Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шафа комбінована (гардеробна)
Очікувана вартість
152 100,00 UAH
UA-2021-09-21-010866-b d1e04f21551f459992afbb158ba9f709
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Ільченко

+380977662283 kevzt-12@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЕВ м. Житомир
Код ЄДРПОУ: 08492505
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, буд. 20
Контактна особа: Андрій Ільченко
+380977662283
kevzt-12@post.mil.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2021 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2021 00:00
Початок аукціону: 30 вересня 2021 15:26
Очікувана вартість: 152 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 760,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 5% від суми договору у формі грошового депозиту.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2021 рік. Річний план закупівель затверджений рішенням Уповноваженої особи № 166 від « 21» вересня 2021 року.
Місцезнаходження: 10014, м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, 20.
Категорія змовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Вид предмета закупівлі – товари.
Якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
63 штуки
Шафа комбінована (гардеробна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, місто Житомир, провулок I-й Іподромний, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39143121-0 — Гардеробні шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, у строк 90 банківських днів з моменту переходу Товару у власність Покупця. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 5% від суми договору у формі грошового депозиту.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: платіжне доручення
Вимоги до документу: Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Постачальником забезпечення виконання Договору, надається Замовнику не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Кошти, що внесені Постачальником у формі депозиту (безвідсоткового) на рахунок Замовника, до моменту укладення цього Договору, в якості забезпечення виконання умов Договору Постачальником, у розмірі 5% від вартості Договору повертаються після належного виконання Постачальником умов Договору, а також у разі визнання судом Договору про закупівлю недійсними та згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Реквізити Бенефіціара: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Житомир (код ЄДРПОУ 08492505), р/р UA 918201720355109004008000838 в Державній казначейській службі України у м. Києві МФО 820172.
21 вересня 2021 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2021 15:53
оголошення_шафа комбінована.doc
21 вересня 2021 15:53
Додаток_1.docx
21 вересня 2021 15:52
Додаток_3.docx
21 вересня 2021 15:52
Додаток _2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-21-010866-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2843117915
Дата подання: 07 жовтня 2021 00:09
Перегляд рішення
Про кваліфікацію учасника ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
По першому питанню, згідно Переліку формальних помилок затвердило Мінекономіки наказом від 15.04.2020 р. № 710 « Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: неповне завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації. - технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції. зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. - зазначення неповної інформації в певному документі усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.». А також, відповідно до пункту 3.1.8. «Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалює Змовник До формальних (несуттєвих) помилок можуть бути віднесені такі помилки (даний перелік не є виключним): зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам оголошення, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції учасника.
Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів публічних закупівель.» ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" у складі своєї пропозиції надав документи «довідка аналогічні договори (3).pdf» «накладна (2).jpg» «накладна.jpg» у якій зазначається дана інформація. Звертаємо увагу Замовника, вимагалась інформація у довільній формі! П 5.3.1 «-Інформаційна довідка складена у довільній формі про виконання аналогічних договорів протягом 2021 року» тому Учасник ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" у складі своєї пропозиції подав дану інформацію у довільній формі, згідно тендерної документації, а також звертаємо увагу що Законодавець не визначає поняття «Інформаційна довідка». – Причин для дискваліфікації немає, рішення про дискваліфікацію є упередженим.
По другому питаню, стосовно спеціалізації працівників Янковського Олександра Анатолійовича, Петерчука Олександра Володимировича – дана інформація відсутня, оскільки дані працівники не вивчали жодну ОП та не отримали спеціальності. Прийняття на роботу працівника без спеціалізації відноситься до автономії суб`єкта господарювання.
Для виконання договору ПОСТАВКИ товару достатньо одного працівника - Костенюк Ігор Григорович, у якого вказана отримана спецеалізація. – Причин для дискваліфікації немає, рішення про дискваліфікацію є упередженим.
