Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи (45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації).
Поточний ремонт: «Система пожежної сигналізації. Система керування евакуюванням (в частині оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання). Система централізованого пожежного спостерігання. Шифр проєкту: СФ.120.СПС.СО.СЦПС-02.21, об’єкт: «Будівля хірургічного корпусу, що розташована за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 49/51». Внутрішній протипожежний водопровід. Шифр проєкту: СФ.120.ВПВ-02.21, об’єкт: «Будівля хірургічного корпусу, що розташована за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 49/51». Автоматизація внутрішнього протипожежного водопроводу. Шифр проєкту: СФ.120.ВПВ(а)-02.21, об’єкт: «Будівля хірургічного корпусу, що розташована за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 49/51»
Очікувана вартість
2 062 000,00 UAH
UA-2021-09-22-004372-c ● bb6f03e097bc4831960c25c4173f21d3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа «Інститут очних хвороб і тканинної терапії ім.В.П.Філатова Національної Академії Медичних Наук України." |
Код ЄДРПОУ: | 02012094 |
Місцезнаходження: | 65061, Україна , Одеська обл., Одеса, Французький бульвар 49/51 |
Контактна особа: |
Вовченко Світлана Михайлівна 0977991662 svet_lana17@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2021 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2021 13:00 |
Очікувана вартість: | 2 062 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 310,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 61860 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: - згідно тендерної документації.
Місце знаходження замовника: 65061 , м. Одеса, Французький бульвар 49/51.
Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України.
Розгорнути
Згорнути
Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: - згідно тендерної документації.
Місце знаходження замовника: 65061 , м. Одеса, Французький бульвар 49/51.
Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи (45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації).
Поточний ремонт: «Система пожежної сигналізації. Система керування евакуюванням (в частині оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання). Система централізованого пожежного спостерігання. Шифр проєкту: СФ.120.СПС.СО.СЦПС-02.21, об’єкт: «Будівля хірургічного корпусу, що розташована за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 49/51». Внутрішній протипожежний водопровід. Шифр проєкту: СФ.120.ВПВ-02.21, об’єкт: «Будівля хірургічного корпусу, що розташована за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 49/51». Автоматизація внутрішнього протипожежного водопроводу. Шифр проєкту: СФ.120.ВПВ(а)-02.21, об’єкт: «Будівля хірургічного корпусу, що розташована за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 49/51».
Розгорнути
Згорнути
Поточний ремонт: «Система пожежної сигналізації. Система керування евакуюванням (в частині оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання). Система централізованого пожежного спостерігання. Шифр проєкту: СФ.120.СПС.СО.СЦПС-02.21, об’єкт: «Будівля хірургічного корпусу, що розташована за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 49/51». Внутрішній протипожежний водопровід. Шифр проєкту: СФ.120.ВПВ-02.21, об’єкт: «Будівля хірургічного корпусу, що розташована за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 49/51». Автоматизація внутрішнього протипожежного водопроводу. Шифр проєкту: СФ.120.ВПВ(а)-02.21, об’єкт: «Будівля хірургічного корпусу, що розташована за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 49/51».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65061, Україна, Одеська область, Одеса, Французький бульвар 49/51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником протягом 7 (сьомі) робочих днів з моменту підписання Акту приймання-передачі наданих послуг. Замовник здійснює оплату за надані послуги в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 7 (сьомі) робочих днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на данні цілі на розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Надання послуг | Замовник може здійснювати попередню оплату (виплату авансу) на строк не більше трьох місяців протягом поточного бюджетного періоду в розмірі до 30% вартості договірної ціни зазначених послуг за договором | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2021 11:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2021 11:28 |
тд корпус.docx | |
23 вересня 2021 11:28 |
перелік змін.docx | |
22 вересня 2021 14:55 |
обгрунтування.docx | |
22 вересня 2021 14:49 |
проект договору.docx |
23 вересня 2021 11:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 вересня 2021 11:28 |
тд корпус.docx
|
||||||
23 вересня 2021 11:28 |
перелік змін.docx
|
||||||
22 вересня 2021 14:55 |
обгрунтування.docx
|
||||||
22 вересня 2021 14:49 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційна вимога
Дата подання: 27 вересня 2021 12:31
Дата відповіді: 28 вересня 2021 13:12
У документації міститься вимога: "- Директор (керівник) підприємства Учасника (або фізична особа-підприємець) повинен володіти навиками надання домедичної допомоги та володіти знаннями законодавства з охорони праці.
