Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкована продукція різна (робочі матеріали для бізнес-форуму)
Очікувана вартість
23 800,00 UAH
UA-2021-09-22-004278-c 83df5f5bb4f64cd5bdb8a1887632a473
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максименко Марина Степанівна

+380958726571 maksimenko_byxgalter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління маркетингу міста і туризму Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44326699
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, пр.Ушакова, будинок 37
Контактна особа: Максименко Марина Степанівна
+380958726571
maksimenko_byxgalter@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22900000-9: Друкована продукція різна


річний план
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 штуки
Робочі матеріали для учасників бізнес-форуму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, пр.Ушакова, будинок 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2021  —  30 вересня 2021
ДК 021:2015: 22900000-9 — Друкована продукція різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Інвестиційний паспорт на пружині в кількості 70 шт.; буклети промоційні в кількості 70 шт. Пiсляоплата 1 Календарні 100

Тендерна документація

22 вересня 2021 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Цепелєва І.В.
#2932317100
Переможець 23 800,00
UAH
22 вересня 2021 14:45

Документи

22 вересня 2021 14:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2021 17:32
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2021 17:10
Скан.jpg зміни до договору
11 жовтня 2021 16:59
Електронний підпис укладений
22 вересня 2021 14:49
Електронний підпис укладений
22 вересня 2021 14:47

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Робочі матеріали для учасників бізнес-форуму 140 штуки 170,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору від20.09.2021 №24: відсутність потреби в друкованій продукції в асортименті, зазначеному в договорі
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Робочі матеріали для учасників бізнес-форуму 140 штуки 170,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: відсутність потреби в друкованні паспортів та брошур