Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2021-09-22-003219-b 1de30286b50546ef87bb8ff9677c8bd6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарас Володимирович Ціпов’яз

+380412428506 buhpedlicey@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЛІЦЕЙ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05396422
Місцезнаходження: 10007, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, Корольовський район ВУЛ. КОРОСТИШІВСЬКА будинок 15
Контактна особа: Тарас Володимирович Ціпов’яз
+380412428506
buhpedlicey@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2021 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2021 11:49
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2125 кілограми
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10007, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Коростишівська, буд.15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2021 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2021 12:01
крупи, борошно 2021.docx
22 вересня 2021 11:00
крупи, борошно 2021.docx
24 вересня 2021 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2021 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2021 12:01
крупи, борошно 2021.docx
22 вересня 2021 11:00
крупи, борошно 2021.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи на транспорт
Дата подання: 23 вересня 2021 13:54
Дата відповіді: 24 вересня 2021 10:36
Шановний Замовник! Шо саме мається на увазі під словами "завірені копії санітарних документів на транспорт" з урахуванням того, що санітарні паспорти на автотранспорт скасовано і наразі не видаються жодною установою. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Під словами "завірені копії санітарних документів на транспорт" мається на увазі копія договору або іншій документ якій свідчить про те, що автотранспорт, яким здійснюється перевезення продуктів харчування, проходить санітарну обробку.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-22-003219-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕРРА", Код ЄДРПОУ:30150670
Дата подання: 23 вересня 2021 14:06
Надання експлуатаційного дозвілу
Звертаємо Вашу увагу ,що отримання Експлуатаційного дозволу є необхідним для операторів ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Предмет закупівлі ,а саме Код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості ( 15613100-9 вівсяна крупа, 15612100-2 борошно пшеничне в/г, 15614100-6 рис довгозернистий, 15613300-1 крупа гречана, пшенична, пшоно) не відносится до продуктів тваринного походження, а стосується харчових продуктів рослинного походження, тому вимагаємо виключити цю вимогу з документації до оголошення
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 вересня 2021 11:59
внесені зміни до оголошення відповідно до вимог учасників
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-09-22-003219-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕРРА", Код ЄДРПОУ:30150670
Дата подання: 23 вересня 2021 16:30
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовник!
Згідно з чинним законодавством України з вересня 2016 року видача/подовження дії санітарних паспортів на автотранспорт, призначений для перевезення харчових продуктів, не передбачена на території України ніяким компетентним органом, уповноваженим відповідно до закону видавати документи дозвільного характеру.
Основним законом, який встановлює відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів та визначає порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу є Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.97 р. № 771/97-ВР зі змінами (далі – Закон 771/97-ВР).
Гігієнічні вимоги до транспортних засобів встановлені ст. 43 та 44 Розділу VII Закону 771/97-ВР. Статтями 43 та 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено. Згідно з нормами вищезазначеного Закону України відповідальність за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу покладено на операторів ринку. З огляду на зазначене, повноважень щодо видачі Держсанепідслужбою санітарних паспортів на автотранспорт, що задіяний в перевезенні харчових продуктів, чинним законодавством України не передбачено.
Крім того, статтю 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якою були встановлені вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації, виключено.
Таким чином вимагаємо виключення дискримінаційних вимог у частині "надати копію санітарного паспорту на спеціалізований автомобіль , дійсний на момент подання пропозиції яким буде здійснюватись постачання товару;
- копія інформації (довідки) від Головного управління Держпродспоживслужби щодо відповідності автотранспортного засобу для перевезення харчових продуктів та сировини та акту санітарно – епідеміологічного обстеження об'єкту"та приведення вимог у оголошенні до чинних на даний момент нормативних актів.
Сподіваємось на розуміння
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 вересня 2021 11:57
Внесені зміни до оголошення відповідно до вимог
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи

24 вересня 2021 11:59
IMG_20210924_0006.pdf

Документи

24 вересня 2021 11:57
IMG_20210924_0005.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2021 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сокол Геннадій Олегович 32 836,50
UAH з ПДВ
32 836,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КЛИНЧУК МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 37 600,00
UAH з ПДВ
37 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2021 16:06
Електронний підпис
30 вересня 2021 16:04
мука крупи.rar

Публічні документи

29 вересня 2021 15:57
Електронний підпис
29 вересня 2021 15:56
борошно_вг_березень_2021.pdf
29 вересня 2021 15:56
Сан.книжка Гладун В.О.(2).pdf
29 вересня 2021 15:56
Довідка про товар.pdf
29 вересня 2021 15:56
КлМВ_ст.17.pdf
29 вересня 2021 15:56
гречка_березень_2021.pdf
29 вересня 2021 15:56
Техогляд Спринтер.pdf
29 вересня 2021 15:56
вівсянка_березень_2021.pdf
29 вересня 2021 15:56
Дод до ген дог.pdf
29 вересня 2021 15:56
Довідка 80 %.pdf
29 вересня 2021 15:56
пшоно_березень_2021.pdf
29 вересня 2021 15:56
пшеничка_березень_2021.pdf
29 вересня 2021 15:56
Інформація про учасника.pdf
29 вересня 2021 15:56
Техогляд Атего.pdf
29 вересня 2021 15:56
Сан обробка 23.09.21-02.10.21.pdf
29 вересня 2021 15:56
Віконт_ГладунВО_Права.pdf
29 вересня 2021 15:56
4 - ТехПаспорта Авто.pdf
29 вересня 2021 15:56
Договір санобробки ТЗ.pdf
29 вересня 2021 15:56
4 - СанПаспорта Авто.pdf
29 вересня 2021 15:56
1- Установчі_КлМВ.pdf
29 вересня 2021 15:56
Техінічка.pdf
29 вересня 2021 15:56
Наявність аналог дог.pdf
29 вересня 2021 15:56
рис_березень_2021.pdf
29 вересня 2021 15:56
2 - Довідки_КлМВ.pdf
29 вересня 2021 15:56
Цінова пропозиція.pdf
29 вересня 2021 15:56
Дод1 НАССР комплект(1).pdf
29 вересня 2021 15:56
НавкСередовище_КлМВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сокол Геннадій Олегович

ФОП "КЛИНЧУК МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сокол Геннадій Олегович
#2470318672
Переможець 32 836,50
UAH з ПДВ
04 жовтня 2021 11:04

Документи

04 жовтня 2021 11:04
Електронний підпис
04 жовтня 2021 11:02
IMG_20211004_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2021 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сокол Геннадій Олегович
#2470318672
32 836,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2021 11:04
Електронний підпис
04 жовтня 2021 11:02
IMG_20211004_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 13:36
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 16:08
IMG_20211217_0004.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 16:05
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2021 16:01
IMG_20211011_0004.pdf укладений
11 жовтня 2021 16:00
IMG_20211011_0003.pdf укладений
11 жовтня 2021 16:00
IMG_20211011_0001.pdf укладений
11 жовтня 2021 16:00
IMG_20211011_0002.pdf укладений
11 жовтня 2021 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору на 8370,00грн.
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: Д/У1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 24 466,50
UAH