Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Господарчі товари ( віник, щітка)
Очікувана вартість
98,00 UAH
UA-2021-09-22-004447-b 6382a114a1b84418937300af7ee90c85
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Кононенко

+380664237876 cpmsd_orihiv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Оріхівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38608709
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 70500, Україна , Запорізька обл., місто Оріхів, вул. Покровська, буд. 26
Контактна особа: Оксана Кононенко
+380664237876
cpmsd_orihiv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


віник, щітка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
віник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2021  —  03 листопада 2021
ДК 021:2015: 39221000-7 — Кухонне приладдя
1 штуки
щітка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2021  —  03 листопада 2021
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

22 вересня 2021 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ХЕЛЕМЕНДИК СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ
#3252813235
Переможець 98,00
UAH
22 вересня 2021 11:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2021 11:55
договір № 166 (1) (1).pdf укладений
22 вересня 2021 11:55