Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000000000000 обл., 0000000000000, 000000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000000 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 0000000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2021 17:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2021 12:55 |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції 000000000000000000000000000000000000 |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.0000000000000000 | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Робочі |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2021 13:30 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
30 вересня 2021 12:08 |
00000000 |
30 вересня 2021 12:03 |
0000000000000000000000000 |
30 вересня 2021 12:03 |
0000000000000000000000000000000000000 |
21 вересня 2021 17:43 |
000000000000000000000000000000 |
21 вересня 2021 17:43 |
00000000000000000000000 |
21 вересня 2021 17:43 |
00000000000000000000000 |
21 вересня 2021 17:43 |
00000000000000000000000000000 |
21 вересня 2021 17:43 |
0000000000000000000000000000 |
21 вересня 2021 17:43 |
0000000000000000000000000000000000000 |
21 вересня 2021 17:43 |
00000000000000000000000000000000000000000 |
18 жовтня 2021 13:30 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
30 вересня 2021 12:08 |
00000000
|
||
30 вересня 2021 12:03 |
0000000000000000000000000
|
||
30 вересня 2021 12:03 |
0000000000000000000000000000000000000
|
||
21 вересня 2021 17:43 |
000000000000000000000000000000
|
||
21 вересня 2021 17:43 |
00000000000000000000000
|
||
21 вересня 2021 17:43 |
00000000000000000000000
|
||
21 вересня 2021 17:43 |
00000000000000000000000000000
|
||
21 вересня 2021 17:43 |
0000000000000000000000000000
|
||
21 вересня 2021 17:43 |
0000000000000000000000000000000000000
|
||
21 вересня 2021 17:43 |
00000000000000000000000000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 04 листопада 2021 15:59
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-14-000081 ● 19a65e74e79a4966aabc71a297d85663
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 17:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2022 № 24
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2021-09-21-013023-b 21.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-18 15:11:27
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Нове будівництво навчального танкодрому на території військової частини А3283 (замість існуючого танкодрому) у Центрально-Міському районі м. Кривий Ріг» за адресою м. Кривий Ріг Військове містечко -30», очікуваною вартістю 52 785 537,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-21-013023-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість, та документи, якими затверджено розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім того, просимо надати документальне підтвердження зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника за договором про закупівлю від 03.12.2021 №3/12.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-23 09:25:36
Надання розяснень
Надаємо роз’яснення з приводу перевірки Державної аудиторської служби України згідно наказу №24 від 14.02.2022 по закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Нове будівництво навчального танкодрому на території військової частини А3283 (замість існуючого танкодрому) у Центрально-Міському районі м. Кривий Ріг» за адресою м. Кривий Ріг Військове містечко -30 (ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт):
Перше питання:
У зв’язку з чим просимо надати документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість, та документи, якими затверджено розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Відповідь:
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, та визначення його очікуваної вартості, та документи, якими затверджено розмір бюджетного призначення предмета закупівлі – викладено у проектній документації зведеного кошторисного розрахунку, експертному звіті № 10-0402-21 від 14 .07.2021 року. (додаємо)
Друге питання:
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь:
На даний час власного веб-сайта у Військовій частині А3283 немає, тому не маємо можливості розмістити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Третє питання:
Надати документальне підтвердження зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника за договором про закупівлю від 03.12.2021 №3/12.
Відповідь:
До Військової частини А3283 не надходило вказівки щодо зменшення обсягу закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-18 15:13:10
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Нове будівництво навчального танкодрому на території військової частини А3283 (замість існуючого танкодрому) у Центрально-Міському районі м. Кривий Ріг» за адресою м. Кривий Ріг Військове містечко -30», очікуваною вартістю 52 785 537,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-21-013023-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість, та документи, якими затверджено розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім того, просимо надати документальне підтвердження зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника за договором про закупівлю від 03.12.2021 №3/12.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-22 11:48:01
Надання пояснення
Надаємо роз’яснення з приводу перевірки Державної аудиторської служби України згідно наказу №24 від 14.02.2022 по закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Нове будівництво навчального танкодрому на території військової частини А3283 (замість існуючого танкодрому) у Центрально-Міському районі м. Кривий Ріг» за адресою м. Кривий Ріг Військове містечко -30 (ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт):
Перше питання:
У зв’язку з чим просимо надати документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість, та документи, якими затверджено розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Відповідь:
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, та визначення його очікуваної вартості, та документи, якими затверджено розмір бюджетного призначення предмета закупівлі – викладено у проектній документації зведеного кошторисного розрахунку, експертному звіті № 10-0402-21 від 14 .07.2021 року. (додаємо)
Друге питання:
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь:
На даний час власного веб-сайта у Військовій частині А3283 немає, тому не маємо можливості розмістити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Третє питання:
Надати документальне підтвердження зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника за договором про закупівлю від 03.12.2021 №3/12.
Відповідь:
До Військової частини А3283 не надходило вказівки щодо зменшення обсягу закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2021 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
0000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
00000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
00000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2021 16:54
|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2021 12:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:01
|
000000000000000 | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:00
|
000000000000000 | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:00
|
000000000000000 | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:00
|
000000000000000 | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:00
|
00000000000 | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:00
|
00000000 | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:04
|
000000000000000 | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:59
|
000000000000000 | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:59
|
00000000000 | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:59
|
000000000000000 | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:59
|
000000000000000 | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:59
|
00000000 | укладений |
03 грудня 2021 11:11
|
000000000000000 | укладений |
03 грудня 2021 11:10
|
00000000000 | укладений |
03 грудня 2021 11:10
|
000000000000000 | укладений |
03 грудня 2021 11:10
|
0000000000000000 | укладений |
03 грудня 2021 11:09
|
0000000000000000 | укладений |
03 грудня 2021 11:09
|
000000000000000 | укладений |
03 грудня 2021 11:09
|
0000000000000000 | укладений |
03 грудня 2021 11:09
|
000000000000000 | укладений |
03 грудня 2021 11:09
|
000000000000000 | укладений |
03 грудня 2021 11:09
|
000000000000000 | укладений |
03 грудня 2021 11:09
|
000000000000000 | укладений |
03 грудня 2021 11:09
|
0000000000000000 | укладений |
03 грудня 2021 11:09
|
0000000000000000 | укладений |
03 грудня 2021 11:09
|
000000000000000 | укладений |
03 грудня 2021 11:08
|
0000000000000000 | укладений |
03 грудня 2021 11:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 0000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 0000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |