Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фармацевтична продукція (АДВАГРАФ капсули пролонгованої дії 1 мг №50 (Tacrolimus))
Очікувана вартість
322 000,00 UAH
UA-2021-09-22-001623-a ● 52d144c2dc1d4bc0b3958e7654d8e75a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР УРОЛОГІЇ І НЕФРОЛОГІЇ ІМ. В.І.ШАПОВАЛА" |
Код ЄДРПОУ: | 31437719 |
Вебсайт: | http://www.uro-nefro-center.com.ua |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, проспект Московський 195. |
Контактна особа: |
Конотопська Тетяна Сергіївна 380577387235 tender_urology@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2021 13:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2021 14:29 |
Очікувана вартість: | 322 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 610,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
104 упак.
АДВАГРАФ капсули пролонгованої дії 1 мг №50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61037, Україна, Харківська область, Харків, проспект Московський, 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tacrolimus
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2021 13:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2021 13:13 |
ТД адваграф.docx | |
22 вересня 2021 13:13 |
Додаток 6.docx | |
22 вересня 2021 13:13 |
Додаток 5.docx | |
22 вересня 2021 13:13 |
Додаток 4 проект договору.docx | |
22 вересня 2021 13:13 |
Додаток 2.doc | |
22 вересня 2021 13:13 |
Додаток 1.doc | |
22 вересня 2021 13:13 |
Додаток 3.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-22-001623-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне підприємство "ФОРА Л", Код ЄДРПОУ:42426945
Дата подання: 24 вересня 2021 10:29
вимога
Шановний Замовнику, відповідно до пункту 5 Медико-технічних вимог до предмета закупівлі, викладених у Додатку №3 до тендерної документації, інформація про відповідність запропонованих учасником товарів медико-технічним та якісним вимогам тендерної документації має бути підтверджена, зокрема, наступними документами:
– Оригінал гарантійного листа від виробника товару або уповноваженого представника (представництва, філії) виробника в Україні, яким гарантується можливість поставки Учаснику товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, належної якості, з належним терміном придатності та у визначені строки, з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З урахуванням даного, вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону, оскільки значно звужують коло учасників, так як за таких умов взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні та інші відносини саме з виробником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Крім того, варто зазначити, що безпосередньо сам виробник являється зареєстрованою у встановленому порядку юридичною особою та суб’єктом господарювання, що крім виготовлення продукції може займатися і її реалізацією, зокрема шляхом участі в публічній закупівлі.
За таких обставин учасники, які не являються виробниками продукції, об’єктивно не матимуть можливості брати участь у процедурі закупівлі, а безпосередньо виробники перебуватимуть в більш привілейованому становищі, що прямо заборонено відповідно до законодавства про публічні закупівлі.
В свою чергу, учасник може мати в наявності продукцію відповідно до предмета закупівлі на підставі раніше укладених угод, а отже об’єктивно не потребує отримання будь-яких гарантійних або авторизаційних листів від виробника, оскільки фактично має можливість поставити товар у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією.
Зокрема, звертаємо Вашу увагу на те, що вимога щодо надання гарантійного листа від виробника була визнана дискримінаційною Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9702-р/пк-пз від 19.09.2018 року.
До того, Міністерством охорони здоров'я спільно з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України було підготовлено низку рекомендацій для закупівельників лікарських засобів, які викладені у спільному листі N 01.7/33810 від 19.12.2018 (http://moz.gov.ua/uploads/1/9246-moz_mert.pdf). Документ був розроблений на виконання рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо захисту і формування конкурентного середовища в сфері закупівель лікарських засобів. До розробки рекомендацій були залучені відповідні департаменти МЕРТ і МОЗ, які мають значний досвід в організації публічних закупівель, а також ГО «Центр протидії корупції», «Трансперенсі Інтернешнл».
У відповідності з пунктом 8 даних рекомендацій вимогу щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки визнано такою, що не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників процедури закупівлі.
З урахуванням вищенаведеного, просимо Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з Додатку №3 до тендерної документації вимогу, відповідно до якої для підтвердження відповідності запропонованих учасником товарів медико-технічним та якісним вимогам тендерної документації він має надати «Оригінал гарантійного листа від виробника товару або уповноваженого представника (представництва, філії) виробника в Україні, яким гарантується можливість поставки Учаснику товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, належної якості, з належним терміном придатності та у визначені строки, з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника.;», або, задля сприяння розвитку здорової конкуренції, доповнити дану вимогу можливістю надання учасниками альтернативних гарантій на кшталт: «або учасник повинен підтвердити відповідність запропонованих ним товарів медико-технічним та якісним вимогам тендерної документації шляхом надання відповідних документів (договір/або накладна/або акт приймання-передачі), додатково такі учасники повинні надати гарантійного листа, яким підтверджують можливість поставки даного товару у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів».