Надати: копію сертифікату (або іншого документу), що підтверджує проходження навчання на внутрішнього аудитора згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 19011:2019.
Надайте пояснення яке відношення даний сертифікат має до предмета закупівлі?
На підставі якої норми чинного законодавства сформована дана вимога?
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що підлягає видаленню.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Замовник формує умови тендерної документації закупівлі з урахуванням норм чинного законодавства. Законом України «Про публічні закупівлі», в тому числі п. 3 ст. 22 передбачено, що тендерна документація може містити вимоги, які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до Наказу №435 від 18.12.2019 року «Про прийняття та скасування національних стандартів» прийнятого ДП «Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» згідно п.1 прийнято національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом перекладу прийнято ДСТУ ISO 19011:2019 «Настанова щодо проведення аудитів системи управління».
Наявність сертифіката ISO 9001 у організації свідчить про досягнутий рівень надійності цієї організації, як постачальника продукції або послуг. Крім того, проходження навчання працівниками по програмі за вимога стандарту ДСТУ ISO 19011:2019, свідчить, що на підприємстві встановлено і успішно функціонує система менеджменту якості, що відповідає міжнародним і національним вимогам. Проходження навчання по програмі за вимога стандарту ДСТУ ISO 19011:2019 свідчить, що працівники підприємства можуть визначати та застосовувати критерії та методи (зокрема моніторинг, вимірювання та відповідні показники дієвості) потрібні для забезпечування результативності функціювання та контролювання процесів надання послуг (виконання робіт), визначати ресурси, потрібні для процесів оптимізації праці, розглядати ризики та можливості щодо досягнення поліпшення в роботі.
Відповідно до Наказу №435 від 18.12.2019 року «Про прийняття та скасування національних стандартів» прийнятого ДП «Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» згідно п.1 прийнято національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом перекладу прийнято ДСТУ ISO 19011:2019 «Настанова щодо проведення аудитів системи управління».
Наявність сертифіката ISO 9001 у організації свідчить про досягнутий рівень надійності цієї організації, як постачальника продукції або послуг. Крім того, проходження навчання працівниками по програмі за вимога стандарту ДСТУ ISO 19011:2019, свідчить, що на підприємстві встановлено і успішно функціонує система менеджменту якості, що відповідає міжнародним і національним вимогам. Проходження навчання по програмі за вимога стандарту ДСТУ ISO 19011:2019 свідчить, що працівники підприємства можуть визначати та застосовувати критерії та методи (зокрема моніторинг, вимірювання та відповідні показники дієвості) потрібні для забезпечування результативності функціювання та контролювання процесів надання послуг (виконання робіт), визначати ресурси, потрібні для процесів оптимізації праці, розглядати ризики та можливості щодо досягнення поліпшення в роботі.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 27 вересня 2021 12:36
Дата відповіді: 28 вересня 2021 13:11
У тендерній документації міститься вимога: "На керівника робіт надати: копію сертифікату (або іншого документу), що підтверджує проходження навчання на внутрішнього аудитора згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 19011:2019"
Надайте пояснення яке відношення даний сертифікат має до предмета закупівлі? На підставі якої норми чинного законодавства сформована дана вимога? Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що підлягає видаленню.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь: Добрий день! Замовник формує умови тендерної документації закупівлі з урахуванням норм чинного законодавства. Законом України «Про публічні закупівлі», в тому числі п. 3 ст. 22 передбачено, що тендерна документація може містити вимоги, які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до Наказу №435 від 18.12.2019 року «Про прийняття та скасування національних стандартів» прийнятого ДП «Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» згідно п.1 прийнято національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом перекладу прийнято ДСТУ ISO 19011:2019 «Настанова щодо проведення аудитів системи управління».
