Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт санвузла та каналізаційної системи ліцею № 3 м. імені Лесі Українки по вул.. Незалежності, 138 в м. Ковелі Волинської області (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
441 481,00 UAH
UA-2021-09-22-000688-b ● d0b6221d38574cb887d66d607203a5d6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141680 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101 |
Контактна особа: |
Вікторія Ягодіна +0969440515 ums.kovel@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2021 09:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2021 08:55 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2021 15:32 |
Очікувана вартість: | 441 481,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 207,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт санвузла та каналізаційної системи ліцею № 3 м. імені Лесі Українки по вул.. Незалежності, 138 в м. Ковелі Волинської області (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт санвузла та каналізаційної системи ліцею № 3 м. імені Лесі Українки по вул.. Незалежності, 138 в м. Ковелі Волинської області (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності, 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 жовтня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Платежі за цим Договором здійснюються після отримання Замовником відповідних асигнувань та фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування та/або здійснення платежів не з вини Замовника, оплата за роботи з капітального ремонту здійснюється протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2021 09:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2021 09:04 |
Додаток 4 (Проект договору).docx.zip | |
22 вересня 2021 09:04 |
Додаток 4 (Проект договору).docx | |
22 вересня 2021 09:04 |
Додаток 3 (Опис Формальних (несуттєвих) помилок).docx.zip | |
22 вересня 2021 09:04 |
Додаток 2 (ТЗ).docx.zip | |
22 вересня 2021 09:04 |
Додаток 1 (Загальна інформація).docx.zip | |
22 вересня 2021 09:04 |
Тендерна документація.docx.zip |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-22-000688-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Саша-К" ЛТД, Код ЄДРПОУ:21735964
Дата подання: 23 жовтня 2021 16:39
Вимога на рішення замовника
Вимога відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Замовником - Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради Волинської області Код за ЄДРПОУ: 02141680; Місцезнаходження: 45000 Україна, Волинська область м. Ковель вул. Незалежності,101 проведено закупівлю Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-22-000688-b. Відповідно до Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 23.10.2021р переможцем по закупівлі Капітальний ремонт санвузла та каналізаційної системи ліцею № 3 м. імені Лесі Українки по вул.. Незалежності, 138 в м. Ковелі Волинської області (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація визначити учасника ДП «НОВО-БУД» з ціною пропозиції 369990,00 гривень.
Проаналізувавши детально пропозицію ДП «НОВО-БУД» вважаємо, що вона не відповідає вимогам тендерної документації Замовника з наступних підстав:
По-перше: Згідно Розділу ІІІ пункту 3.1.10 підпункту 2 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Усі документи тендерної пропозиції завантажуються учасником в окремих файлах в електронну систему закупівель та повинні бути внесені до переліку поданих документів тендерної пропозиції, при чому документи мають бути доступні для перегляду замовником (розкриватися електронною системою закупівель) до/після проведення електронного аукціону. На жаль, Учасник ДП «НОВО-БУД» у складі пропозиції не надав такого документа, а завантажив документи, які просто мають нумерацію
По-друге: Згідно Розділу ІІІ пункту 3.5.11 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи:
1) інформаційна довідка про наявність працівників (інженерно-технічних працівників, фахівців і працівників робітних професій), передбачених пунктами 3.5.6 – 3.5.8 Розділу 3, у довільній формі з обов’язковим зазначенням щодо кожного працівника наступних відомостей:
(1.1) найменування посади, професії (згідно зі штатним розписом – для юридичних осіб);
(1.2) форма працевлаштування (основне місце роботи / сумісництво/ суміщення професій, посад (виконання обов’язків, тощо);
(1.3) спеціальність (напрям підготовки, спеціалізація) за якою здобута освіта (за наявності);
(1.4) назва навчального закладу, у якому здобута освіта;
(1.5) загального стажу роботи за професією (у роках).
