 вересня 2021 14:42
Вимога
Шановний Замовнику! В Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі товару за кодом ДК 021-2015: 32350000-1 – Частини до аудіо- та відеообладнання (флюорографічна плівка), Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що Еквівалент не пропонувати!!!, але ж : Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто , Ви можете вказати, який саме еквівалент, але заборонити НЕ МОЖЕТЕ!
Нагадаємо, що еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру.
Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що Еквівалент не пропонувати!!!. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань плівок з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Зазначення в предметі закупівлі найменування плівок суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником, а також керуюсь ст.ст. 2, 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції аналог плівки, що зазначені в Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі код ДК 021-2015: 32350000-1 – Частини до аудіо- та відеообладнання (флюорографічна плівка). Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 вересня 2021 16:02
Шановний Скаржник! Розглянувши Вашу Вимогу, повідомляємо про неможливість її задоволення. Згідно Наказу ДП "Прозорро" №18 від 17.04.2020 та відповідно до наказу ДП "Прозорро" від 19.03.2020 року №10 (із змінами), який затверджує Інструкцію про порядок використання електронної системи у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзаці другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначити наявність чи відсутність еквіваленту товару в допорогових закупівлях є правом замовника, а не обов'язком. Тобто, замовник допорогової (спрощеної) закупівлі має право посилатися на певну торгівельну марку або виробника. Замовник має законне право зазначити інформацію щодо конкретного виробника (марки) продукції, при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення допорогових (спрощених) закупівль. Зазначення конкретного виробника продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання, адже обладнання, яке функціонує в нашому лікувальному закладі не перший рік налагоджене на роботу з даними матеріалами. В своїх діях не бачимо ні протиправних ні дискримінаційних дій. Дуже сподіваємося на порозуміння.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2021 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
САМСОНЯН ВАЗГЕН ЛЕВИКОВИЧ 8 300,00
UAH з ПДВ
8 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2021 14:29
Електронний підпис
30 вересня 2021 14:25
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

САМСОНЯН ВАЗГЕН ЛЕВИКОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
САМСОНЯН ВАЗГЕН ЛЕВИКОВИЧ
#3417209471
Переможець 8 300,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2021 12:30

Документи

04 жовтня 2021 12:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2021 12:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
САМСОНЯН ВАЗГЕН ЛЕВИКОВИЧ
#3417209471
8 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2021 12:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 16:20
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2021 11:18
договір укладений
12 жовтня 2021 11:17

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Плівка медична рентгенівська PFH-T 70*30,5 5 рулон 1 660,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 300,00
UAH