Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери, моноблок)
Очікувана вартість
74 700,00 UAH
UA-2021-09-22-002682-c ● ff4ec7f7633d44138bad99a37f4d72f1
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління маркетингу міста і туризму Херсонської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44326699 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, пр.Ушакова, будинок 37 |
Контактна особа: |
Максименко Марина Степанівна +380958726571 maksimenko_byxgalter@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2021 13:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2021 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2021 17:00 |
Очікувана вартість: | 74 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 373,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
річний план
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
ПК в комплекті (монітор, клавіатура, миша)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 комплект
Моноблок в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Поставка товару Постачальником здійснюється на протязі 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання заявки від Покупця на постачання товару. Місце поставки товарів: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул.Лютеранська, буд. 20, офіс Покупця. Строк поставки товару: _до 31.12.2021р. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2021 12:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2021 12:16 |
ДокументиНаСайт ПК 2.doc |
22 вересня 2021 12:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 вересня 2021 12:16 |
ДокументиНаСайт ПК 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тема 1
Дата подання: 23 вересня 2021 20:55
Дата відповіді: 26 вересня 2021 18:46
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так, допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2021 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" |
73 998,00
UAH з ПДВ
|
73 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Переможець |
73 998,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2021 13:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2021 16:23
|
договір про закупівлю товару.pdf | укладений |
11 жовтня 2021 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2021 14:29
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ПК в комплекті (монітор, клавіатура, миша) | 3 | комплект |
14 555,00
UAH з ПДВ
|
Моноблок в комплекті | 1 | комплект |
18 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1).Предмет закупівлі у новій редакції: код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер в зборі, моноблок) 2). Специфікація до договору на закупівлю у новій редакції: код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер в зборі, моноблок) (1. ПК комплект у зборі: системний блок INTEL G6400, монітор PHILIPS, клавіатура+миша - у кількості 3 комплекта; 2.Моноблок HP 200 G3, black у кількості 1 комплект) 3). Місцезнаходження, банківські реквізити та підписи сторін викласти у новій редакції: Управління маркетингу міста і туризму Херсонської міської ради:73000, м. Херсон, вул. Лютеранська, 20, ЄДРПОУ 44326699, ГУДКСУ у м. Херсоні, UA958201720344201001100155784, тел. (0552) 26-17-70, ел. адреса:marketur21@gmail.com. |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 від 20.10.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ПК в комплекті (монітор, клавіатура, миша) | 3 | комплект |
14 555,00
UAH з ПДВ
|
Моноблок в комплекті | 1 | комплект |
18 000,00
UAH з ПДВ
|