Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Настільні комп’ютери,Портативні комп’ютери
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-09-21-007444-b c2ecff8831bb4271a1436d30902d6841
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павел Байко

+380977125114 v_novosel_cpmsd@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕЛИКОНОВОСІЛКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ВЕЛИКОНОВОСІЛКІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 37691686
Місцезнаходження: 85500, Україна , Донецька обл., смт Велика Новосілка, пр. Южний, буд. 3-Б
Контактна особа: Павел Байко
+380977125114
v_novosel_cpmsd@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2021 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2021 10:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Настільні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85500, Україна, Донецька область, смт Велика Новосілка, пров. Южний буд.3Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери
1 штуки
Портативні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85500, Україна, Донецька область, смт Велика Новосілка, пров. Южний буд.3Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2021 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2021 13:49
Додаток 1-тех.характеристики.docx
21 вересня 2021 13:49
Додаток 2 до оголошення.docx
21 вересня 2021 13:49
Додаток 4 до оголошення.docx
21 вересня 2021 13:49
Додаток 3 - Проект Договору.doc
21 вересня 2021 13:49
Оголошення.doc
21 вересня 2021 13:49
Додаток 5 до оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 22 вересня 2021 15:57
Дата відповіді: 23 вересня 2021 14:23
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для того щоб в подальшому не було проблем з комп’ютерами при придбанні нових робочих місць за потрібне одразу придбати комп’ютери з встановленим ліцензійним програмним забезпеченням (Windows), щоб не проводити окремих закупівель з придбання ПО. Це приведе до розтягнення у часі підключення робочих місць лікарів, які потрібно ввести в роботу як можна скоріше. Тому ми просимо щоб на нових комп’ютерах було встановлено ліцензійне програмне забезпечення. Влаштовує Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ" 146 843,00
UAH з ПДВ
146 843,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2021 17:48
Електронний підпис
29 вересня 2021 17:46
Паспорт і ІПН.pdf
29 вересня 2021 17:46
Інструкция_ProLogix_Флешком.pdf
29 вересня 2021 17:46
08 Довідка щодо статуту.pdf
29 вересня 2021 17:46
Лист щодо сертифікації.pdf
29 вересня 2021 17:46
СЕРТИФИКАТ Флешком ISO 9001.pdf
29 вересня 2021 17:46
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
29 вересня 2021 17:46
03 Довідка щодо ліцензії.pdf
29 вересня 2021 17:46
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
29 вересня 2021 17:46
СЭС Флешком.pdf
29 вересня 2021 17:46
01 Технічні вимоги.pdf
29 вересня 2021 17:46
10 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ"
#3135116655
Переможець 146 843,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2021 15:46

Документи

01 жовтня 2021 15:46
Електронний підпис
01 жовтня 2021 15:45
ФОП Дубовой.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2021 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ"
#3135116655
146 843,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2021 15:46
Електронний підпис
01 жовтня 2021 15:45
ФОП Дубовой.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 09:58
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 15:29
Договор 84.pdf укладений
18 жовтня 2021 15:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 146 843,00
UAH