Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Програмний продукт Microsoft OfficeStd 2019 SNGL OLP NL Acdmc, 5 (п’ять) штук
Очікувана вартість
8 174,00 UAH
UA-2021-09-22-002386-c 470ba279e2e949669b8ea6b3d841c1ac
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маєвський Богдан Павлович

+380442755666 oks@ifp.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф.Г. Яновського Національної академії медичних наук України"
Код ЄДРПОУ: 02011964
Місцезнаходження: 03680, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Миколи Амосова, 10
Контактна особа: Маєвський Богдан Павлович
+380442755666
oks@ifp.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів


Інформація про технічні та якісні характеристики зазначені у договорі № 14092021/01 від 22 вересня 2021 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Ціна за одиницю: 1634.8UAH без ПДВ
програмний продукт Microsoft OfficeStd 2019 SNGL OLP NL Acdmc (деталізований код позиції за дк 021-2015: 48311000-1 пакети програмного забезпечення для систем управління документообігом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Миколи Амосова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості Послуги здійснюється на підставі Акту приймання-передачі програмної продукції Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

22 вересня 2021 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ай Ті Про"
#31808989
Переможець 8 174,00
UAH
22 вересня 2021 12:02

Документи

22 вересня 2021 12:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2021 12:10
ДОГОВІР № 14092021/01 укладений
22 вересня 2021 12:08

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
програмний продукт Microsoft OfficeStd 2019 SNGL OLP NL Acdmc (деталізований код позиції за дк 021-2015: 48311000-1 пакети програмного забезпечення для систем управління документообігом) 5 шт 1 634,80
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 жовтня 2021 14:07
8 174,00 UAH UA438201720343151001300009529
НІФП НАМН
UA943006140000026006500190553
ТОВ "Ай Тi Про
Оплачений