Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерна техніка (Ноутбук для початкових класів НУШ). Код ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
154 000,00 UAH
UA-2021-09-22-002758-b 7b2f9c5b78fe4228ab5745ee54423882
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Свалявчик

+380950835369 vika.svalyavchyk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Середнянська селищна рада Ужгородського району Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 04349923
Місцезнаходження: 89452, Україна , Закарпатська обл., Ужгородський р-н, смт. Середнє, вул. ЗАКАРПАТСЬКА, буд. 63
Контактна особа: Вікторія Свалявчик
+380950835369
vika.svalyavchyk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2021 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2021 12:26
Очікувана вартість: 154 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 770,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Ноутбук для початкових класів НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за товар здійснюються на підставі видаткової накладної, на умовах відстрочки платежу протягом 10 робочих днів, з дня отримання видаткової накладної за наявності відповідного бюджетного призначення. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2021 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2021 11:04
оголошення НР.docx
22 вересня 2021 10:43
додаток 3 (проєкт договору).docx
22 вересня 2021 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2021 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2021 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2021 11:04
оголошення НР.docx
22 вересня 2021 10:43
оголошення.docx
22 вересня 2021 10:43
додаток 3 (проєкт договору).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 23 вересня 2021 18:45
Дата відповіді: 24 вересня 2021 10:18
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику!
Всі технічні вимоги в оголошені прописані відповідно до наказу Міністерства освіти і науки від 07.02.2020 р. №143 « Про затвердження Типового переліку навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи» вимоги до комп’ютерного обладнання (у т. ч. флеш-накопичувачів, навушників, мережевого обладнання, модуля для зберігання планшетів та ноутбуків), яким комплектуються навчальні кабінети початкової школи, визначаються відповідно до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 року за № 55/31507.
Також повідомляю, що авторизаційного листа-підтвердження в оголошені уповноваженою особою не вимагається.
Дякую.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2021 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 134 400,00
UAH з ПДВ
132 852,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 136 708,80
UAH з ПДВ
133 530,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 141 673,00
UAH з ПДВ
141 673,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2021 18:17
Електронний підпис
30 вересня 2021 18:17
Виписка з ЄДР.pdf
30 вересня 2021 18:17
Авторизаційний Dell.pdf
30 вересня 2021 18:17
Сертифікати Dell.pdf
30 вересня 2021 18:17
Витяг розширений (ЄДР).pdf
30 вересня 2021 18:17
Наказ (директор).pdf
30 вересня 2021 18:17
інструкція делл.pdf
30 вересня 2021 18:17
Пропозиція (Додаток 1).pdf
30 вересня 2021 18:17
Тех.паспорт Dell.pdf
30 вересня 2021 18:17
Висновок СЕЕ 2E.pdf
30 вересня 2021 18:17
Витяг (ПДВ).pdf
30 вересня 2021 18:17
лист-відгук (Ладижин).pdf

Публічні документи

30 вересня 2021 22:12
Електронний підпис
30 вересня 2021 22:11
ДОКУМЕНТИ (4).rar
30 вересня 2021 19:38
Електронний підпис
30 вересня 2021 19:38
Сертифікат ACER.rar
30 вересня 2021 19:38
висновок СЕС ACER.pdf
30 вересня 2021 19:38
Загальні відомості (1).pdf
30 вересня 2021 19:38
ДОКУМЕНТИ (4).rar
30 вересня 2021 19:38
Додаток 4.pdf
30 вересня 2021 19:38
Додаток 2 техничні.pdf
30 вересня 2021 19:38
Додаток 1 пропозиція.pdf
30 вересня 2021 19:37
Гарантійний лист.pdf
30 вересня 2021 19:37
Додаток 1 пропозиція.pdf

Публічні документи

30 вересня 2021 19:46
Електронний підпис
30 вересня 2021 19:14
Електронний підпис
30 вересня 2021 18:36
Висновок WINDOWS.PDF
30 вересня 2021 18:24
Тендерна пропозицiя.pdf
30 вересня 2021 18:24
Фінансова спроможність.pdf
30 вересня 2021 18:24
Копія паспорт+код.pdf
30 вересня 2021 18:24
Порівняльна таблиця.pdf
30 вересня 2021 18:24
Проект договору.pdf
30 вересня 2021 18:24
Гарантійний лист п 14.4.pdf
30 вересня 2021 18:24
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Переможець 132 852,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2021 13:24

Документи

06 жовтня 2021 13:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2021 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
132 852,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2021 13:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 12:07
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2021 15:08
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
19 жовтня 2021 15:07
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 15:00
договір.pdf укладений
19 жовтня 2021 14:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 1/19-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 132 846,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 141,00 UAH)