По третьому питаню, згідно п. 5.3.3 вказано «На вимогу Закону України «Про захист персональних даних»», тобто Замовник опирається на цей ЗУ При розробці документації, згідно цього Закону, не передбачається надання листа-згоди на обробку персональних даних третіми особами, що підтверджується практикою успішного оскарження даної вимоги АМКУ пропонуємо ознайомитися згідно Рішення № 5169-р/пк-пз від 16.03.2021р. Дана вимога є дискримінаційною, так як вказана вимога ставить Учасників процедури закупівлі у залежність від третіх осіб. – Причин для дискваліфікації немає, рішення про дискваліфікацію є упередженим.
Щодо договору з АТ «Новий стиль» №310931, це підтвердження правовідносин з виробником, Замовник не навів якісне обгрунтування своїх «субєктивних сумнівів», що також не може бути причиною для дискваліфікації.
До відома Замовника, пропозиція учасника ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а наведені Замовником обгрунтування невідповідності є упередженими.
Про кваліфікацію учасника ФОП "КРАСНОЩОКОВ НІКІТА СЕРГІЙОВИЧ":
1. Згідно 6.4.2. Оголошення «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.» - невідомо з яких підстав ФОП "КРАСНОЩОКОВ НІКІТА СЕРГІЙОВИЧ" має право займатись даним видом діяльності, оскільки згідно «2 Документація ФОП щодо права підпису. Установчі документи.pdf» (документ у складі тендерної пропозиції ФОП "КРАСНОЩОКОВ НІКІТА СЕРГІЙОВИЧ" ) Виписка з ЄДР не передбачено КВЕДу (ліцензія за видами діяльності), який дозволяє здійснювати продаж/поставку Меблів «ДК- 39140000-5– Меблі для дому», відповідно заключити договір з даним субєктом господарювання, на дану закупівлю не вийде.
2. згідно п 3.5.1 Оголошення, Учасник мав надати інформацію про МТБ, працівників, та аналогічні догововори за 2021 роки.
2.1. Учасником ФОП "КРАСНОЩОКОВ НІКІТА СЕРГІЙОВИЧ" не надано документального підтвердження наявності машини,механізму,устаткування згідно накладна № 461 вiд 19.03.2021.(у складі тендерної пропозиції не надано цієї накладної).
2.2.Не зазначена та не підтверджена інформація наявності відповідного приміщення.
2.3. Не зазначена та не підтверджена інформація про наявність транспорту, яким буде здійснюватись поставка товару.
2.2.Учасником ФОП "КРАСНОЩОКОВ НІКІТА СЕРГІЙОВИЧ" не надано документального підтвердження наявності працівників(не надано договорів найму працівників). Крім того, Не зазначено працівників, які будуть здійснювати поставку товару (немає відповідної спеціалізації «Водій», яка згідно тендерного оголошення необхідна для поставки товару).
2.3 згідно п 3.5.1 Оголошення, Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання(згідно ЦКУ ст. 265 – ДОГОВІР ПОСТАВКИ) товару аналогічного до предмету закупівлі. Учасником ФОП "КРАСНОЩОКОВ НІКІТА СЕРГІЙОВИЧ" надано у складі тендерної пропозиції копії договорів (з усіма документами+листи-відгуки) №228 та №300 – які визначаються як договори «Купівлі-продажу» (перший абзац договорів), що не є аналогічним договором згідно тендерного оголошення (Не є договором поставки). Учасник не надав підтвердження Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно, якщо пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності вказаним у пункті 3.5.1. критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, або відсутність хоча б однієї інформації у довідках довільної форми, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника вказаним критеріям, Учасник вважається таким, що не відповідає встановленим критеріям, а його пропозиція відхиляється на підставі ст. 14 Закону.
3. Згідно Додатку Додаток 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначається «Вимоги до товару: 1. Товар повинен відповідати вимогам ТУУ, ДСТУ (стосується товарів, для яких встановлені ДСТУ) та мати відповідне документальне підтвердження (Учасник у складі пропозиції надає сканкопію сертифікату відповідності або сканкопію паспорту Учасника або гарантійний лист від Учасника щодо відповідності товару вимогам діючих стандартів) на матеріали та комплектуючі.» ФОП "КРАСНОЩОКОВ НІКІТА СЕРГІЙОВИЧ" надав довідку щодо відповідності товару вимогам діючих стандартів) на матеріали та комплектуючі, проте не зазначив на який товар, матеріал, комплектуючі надається гарантія згідно вимогам ТУУ, ДСТУ. Гарантія, яку надав учасник ФОП "КРАСНОЩОКОВ НІКІТА СЕРГІЙОВИЧ" не відповідає оформленю, та не несе інформацію про товар, матеріал, комплектуючі.
4. Згідно цього ж додатку, «2. Учасник повинен надати Замовнику інформацію про товар. Інформація про товар повинна містити детальний опис основних характеристик товар» Учасник ФОП "КРАСНОЩОКОВ НІКІТА СЕРГІЙОВИЧ" не навів інформації про те, з яких матеріалів та комплектуючих буде виготовлено товар. Учасник у складі своєї пропозиції надав інформацію про товар вих. 31 від 228 вересня 2021, в якому не вказується виробника ДСП, виробника ПВХ, виробника фурнітури (ручок, петель, крючків), що є підставою для відхилення пропозиції учасника Учасник ФОП "КРАСНОЩОКОВ НІКІТА СЕРГІЙОВИЧ". Крім того, Замовник наражає себе на отримання неякісних та неоригінальних матеріалів у товарі.
Згідно вищенаведеного, Вимоги: 1. Скасувати повідомлення про намір уклати договір з ФОП "КРАСНОЩОКОВ НІКІТА СЕРГІЙОВИЧ". 2. Скасувати рішення про визнання переможцем ФОП "КРАСНОЩОКОВ НІКІТА СЕРГІЙОВИЧ". 3. Переглянути пропозицію ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" без упередженого ставлення.
У разі невиконання даних вимог, ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» у письмовому зверненню повідомить про цю закупівлю та інші закупівлі, у яких фігурує ФОП "КРАСНОЩОКОВ НІКІТА СЕРГІЙОВИЧ", Державну аудиторську службу України.






Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2021 16:38
Аргументовані заперечення на вимогу

Документи

07 жовтня 2021 16:38
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 138 600,00
UAH з ПДВ
138 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "КРАСНОЩОКОВ НІКІТА СЕРГІЙОВИЧ" 151 830,00
UAH з ПДВ
151 830,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 вересня 2021 18:48
Електронний підпис
28 вересня 2021 18:47
перс дані (4).pdf
28 вересня 2021 18:34
Електронний підпис
28 вересня 2021 18:33
2306.pdf
28 вересня 2021 18:33
119.pdf
28 вересня 2021 15:10
Електронний підпис
28 вересня 2021 15:08
Витяг з ЄДР.pdf
28 вересня 2021 15:08
паспорт + індфк.pdf
28 вересня 2021 15:08
Висновок ДСЕЕ на фанеру.pdf
28 вересня 2021 15:08
606 лист відгук.pdf
28 вересня 2021 15:08
договір новий стиль.pdf
28 вересня 2021 15:08
Довіреність ВИпр.pdf
28 вересня 2021 15:08
Додаток_3.pdf
28 вересня 2021 15:08
право підпису (1).pdf
28 вересня 2021 15:08
Додаток_1 (2).pdf
28 вересня 2021 15:08
ISO_14001.pdf
28 вересня 2021 15:08
накладна.jpg
28 вересня 2021 15:08
Довідка про товар.pdf
28 вересня 2021 15:08
ст 17 (5).pdf
28 вересня 2021 15:08
висновок_СЕЕ_фурнітура.pdf
28 вересня 2021 15:08
9001 2015.pdf
28 вересня 2021 15:08
ліцензія.pdf
28 вересня 2021 15:08
працівники (6).pdf
28 вересня 2021 15:08
висновок сее Меблі.pdf
28 вересня 2021 15:08
Витяг платника ЄП.pdf
28 вересня 2021 15:08
обладнання (1).pdf
28 вересня 2021 15:08
перс дані (3).pdf
28 вересня 2021 15:08
Транспорт (4).pdf
28 вересня 2021 15:08
накладна (2).jpg
28 вересня 2021 15:08
Висновок ДСЕЕ ДСП +.pdf
28 вересня 2021 15:08
605 лист відгук.pdf
28 вересня 2021 15:08
Додаток _2 (1).pdf
28 вересня 2021 15:08
Сан.висновок Клей.pdf
28 вересня 2021 15:08
Висновок Лак.pdf
28 вересня 2021 15:08
Листи гарантії (6).pdf
28 вересня 2021 15:08
Свідоцтво.png
28 вересня 2021 15:08
Висновок ДСЕЕ Крайка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП "КРАСНОЩОКОВ НІКІТА СЕРГІЙОВИЧ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2843117915
Відхилено 138 600,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2021 16:27
ФОП "КРАСНОЩОКОВ НІКІТА СЕРГІЙОВИЧ"
#3490704713
Переможець 151 830,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2021 16:28

Документи

06 жовтня 2021 16:27
Електронний підпис

Документи

06 жовтня 2021 16:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2021 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРАСНОЩОКОВ НІКІТА СЕРГІЙОВИЧ"
#3490704713
151 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2021 16:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 10:59
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 10:35
Договір 545.pdf укладений
18 жовтня 2021 10:34

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 жовтня 2021 11:26
72 550,00 UAH UA838201720343140002000000838
КЕВ м.Житомир
UA283117440000026007055832804
ФОП Краснощоков Н.С.
Оплачений
08 листопада 2021 11:19
79 280,00 UAH UA838201720343140002000000838
КЕВ м.Житомир
UA283117440000026007055832804
ФОП Краснощоков Н.С.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2021 — 25 грудня 2021
Сума оплати за договором: 151 830,00
UAH