Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерна техніка (Ноутбук для початкових класів НУШ). Код ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
154 000,00 UAH
UA-2021-09-22-002758-b ● 7b2f9c5b78fe4228ab5745ee54423882
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Середнянська селищна рада Ужгородського району Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 04349923 |
Місцезнаходження: | 89452, Україна , Закарпатська обл., Ужгородський р-н, смт. Середнє, вул. ЗАКАРПАТСЬКА, буд. 63 |
Контактна особа: |
Вікторія Свалявчик +380950835369 vika.svalyavchyk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2021 10:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2021 12:26 |
Очікувана вартість: | 154 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 770,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Ноутбук для початкових класів НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2021
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки за товар здійснюються на підставі видаткової накладної, на умовах відстрочки платежу протягом 10 робочих днів, з дня отримання видаткової накладної за наявності відповідного бюджетного призначення. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2021 11:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2021 11:04 |
оголошення НР.docx | |
22 вересня 2021 10:43 |
додаток 3 (проєкт договору).docx |
22 вересня 2021 11:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 вересня 2021 11:04 |
оголошення НР.docx
|
||||||
22 вересня 2021 10:43 |
додаток 3 (проєкт договору).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тема 1
Дата подання: 23 вересня 2021 18:45
Дата відповіді: 24 вересня 2021 10:18
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику!
Всі технічні вимоги в оголошені прописані відповідно до наказу Міністерства освіти і науки від 07.02.2020 р. №143 « Про затвердження Типового переліку навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи» вимоги до комп’ютерного обладнання (у т. ч. флеш-накопичувачів, навушників, мережевого обладнання, модуля для зберігання планшетів та ноутбуків), яким комплектуються навчальні кабінети початкової школи, визначаються відповідно до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 року за № 55/31507.
Також повідомляю, що авторизаційного листа-підтвердження в оголошені уповноваженою особою не вимагається.
Дякую.
Всі технічні вимоги в оголошені прописані відповідно до наказу Міністерства освіти і науки від 07.02.2020 р. №143 « Про затвердження Типового переліку навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи» вимоги до комп’ютерного обладнання (у т. ч. флеш-накопичувачів, навушників, мережевого обладнання, модуля для зберігання планшетів та ноутбуків), яким комплектуються навчальні кабінети початкової школи, визначаються відповідно до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 року за № 55/31507.
Також повідомляю, що авторизаційного листа-підтвердження в оголошені уповноваженою особою не вимагається.
Дякую.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2021 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
134 400,00
UAH з ПДВ
|
132 852,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" |
136 708,80
UAH з ПДВ
|
133 530,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
141 673,00
UAH з ПДВ
|
141 673,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Переможець |
132 852,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2021 13:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2021 15:08
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2021 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2021 15:00
|
договір.pdf | укладений |
19 жовтня 2021 14:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 1/19-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |