Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)
Очікувана вартість
32 942 844,80 UAH
UA-2021-09-21-006068-c 617d0c6bad914db095176f1fa1870cfe
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ажгіреєва Олена Вадимівна

380442397815 AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 03065, Україна , Київська обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44
Контактна особа: Ажгіреєва Олена Вадимівна
380442397815
AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера
Обґрунтування
24.02.2021 ТОВ "Оператор ГТС України" (далі – Товариство) на порталі prozorro.gov.ua було оприлюднено оголошення про проведення закупівлі Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-02-24-002060-c). 18.06.2021 учасником закупівлі Schönherr Rechtsanwälte GmbH подано скаргу UA-2021-02-24-002060-c.с1 до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – АМКУ) на рішення Товариства про відхилення тендерної пропозиції Schönherr Rechtsanwälte GmbH та всі наступні рішення. 19.07.2021 за результатами розгляду скарги Schönherr Rechtsanwälte GmbH АМКУ було прийнято рішення № 16448-р/пк-пз, яким зобов'язано Товариство скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Schönherr Rechtsanwälte GmbH та рішення про визначення Wikborg Rein Advokatfirma AS переможцем процедури закупівлі - «Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-24-002060-c. 29.07.2021 Товариством подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування рішення АМКУ від 19.07.2021 № 16448-р/пк-пз. 16.08.2021 ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва по справі № 640/21437/21 було відкрито провадження за позовною заявою Товариства щодо оскарження рішення АМКУ № 16448-р/пк-пз від 19.07.2021. З урахуванням вищевикладеного процедура, закупівлі знаходиться на стадії оскарження та її проведення зупинено. Нагальність потреби залучення відповідних спеціалістів обґрунтована, зокрема, наступним. 11.06.2021 Nord Stream 2 AG було подано німецькому енергетичному регулятору заявку на сертифікацію відповідно до моделі ІТО. Німецьким законодавством передбачено в межах процедури сертифікації надання Федеральним Міністерством Економіки та Енергетики висновку щодо оцінки потенційного впливу на безпеку постачання в разі відповідної сертифікації. Також проект рішення німецького регулятора має розглянути Європейська Комісія. В межах процедури сертифікації треті сторони мають можливість подати заяву/клопотання, що сертифікація Nord Stream 2 AG за моделлю ІТО може істотно вплинути на її інтереси. Відповідним інструментом уже скористалась польська сторона. Згідно із ст. 4а німецького Акту про Енергетичну Індустрію, німецький регулятор зобов’язаний підготувати проект рішення про сертифікацію у строк до 4 місяців, а відповідне подання було зроблене Nord Stream 2 AG, як зазначалось вище - 11.06.2021. Крім того згідно з Директивою 2009/73, у випадку якщо Nord Stream 2 AG буде сертифіковано, Nord Stream 2 AG не буде зобов’язаний проходити більше ніяких процедур, до яких, серед іншого, могло би долучитись Товариство. Також, необхідно врахувати що відповідно до пп.3 п.2 ст. 66 німецького Акту про Енергетичну Індустрію та п. 2 ст. 13 німецького Акту адміністративної процедури, залучення третіх сторін в рамках процедури сертифікації є правом, а не обов’язком німецького регулятора. Враховуючи це, німецький регулятор може відмовити Товариству у залученні, якщо заявка про залучення не буде подана якнайшвидше, обґрунтовуючи це тим що, таке залучення може негативно вплинути на дотримання обов’язкових строків сертифікації (4 місяці). У випадку сертифікації Nord Stream 2 AG, згідно з німецьким законодавством та правом ЄС, ПАТ «Газпром», власник Nord Stream 2, зможе використовувати дану газотранспортну систему, тому така сертифікація несе з собою суттєві загрози для Товариства та України, як в галузі економіки так і безпеки. З урахуванням вищевикладеного, Товариство потребує залучення юридичних консультантів, зокрема, фахівців в сфері європейського права, з метою отримання належного рівня професійних юридичних консультаційних послуг з вказаних питань. З огляду на вищевикладене, враховуючи оскарження рішень Товариства (Замовника) в ході процедури закупівлі Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-02-24-002060-c), нагальну потребу у залученні юридичних спеціалістів, зокрема, в сфері європейського права та представництва інтересів Товариства, існує нагальна потреба закупівлі послуг з юридичного консультування та юридичного представництва. Відповідно до абз. 5 п.3 ч. 2 ст. 40 Закону України “Про публічні закупівлі”, переговорна процедура закупівлі застосовується, якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується. Таким чином, закупівля “ Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва) здійснюється відповідно до абз. 5 п.3 ч. 2 ст. 40 Закону України “Про публічні закупівлі”: застосування переговорної процедури, у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2021 18:31
Оскарження наміру укласти договір: 27 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-09-02-000688-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (79110000-8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за надані у звітному календарному місяці Послуги здійснюється Замовником не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів з дня підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг у звітному місяці шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

21 вересня 2021 18:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2021 18:23
21_1417_п Повідомлення про намір укласти договір.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-09-21-006068-c.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Schönherr Rechtsanwälte GmbH, Код ЄДРПОУ:FN266331p
Дата подання: 26 вересня 2021 23:40
Скарга щодо закупівлі UA-2021-09-21-006068-c від 26.09.2021 року
№ 2 від 26.09.2021 року До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: Schönherr Rechtsanwälte GmbH (Шьонхер Рехтсанвельте ГеЕмБеХа) Адреса: Австрія, 1010 Відень, Шьотенрінг 19, FN 266331р (Schottenring 19, 1010 Vienna, Austria, FN 266331p) Замовник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 42795490) Адреса: 03065, Україна , Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-21-006068-c СКАРГА Замовником було оголошено скорочену переговорну процедуру закупівлі за ідентифікатором: UA-2021-09-21-006068-c та опубліковано повідомлення про намір укласти договір з Wikborg Rein Advokatfirma AS. Schönherr Rechtsanwälte GmbH (надалі – Скаржник) вважає, що проведення даної процедури та рішення про обрання переможця такими, що порушують майнові права та інтереси Скаржника. Крім того вищезазначені дії суперечать нормам чинного законодавства України, що регулює сферу здійснення публічних закупівель, що випливає з наступного. Замовником було оголошено відкриті торги за № UA-2021-02-24-002060-c. У цій процедурі Скаржника було допущено до автоматичної оцінки, за результатами якої його пропозиція була визначена найкращою. Втім замовник ухиляючись від укладання договору із Скаржником незаконно відхилив його пропозицію. Рішення про відхилення пропозиції було оскаржено Скаржником до Органу оскарження. За результатами розгляду скарги Орган оскарження прийняв рішення №16448-р/пк-пз від 19.07.2021 яким було встановлено, що пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником та зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Замовник не виконав зазначене рішення та звернувся до суду щодо його оскарження. Отже наразі саме Замовник оскаржує рішення Органу оскарження у судовому порядку. І тільки після подання позову Замовником було оголошено скорочену переговорну процедуру. Підставою для проведення скороченої переговорної процедури закупівлі Замовник визначив абз. 5 п.3 ч. 2 ст. 40 Закону України “Про публічні закупівлі”: застосування переговорної процедури, у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується. Слід зазначити, що процедура оскарження рішень Замовника передбачена у ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Зазначена процедура починається у відповідності з ч.14 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» – датою початку розгляду скарги є дата оприлюднення реєстраційної картки скарги в електронній системі закупівель. А завершується процедура оскарження рішень Замовника шляхом прийняття рішення Органом оскарження у відповідності до ч.18-22 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі». І вже за результатами процедури оскарження, рішення Органу оскарження можуть бути оскаржені до суду. Також слід зазначити, що ніщо не заважає Замовнику наразі укласти договір з нами як з переможцем процедури № UA-2021-02-24-002060-c, навіть поданий ним позов не блокує такої можливості. Отже на час оголошення скороченої процедури закупівлі відсутнє оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника щодо триваючого тендера. Натомість наявне оскарження рішення Органу оскарження Замовником у суді. А тому відсутні законні підстави для проведення скороченої переговорної процедури. Зазначені порушення ще раз підтверджують, що замовник дискримінує нас, та готовий порушити закон аби не укладати договір із нами. Тому, переговорна процедура закупівлі повинна бути відміненою з даної підстави Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:  добросовісна конкуренція серед учасників;  недискримінація учасників та рівне ставлення до них;  максимальна економія, ефективність та пропорційність;  об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;  запобігання корупційним діям і зловживанням. Вважаємо, що Замовник незаконно оголосив переговорну процедуру закупівлі чим порушив право Скаржника на добросовісну конкуренцію. Незаконні дії Замовника призводять до порушення майнових прав та інтересів Скаржника, адже укладання договору за результатами переговорної процедури призведе до зменшення бюджетування за відкритими торгами за № UA-2021-02-24-002060-c, і як наслідок Скаржник понесе неочікувані збитки. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що скаржник є переможцем процедури № UA-2021-02-24-002060-c та реально претендує на укладення договору з Замовником, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції у процедурі № UA-2021-02-24-002060-c. Висловлюємо своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», та Конституцією України, – ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника відмінити переговорну процедуру закупівлі № UA-2021-09-21-006068-c. 3. Встановити порушення процедури закупівлі. З повагою Партнер Бернд Раял
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 29.09.2021 № 22078.pdf
Дата публікації: 29 вересня 2021 19:28

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

29 вересня 2021 19:28
рішення від 29.09.2021 № 22078.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-14-000039 ● 054aa1fde21d4a78a498869173381981
  • Статус: завершено ● Дата: 13 жовтня 2022
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2022 13:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


14.09.2022 № 201

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2021-09-21-006068-c 21.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-21 13:28:30

Запит на отримання інформації

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (послуги з юридичного консультування та юридичного представництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-21-006068-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-09-26 14:20:11

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 21.09.2022 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-21-006068-c

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 21.09.2022 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-21-006068-c

Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:

1. По першому питанню, 24.02.2021 ТОВ "Оператор ГТС України" (далі – Товариство) на порталі prozorro.gov.ua було оприлюднено оголошення про проведення закупівлі Послуг з юридичного консультування та юридичного представництва (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-02-24-002060-c).
Очікувана вартість предмета закупівлі: 165 542 818,32 UAH.
В ході проведення закупівлі були подані тендерні пропозиції 2-ма учасниками закупівлі, а саме:
- Schönherr Rechtsanwälte GmbH;
- Wikborg Rein Advokatfirma AS.
11.06.2021 тендерним комітетом Товариства прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Schönherr Rechtsanwälte GmbH (протокол № 21_0217_п – р-відх). Підстава для відхилення тендерної пропозиції Schönherr Rechtsanwälte GmbH – наявність у Schönherr Rechtsanwälte GmbH конфлікту інтересів у зв’язку із представництвом інтересів групи Газпром, однією з пріоритетних цілей якої є підрив енергетичної безпеки України, максимальне зниження експлуатації газотранспортної системи України та припинення постачання природного газу з РФ через ГТС України, в тому числі шляхом розірвання договору на організацію транспортування природного газу через територію України на 2020-2024 між ПАО “Газпром” та НАК “Нафтогаз України”.
Цього ж дня, 11.06.2021 Товариством було опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю по процедурі закупівлі UA-2021-02-24-002060-c з Wikborg Rein Advokatfirma AS.
18.06.2021 Schönherr Rechtsanwälte GmbH подано скаргу UA-2021-02-24-002060-c.с1 до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – АМКУ) на рішення Товариства про відхилення тендерної пропозиції Schönherr Rechtsanwälte GmbH та всі наступні рішення.
19.07.2021 за результатами розгляду скарги Schönherr Rechtsanwälte GmbH АМКУ було прийнято рішення № 16448-р/пк-пз, яким зобов'язано Товариство скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Schönherr Rechtsanwälte GmbH та рішення про визначення Wikborg Rein Advokatfirma AS переможцем процедури закупівлі - «Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-24-002060-c.
29.07.2021 Товариством подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування рішення АМКУ від 19.07.2021 № 16448-р/пк-пз.
16.08.2021 ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва по справі № 640/21437/21 було відкрито провадження за позовною заявою Товариства щодо оскарження рішення АМКУ № 16448-р/пк-пз від 19.07.2021.
Правомірність вимог Товариства щодо скасування висновку АМКУ було підтверджено рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва № 640/21437/21 від 08.08.2022, яким було визнано протиправним та скасовано рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16448-р/пк-пз від 19.07.2021.
Одночасно, Товариством прийнято рішення укласти із Wikborg Rein Advokatfirma AS на суму, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується.
Рішення про укладення договору обумовлено тим, що Товариство невідкладно потребувало кваліфікованої та високопрофесійної правової допомоги у зв’язку із сертифікацією Nord Stream 2 AG та ефективної протидії виключення України із системи постачання газу в Європу.
Так, 11.06.2021 Nord Stream 2 AG було подано німецькому енергетичному регулятору заявку на сертифікацію відповідно до моделі ІТО.
Німецьким законодавством передбачено в межах процедури сертифікації надання Федеральним Міністерством Економіки та Енергетики висновку щодо оцінки потенційного впливу на безпеку постачання в разі відповідної сертифікації. Також проект рішення німецького регулятора має розглянути Європейська Комісія.
В межах процедури сертифікації треті сторони мали можливість подати заяву/клопотання, якщо сертифікація Nord Stream 2 AG за моделлю ІТО могла істотно вплинути на їх інтереси.
Згідно із ст. 4а німецького Акту про Енергетичну Індустрію німецький регулятор зобов’язаний був би підготувати проект рішення про сертифікацію у строк до 4 місяців, а відповідне подання було зроблене Nord Stream 2 AG, як зазначалось вище - 11.06.2021.
Крім того, згідно з Директивою 2009/73, у випадку якщо Nord Stream 2 AG було б сертифіковано, Nord Stream 2 AG не було б зобов’язане проходити більше ніяких процедур, до яких, серед іншого, могло би долучитись Товариство.
Відповідно до пп.3 п.2 ст. 66 німецького Акту про Енергетичну Індустрію та п. 2 ст. 13 німецького Акту адміністративної процедури, залучення третіх сторін в рамках процедури сертифікації є правом, а не обов’язком німецького регулятора. Враховуючи це, німецький регулятор міг відмовити Товариству у залученні, якщо б заявка про залучення не була подана якнайшвидше, обґрунтовуючи це тим що, таке залучення може негативно вплинути на дотримання обов’язкових строків сертифікації (4 місяці).
У випадку сертифікації Nord Stream 2 AG, згідно з німецьким законодавством та правом ЄС, ПАТ «Газпром», власник Nord Stream 2, змогло б використовувати дану газотранспортну систему, тому така сертифікація несла з собою суттєві загрози для Товариства та України, як в галузі економіки, так і енергетичної безпеки країни.
З урахуванням вищевикладеного, Товариство нагально та невідкладно потребувало залучення, зокрема, юридичних консультантів – фахівців в сфері законодавства ЄС (acquis communautaire ЄС) в сфері енергетичного та конкурентного права, з метою отримання належного рівня професійних юридичних консультаційних послуг з вказаних питань та у забезпеченні належного представництва інтересів Товариства.
За результатом виконання укладеного договору було забезпечено, серед іншого, зупинення 22.02.2022 сертифікації Nord Stream 2 AG.

Додатково зауважимо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сформовано Замовником, зокрема, на підставі положень Регламенту (ЄС) № 713/2009 Європейського Парламенту та Ради від 13 липня 2009 року що засновує Агенцію з питань співробітництва енергетичних регуляторів, Директиви Європейського Парламенту і Ради 2009/73/ЄС від 13 липня 2009 року щодо спільних правил для внутрішнього ринку природного газу та про скасування Директиви 2003/55/ЄС, Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 715/2009 від 13 липня 2009 року про умови доступу до мереж транспортування природного газу та про скасування Регламенту (ЄС) № 1775/2005, Регламенту Комісії (ЄС) № 2017/459 від 16 березня 2017 року про встановлення мережевого кодексу механізмів розподілу потужності в газотранспортних системах та про скасування Регламенту (ЄС) № 984/2013, німецького Акту про Енергетичну Індустрію, Директивою Європейського Парламенту та Ради 2009/73/ЄС від 13.07.2009 про спільні правила внутрішнього ринку природного газу та про скасування Директиви 2003/55/ЄС, німецького Акту адміністративної процедури в частині залучення третіх сторін в рамках процедури сертифікації, а також Рекомендаціями № R (2000) 21 Комітету Міністрів державам-членам про свободу професійної діяльності адвокатів Ухвалено Комітетом Міністрів Ради Європи на 727 засіданні заступників міністрів 25 жовтня 2000 року, Генеральними принципами етики адвокатів, прийнятих у 1995 році Міжнародною асоціацією юристів, Кодексом поведінки європейських адвокатів Ради асоціацій адвокатів та правових товариств Європи (ССВЕ), прийнятим на пленарній сесії Ради адвокатських асоціацій та правових товариств Європи (РААПТЄ), яка відбулася 28 жовтня 1988 року, з наступними змінами, ухваленими на пленарних засіданнях РААПТЄ 28 листопада 1998 року, 6 грудня 2002 року та 19 травня 2006 року, Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», Правилами адвокатської етики, затвердженими Установчим З`їздом адвокатів України 17 листопада 2012 року.
Статтею 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується.
Таким чином, розмір витрат та очікувану вартість процедури закупівлі UA-2021-09-21-006068-c було розраховано керуючись ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі даних закупівлі UA-2021-02-24-002060-c.
Очікувану вартість процедури закупівлі UA-2021-02-24-002060-c було розраховано відповідно до розділу ІІІ Порядку визначення очікуваної вартості товарів, робіт та послуг в Товаристві з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України», затверджене Наказом Товариства від 19.05.2020 № 381.

Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-21-006068-c


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 жовтня 2022
Кінцевий строк оскарження: 13 жовтня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Wikborg Rein Advokatfirma AS
#916782195
Переможець 32 942 844,80
UAH
21 вересня 2021 18:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2021 18:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Wikborg Rein Advokatfirma AS
#916782195
32 942 844,80
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2024 14:03
Пояснювальна записка .docx укладений
19 квітня 2024 14:02
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2024 14:01
Пояснювальна записка .docx зміни до договору
19 квітня 2024 14:01
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2021 17:11
Пояснювальна записка.docx укладений
01 жовтня 2021 17:10
Договір 2110000001 від 01.10.2021.pdf укладений
01 жовтня 2021 17:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2110000001
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2021 — 31 березня 2024
Сума оплати за договором: 37 089 228,08
UAH