Наявність сертифіката ISO 9001 у організації свідчить про досягнутий рівень надійності цієї організації, як постачальника продукції або послуг. Крім того, проходження навчання працівниками по програмі за вимога стандарту ДСТУ ISO 19011:2019, свідчить, що на підприємстві встановлено і успішно функціонує система менеджменту якості, що відповідає міжнародним і національним вимогам. Проходження навчання по програмі за вимога стандарту ДСТУ ISO 19011:2019 свідчить, що працівники підприємства можуть визначати та застосовувати критерії та методи (зокрема моніторинг, вимірювання та відповідні показники дієвості) потрібні для забезпечування результативності функціювання та контролювання процесів надання послуг (виконання робіт), визначати ресурси, потрібні для процесів оптимізації праці, розглядати ризики та можливості щодо досягнення поліпшення в роботі.
Відповідно до Наказу №435 від 18.12.2019 року «Про прийняття та скасування національних стандартів» прийнятого ДП «Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» згідно п.1 прийнято національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом перекладу прийнято ДСТУ ISO 19011:2019 «Настанова щодо проведення аудитів системи управління».
Наявність сертифіката ISO 9001 у організації свідчить про досягнутий рівень надійності цієї організації, як постачальника продукції або послуг. Крім того, проходження навчання працівниками по програмі за вимога стандарту ДСТУ ISO 19011:2019, свідчить, що на підприємстві встановлено і успішно функціонує система менеджменту якості, що відповідає міжнародним і національним вимогам. Проходження навчання по програмі за вимога стандарту ДСТУ ISO 19011:2019 свідчить, що працівники підприємства можуть визначати та застосовувати критерії та методи (зокрема моніторинг, вимірювання та відповідні показники дієвості) потрібні для забезпечування результативності функціювання та контролювання процесів надання послуг (виконання робіт), визначати ресурси, потрібні для процесів оптимізації праці, розглядати ризики та можливості щодо досягнення поліпшення в роботі.
Огляд в період уточнень
Дата подання: 27 вересня 2021 12:44
Дата відповіді: 28 вересня 2021 13:10
У документації міститься вимога: "16. Учасник, до аукціону, в період уточнень, з метою більш детального ознайомлення потенційного учасника з обсягом робіт, які необхідно буде виконати за результатами проведених торгів, недопущення додаткових витрат та якісного їх виконання, повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись із документацією на об’єкті та на підтвердження цього надати в складі своєї пропозиції «Акт обстеження об’єкту» (складений в довільній формі), підписаний керівником робіт Учасника, інженером-проектувальником інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки Учасника, інженером-проектувальником інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації Учасника, які обов’язково мають бути присутні при обстеженні об’єкту та складанні Акту та підписаний керівником Замовника."
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд в період уточнення.
Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом Замовника та учасника.
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників, оскільки після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнення з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669.
Просимо видалити вимогу стосовно огляду саме в період уточнень з документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь:
Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками Акту огляду об’єктів та ознайомлення з обсягом виконання робіт на об’єкті: Будівля хірургічного корпусу, що розташована за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 49/51.
Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час.
Крім того, у зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та, з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короно вірусом SARS –CoV-2 вважаємо, що потенційні Учасники перед поданням тендерної пропозиції повинні ознайомитися з обсягами виконання робіт, оскільки роботи повинні виконатися у найкоротший термін.
Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі").
Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників . Зважаючи на інші ваші вимоги, внесені зміни в тендерну документацію .
Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками Акту огляду об’єктів та ознайомлення з обсягом виконання робіт на об’єкті: Будівля хірургічного корпусу, що розташована за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 49/51.
Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час.
Крім того, у зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та, з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короно вірусом SARS –CoV-2 вважаємо, що потенційні Учасники перед поданням тендерної пропозиції повинні ознайомитися з обсягами виконання робіт, оскільки роботи повинні виконатися у найкоротший термін.
Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі").
Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників . Зважаючи на інші ваші вимоги, внесені зміни в тендерну документацію .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2021 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" |
2 041 103,16
UAH з ПДВ
|
2 041 103,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Електросервіс-Південь" |
2 060 540,00
UAH з ПДВ
|
2 060 540,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" #41397479 |
Переможець |
2 041 103,16
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2021 12:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:22
|
доп.№1.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2021 12:57
|
дог-р №165.PDF | укладений |
27 жовтня 2021 12:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 165 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |