Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дозвіл (ліцензія) на право доступу до веб-порталу Youcontrol
Очікувана вартість
55 980,00 UAH
UA-2021-09-22-000806-a 35a0248bf57c4139a13e85b9dd078ea0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малакаєв Сергій Володимирович

0487381865 Serhii.Malakaiev@pf.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південна філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Малакаєв Сергій Володимирович
0487381865
Serhii.Malakaiev@pf.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2021 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2021 12:00
Очікувана вартість: 55 980,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 279,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48480000-6: Пакети програмного забезпечення для продажу та реалізації продукції і бізнес-аналітики


1. Замовник: 1.1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація морського порту Південний). 1.2. Місцезнаходження: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова 11. 1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 38728549. 1.4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Дозвіл (ліцензія) на право доступу до веб-порталу YouControl за кодом ДК 021:2015 48480000-6 Пакети програмного забезпечення для продажу та реалізації продукції і бізнес-аналітики 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 3. 4. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4.1. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно Додатку 3. 4.2. Місце поставки товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація морського порту Південний). 5. Строк поставки товарів або виконання робіт чи надання послуг: з моменту отримання передплати від Замовника, протягом 12 календарних місяців. 6. Умови оплати: на умовах 100% передоплати від загальної ціни, не пізніше 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати отримання виставленого Виконавцем рахунку, після укладання договору. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 55 980,00 грн. без ПДВ/ 67 176,00 грн. з ПДВ. При оприлюднені замовником в електронній системі закупівель очікувана вартість закупівлі зазначається без ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю: Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель: 27.09.2021 р. 12-00 (дата) (час) 9. Кінцевий строк подання пропозицій: Дата та час закінчення подання пропозицій: 30.09.2021 р. 12-00 (дата) (час) 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є Ціна, питома вага критерія – 100%. Методика оцінки – згідно Закону України «Про публічні закупівлі». 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається. 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 до 3% або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 0,5%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Дозвіл (ліцензія) на право доступу до веб-порталу Youcontrol
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 48482000-0 — Пакети програмного забезпечення для бізнес-аналітики

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку На умовах 100% передоплати від загальної ціни, не пізніше 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати отримання виставленого Виконавцем рахунку, після укладання договору. Аванс 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2021 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2021 10:54
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ю-КОНТРОЛ" 55 980,00
UAH
55 980,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ю-КОНТРОЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ю-КОНТРОЛ"
#39404434
Переможець 55 980,00
UAH
07 жовтня 2021 12:08

Документи

07 жовтня 2021 12:08
Електронний підпис
07 жовтня 2021 12:08
Протокол № 275.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2021 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ю-КОНТРОЛ"
#39404434
55 980,00
UAH
Документи

Документи

07 жовтня 2021 12:08
Електронний підпис
07 жовтня 2021 12:08
Протокол № 275.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2022 13:10
Звіт про виконання договору від 25.10.2021, № 285-В-ПВФ-21.docx укладений
01 грудня 2022 13:10
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2022 08:53
Повідомлення про виправлення помилки 285-В-ПВФ-21 від 25.10.2021.docx зміни до договору
15 лютого 2022 08:52
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2021 09:35
Пропозиція.jpg укладений
25 жовтня 2021 09:35
285-В-ПВФ-21 від 25.10.2021 ТОВ Ю КОНТРОЛ.pdf укладений
25 жовтня 2021 09:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ПОВІДОМЛЕННЯ про виправлення технічної (механічної) помилки у спрощеної закупівлі, яку оприлюднено на сайті prozorro.gov.ua, по спрощеній закупівлі: Дозвіл (ліцензія) на право доступу до веб-порталу YouControl за кодом ДК 021:2015 48480000-6 Пакети програмного забезпечення для продажу та реалізації продукції і бізнес-аналітики (унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-09-22-000806-a). Під час публікації (прикріплення) договору на авторизованому електронному майданчику Smarttender, по спрощеній закупівлі: Програмне забезпечення як завантажні файли за кодом ДК 021:2015 - 48730000-4 Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки, було допущено технічну (механічну) помилку у полі «Дата дії з/по». Відповідно до п. 8.1. договору № 285-В-ПВФ-21 від 25.10.2021: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє протягом 1 (одного) року (365 днів) з моменту отримання ліцензійної винагороди від Ліцензіата, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». Для приведення поля «Дата дії з/по», заповненої на авторизованому електронному майданчику Smarttender, у відповідність із документами спрощеної закупівлі, вірною датою дії Договору вважати: до 01.12.2022.
Номер договору про закупівлю: 285-В-ПВФ-21
Договір:
Номер додаткової угоди: виправлення технічної (механічної) помилки
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2021 — 01 грудня 2022
Сума оплати за договором: 55 980,00
UAH