Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери, моноблок)
Очікувана вартість
74 700,00 UAH
UA-2021-09-22-002682-c ff4ec7f7633d44138bad99a37f4d72f1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максименко Марина Степанівна

+380958726571 maksimenko_byxgalter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління маркетингу міста і туризму Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44326699
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, пр.Ушакова, будинок 37
Контактна особа: Максименко Марина Степанівна
+380958726571
maksimenko_byxgalter@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2021 13:00
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2021 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2021 17:00
Очікувана вартість: 74 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 373,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


річний план
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
ПК в комплекті (монітор, клавіатура, миша)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 комплект
Моноблок в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару Постачальником здійснюється на протязі 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання заявки від Покупця на постачання товару. Місце поставки товарів: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул.Лютеранська, буд. 20, офіс Покупця. Строк поставки товару: _до 31.12.2021р. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

22 вересня 2021 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2021 12:16
ДокументиНаСайт ПК 2.doc
22 вересня 2021 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2021 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2021 12:16
ДокументиНаСайт ПК 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 23 вересня 2021 20:55
Дата відповіді: 26 вересня 2021 18:46
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так, допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 73 998,00
UAH з ПДВ
73 998,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 73 998,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2021 13:19

Документи

05 жовтня 2021 13:17
img356.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2021 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
73 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2021 13:17
img356.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
додаткова угода.pdf зміни до договору
20 жовтня 2021 16:23
договір про закупівлю товару.pdf укладений
11 жовтня 2021 14:59
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2021 14:29

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ПК в комплекті (монітор, клавіатура, миша) 3 комплект 14 555,00
UAH з ПДВ
Моноблок в комплекті 1 комплект 18 000,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1).Предмет закупівлі у новій редакції: код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер в зборі, моноблок) 2). Специфікація до договору на закупівлю у новій редакції: код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер в зборі, моноблок) (1. ПК комплект у зборі: системний блок INTEL G6400, монітор PHILIPS, клавіатура+миша - у кількості 3 комплекта; 2.Моноблок HP 200 G3, black у кількості 1 комплект) 3). Місцезнаходження, банківські реквізити та підписи сторін викласти у новій редакції: Управління маркетингу міста і туризму Херсонської міської ради:73000, м. Херсон, вул. Лютеранська, 20, ЄДРПОУ 44326699, ГУДКСУ у м. Херсоні, UA958201720344201001100155784, тел. (0552) 26-17-70, ел. адреса:marketur21@gmail.com.
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 01 від 20.10.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ПК в комплекті (монітор, клавіатура, миша) 3 комплект 14 555,00
UAH з ПДВ
Моноблок в комплекті 1 комплект 18 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 73 998,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 333,00 UAH)