Розгорнути
Згорнути
– Оригінал гарантійного листа від виробника товару або уповноваженого представника (представництва, філії) виробника в Україні, яким гарантується можливість поставки Учаснику товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, належної якості, з належним терміном придатності та у визначені строки, з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З урахуванням даного, вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону, оскільки значно звужують коло учасників, так як за таких умов взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні та інші відносини саме з виробником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Крім того, варто зазначити, що безпосередньо сам виробник являється зареєстрованою у встановленому порядку юридичною особою та суб’єктом господарювання, що крім виготовлення продукції може займатися і її реалізацією, зокрема шляхом участі в публічній закупівлі.
За таких обставин учасники, які не являються виробниками продукції, об’єктивно не матимуть можливості брати участь у процедурі закупівлі, а безпосередньо виробники перебуватимуть в більш привілейованому становищі, що прямо заборонено відповідно до законодавства про публічні закупівлі.
В свою чергу, учасник може мати в наявності продукцію відповідно до предмета закупівлі на підставі раніше укладених угод, а отже об’єктивно не потребує отримання будь-яких гарантійних або авторизаційних листів від виробника, оскільки фактично має можливість поставити товар у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією.
Зокрема, звертаємо Вашу увагу на те, що вимога щодо надання гарантійного листа від виробника була визнана дискримінаційною Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9702-р/пк-пз від 19.09.2018 року.
До того, Міністерством охорони здоров'я спільно з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України було підготовлено низку рекомендацій для закупівельників лікарських засобів, які викладені у спільному листі N 01.7/33810 від 19.12.2018 (http://moz.gov.ua/uploads/1/9246-moz_mert.pdf). Документ був розроблений на виконання рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо захисту і формування конкурентного середовища в сфері закупівель лікарських засобів. До розробки рекомендацій були залучені відповідні департаменти МЕРТ і МОЗ, які мають значний досвід в організації публічних закупівель, а також ГО «Центр протидії корупції», «Трансперенсі Інтернешнл».
У відповідності з пунктом 8 даних рекомендацій вимогу щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки визнано такою, що не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників процедури закупівлі.
З урахуванням вищенаведеного, просимо Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з Додатку №3 до тендерної документації вимогу, відповідно до якої для підтвердження відповідності запропонованих учасником товарів медико-технічним та якісним вимогам тендерної документації він має надати «Оригінал гарантійного листа від виробника товару або уповноваженого представника (представництва, філії) виробника в Україні, яким гарантується можливість поставки Учаснику товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, належної якості, з належним терміном придатності та у визначені строки, з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника.;», або, задля сприяння розвитку здорової конкуренції, доповнити дану вимогу можливістю надання учасниками альтернативних гарантій на кшталт: «або учасник повинен підтвердити відповідність запропонованих ним товарів медико-технічним та якісним вимогам тендерної документації шляхом надання відповідних документів (договір/або накладна/або акт приймання-передачі), додатково такі учасники повинні надати гарантійного листа, яким підтверджують можливість поставки даного товару у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 вересня 2021 09:25
Доброго дня! На Вашу вимогу про внесення змін до тендерної документації по закупівлі UA-2021-09-22-001623-a код ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (АДВАГРАФ капсули пролонгованої дії 1 мг №50 (Tacrolimus)), яка полягає у виключенні з Додатку №3 до тендерної документації вимоги щодо надання учасниками гарантійного листа від виробника товару або уповноваженого представника (представництва, філії) виробника в Україні, - тендерний комітет КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР УРОЛОГІЇ І НЕФРОЛОГІЇ ІМ.В.І. ШАПОВАЛА» повідомляє наступне.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо надання учасниками гарантійних листів виробників лікарських засобів сформована Замовником з метою:
- Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником-переможцем торгів. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику. Виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких гарантійних листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію. Отже, у потенційного учасника немає жодних обмежень в отриманні листа від виробника або його представника. Якщо учасник процедури закупівлі не може отримати даний лист, це на нашу думку, може свідчити про те, що виробник або представник виробника мають підстави не видавати такий лист учаснику з об’єктивних причин.