Після повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник ДП «НОВО-БУД» подає довідку вих №360 від 19.10.2021р., в якій зазначає всю інформацію тільки до інженерно- технічних працівників, фахівців. А щодо працівників робітних професій не надана інформація про напрям підготовки, спеціалізація, назву навчального закладу, у якому здобута освіта. У тендерній документації вимога стосувалась щодо кожного працівника. По-третє: Згідно Розділу ІІІ пункту 3.5.11 підпункту 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Копія документа, створена і засвідчена учасником (або переможцем), повинна містити напис про засвічення копії. Напис про засвідчення вірності копії повинен містити: напис (відмітку) «Копія» ; напис (відмітку) «Згідно з оригіналом»; назву посади (за наявності) особи, яка засвідчує копію, її ініціали (ініціал імені) та прізвище; дату засвідчення копії. На жаль, учасник ДП «НОВО-БУД» надає довідки 16 а наказ на директора та 16 б наказ про створення підприємства, які не завірені належним чином згідно вимог замовника.Вище наведене є підставою для дискваліфікації учасника ДП «НОВО-БУД». Підстава для відхилення: пункт 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункт (2) пункту 5.2.1 Розділу 5 Тендерної документації - Замовник відхиляє тендерну пропозицію у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Отже, при використанні електронної системи Замовник має дотримуватись основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. На підставі зазначеного, керуючись положенням Закону України « Про Публічні закупівлі», з метою об’єктивного та неупередженого розгляду пропозицій учасників, а також визначення переможця відповідно до вимог законодавства, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ДП «НОВО-БУД» і про прийняте рішення повідомити у встановлені законом строки в іншому випадку, ми змушені будемо звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Проаналізувавши детально пропозицію ДП «НОВО-БУД» вважаємо, що вона не відповідає вимогам тендерної документації Замовника з наступних підстав:
По-перше: Згідно Розділу ІІІ пункту 3.1.10 підпункту 2 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Усі документи тендерної пропозиції завантажуються учасником в окремих файлах в електронну систему закупівель та повинні бути внесені до переліку поданих документів тендерної пропозиції, при чому документи мають бути доступні для перегляду замовником (розкриватися електронною системою закупівель) до/після проведення електронного аукціону. На жаль, Учасник ДП «НОВО-БУД» у складі пропозиції не надав такого документа, а завантажив документи, які просто мають нумерацію
По-друге: Згідно Розділу ІІІ пункту 3.5.11 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи:
1) інформаційна довідка про наявність працівників (інженерно-технічних працівників, фахівців і працівників робітних професій), передбачених пунктами 3.5.6 – 3.5.8 Розділу 3, у довільній формі з обов’язковим зазначенням щодо кожного працівника наступних відомостей:
(1.1) найменування посади, професії (згідно зі штатним розписом – для юридичних осіб);
(1.2) форма працевлаштування (основне місце роботи / сумісництво/ суміщення професій, посад (виконання обов’язків, тощо);
(1.3) спеціальність (напрям підготовки, спеціалізація) за якою здобута освіта (за наявності);
(1.4) назва навчального закладу, у якому здобута освіта;
(1.5) загального стажу роботи за професією (у роках).
Після повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник ДП «НОВО-БУД» подає довідку вих №360 від 19.10.2021р., в якій зазначає всю інформацію тільки до інженерно- технічних працівників, фахівців. А щодо працівників робітних професій не надана інформація про напрям підготовки, спеціалізація, назву навчального закладу, у якому здобута освіта. У тендерній документації вимога стосувалась щодо кожного працівника. По-третє: Згідно Розділу ІІІ пункту 3.5.11 підпункту 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Копія документа, створена і засвідчена учасником (або переможцем), повинна містити напис про засвічення копії. Напис про засвідчення вірності копії повинен містити: напис (відмітку) «Копія» ; напис (відмітку) «Згідно з оригіналом»; назву посади (за наявності) особи, яка засвідчує копію, її ініціали (ініціал імені) та прізвище; дату засвідчення копії. На жаль, учасник ДП «НОВО-БУД» надає довідки 16 а наказ на директора та 16 б наказ про створення підприємства, які не завірені належним чином згідно вимог замовника.Вище наведене є підставою для дискваліфікації учасника ДП «НОВО-БУД». Підстава для відхилення: пункт 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункт (2) пункту 5.2.1 Розділу 5 Тендерної документації - Замовник відхиляє тендерну пропозицію у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Отже, при використанні електронної системи Замовник має дотримуватись основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. На підставі зазначеного, керуючись положенням Закону України « Про Публічні закупівлі», з метою об’єктивного та неупередженого розгляду пропозицій учасників, а також визначення переможця відповідно до вимог законодавства, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ДП «НОВО-БУД» і про прийняте рішення повідомити у встановлені законом строки в іншому випадку, ми змушені будемо звернутися до АМКУ.
Скасована
Дата: 25 жовтня 2021 15:06
Причина: Неправомірна вимога
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2021 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НОВО-БУД" |
391 001,26
UAH з ПДВ
|
369 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Саша-К" ЛТД |
398 561,32
UAH з ПДВ
|
370 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НОВО-БУД" #35801400 |
Переможець |
369 990,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2021 08:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2021 11:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 13:11
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2021 15:41
|
Договір №725 від 09.11.2021 року з ДП НОВО БУД.PDF | укладений |
09 листопада 2021 15:36
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
30 грудня 2021 10:15
|
369 990,00 UAH | UA688201720344271033100023157 Управл. освіти виконкому Ков.міск.ради |
UA653052990000026005040807443 Доч.п-во "НОВО-БУД" |
Оплачений |