- Внесення такої вимоги до документації є соціально обгрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
- Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданим відповідним виробником лікарських засобів.
- Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником як правило, має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії).
- Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
- В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником- переможцем, пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника.
«Представництво» - це правовідношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдження, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. В кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
Згідно з ч.2 ст.20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами.
Разом з тим, повідомляємо, що в пункті 8 спільного листа, виданого Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров’я України № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 «Щодо закупівлі лікарських засобів» вказано, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість постачання лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарського засобу та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників. Однак, окрім строків постачання лікарського засобу, Замовник зазначає, що у гарантійному листі повинна гарантуватися ще й можливість поставки Учаснику товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, належної якості, з належним терміном придатності, оскільки, з огляду на специфіку захворювань, в цілях лікування яких здійснюється закупівля, Замовника турбує своєчасність поставок лікарських засобів та їх якість, що безпосередньо відображатиметься на ефективності лікування хворих, відсутності ускладнень та побічних реакцій.
Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство в частині дискримінації учасників, а тендерна документація закупівлі відповідає вимогам ч.4 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, за якими не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та не направлена на обмеження кола потенційних учасників. Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель та не створює перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставити товари, що є предметом процедури закупівлі, згідно з вимогами тендерної документації.
З повагою, тендерний комітет КНП ХОР «ОМКЦУН ІМ.В.І.ШАПОВАЛА»
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо надання учасниками гарантійних листів виробників лікарських засобів сформована Замовником з метою:
- Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником-переможцем торгів. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику. Виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких гарантійних листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію. Отже, у потенційного учасника немає жодних обмежень в отриманні листа від виробника або його представника. Якщо учасник процедури закупівлі не може отримати даний лист, це на нашу думку, може свідчити про те, що виробник або представник виробника мають підстави не видавати такий лист учаснику з об’єктивних причин.
- Внесення такої вимоги до документації є соціально обгрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
- Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданим відповідним виробником лікарських засобів.
- Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником як правило, має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії).
- Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
- В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником- переможцем, пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника.
«Представництво» - це правовідношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдження, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. В кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
Згідно з ч.2 ст.20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами.
Разом з тим, повідомляємо, що в пункті 8 спільного листа, виданого Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров’я України № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 «Щодо закупівлі лікарських засобів» вказано, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість постачання лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарського засобу та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників. Однак, окрім строків постачання лікарського засобу, Замовник зазначає, що у гарантійному листі повинна гарантуватися ще й можливість поставки Учаснику товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, належної якості, з належним терміном придатності, оскільки, з огляду на специфіку захворювань, в цілях лікування яких здійснюється закупівля, Замовника турбує своєчасність поставок лікарських засобів та їх якість, що безпосередньо відображатиметься на ефективності лікування хворих, відсутності ускладнень та побічних реакцій.
Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство в частині дискримінації учасників, а тендерна документація закупівлі відповідає вимогам ч.4 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, за якими не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та не направлена на обмеження кола потенційних учасників. Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель та не створює перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставити товари, що є предметом процедури закупівлі, згідно з вимогами тендерної документації.
З повагою, тендерний комітет КНП ХОР «ОМКЦУН ІМ.В.І.ШАПОВАЛА»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2021 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД" |
274 750,32
UAH з ПДВ
|
274 750,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Людмила-Фарм" |
281 872,24
UAH з ПДВ
|
281 872,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД" #21947206 |
Переможець |
274 750,32
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2021 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2021 15:39
|
Додаткова угода 1 від 08.12.21 до дог.5_В від 26.10.21 ТОВ ВЕНТА.ЛТД.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2021 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2021 10:11
|
Договір 5_В від 26.10.2021 ТОВ Вента ЛТД.pdf | укладений |
27 жовтня 2021 10:10
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
АДВАГРАФ капсули пролонгованої дії 1 мг №50 | 104 | упак. |
2 641,83
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, відповідно до п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 5-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
АДВАГРАФ капсули пролонгованої дії 1 мг №50 | 104 | упак. |
2 641,83
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 жовтня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Згідно п.1 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та у зв'язку з централізованими поставками препарату Адваграф капсули пролонгованої дії 1 мг №50 (Tacrolimus) |