Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

одяг захистний від інфекційних агентів для багаторазового та одноразового використання
Очікувана вартість
44 500,00 UAH
UA-2021-09-21-005780-b c91e009e271149cd89b5e36d8abd7669
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуцол Світлана Михайлівна

+380432566635 obltub1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "ВОКФПЦ" ВОР
Код ЄДРПОУ: 05484008
Місцезнаходження: 23233, Україна , Вінницька обл., село Бохоники, Комплекс будівель і споруд, буд. б/н
Контактна особа: Гуцол Світлана Михайлівна
+380432566635
obltub1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2021 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2021 12:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2021 12:29
Початок аукціону: 01 жовтня 2021 15:25
Очікувана вартість: 44 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 222,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Закупівля для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню COVID19
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
одяг захистний від інфекційних агентів для багаторазового та одноразового використання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2021 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2021 12:25
Договір поставки (7) (3) _ для аптекі _ Ковід.doc
21 вересня 2021 12:25
Оголошення _ костюми біозахисту.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-21-005780-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТК-МЕДЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37117011
Дата подання: 04 жовтня 2021 16:04
Вимога
Замовником КНП "ВОКФПЦ" ВОР ( адреса: 23233, Україна , Вінницька обл., село Бохоники, Комплекс будівель і споруд, буд. б/н) було опубліковано оголошення про проведення спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2021-09-21-005780-b з предметом закупівлі за ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Одяг захисний від інфекційних агентів для багаторазового та обмеженого використання - Костюм біологічного захисту/комбінезон, згідно НК 024:2019: 16176 — Ізолювальний костюм; код УКТ ЗЕД 6210 10 98 00) у загальній кількості 4300 штук з очікуваною вартістю 44 500,00 гривень.
Спрощена закупівля проводилася на підставі частини 3-1 розділу X Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.
Предмет закупівлі Одяг захисний від інфекційних агентів для багаторазового та обмеженого використання, код УКТ ЗЕД 6210 10 98 00) включений до Переліку товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224.
За результатами аукціону переможцем було визнано ТОВ «Енергоснаб 2013» ( код ЄДРПОУ 3867643).
Тендерна пропозиція переможця аукціону ТОВ « Енергоснаб 2013» ( код ЄДРПОУ 3867643) не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: не містить належних підтверджень якості пропонованого товару та відповідності державним та гармонізованим стандартам.
Відповідно до Постанови КМУ № 224 від 20.03.2020 року до позиції Костюм біологічного захисту/комбінезон при здісненні операцій з постачання цієї продукції додається документ , що підтверджує відповідність ДСТУ EN 14126: 2008 чи ДСТУ EN 14126: 2003.
ДСТУ EN 14126: 2008 містить у своїй структурі визначення декількох обов’язкових видів випробувань засобів індивідуального захисту, за результатами яких можна визначити чи відповідає засіб індивідуального захисту цьому стандарту та за якою класифікацією: випробування по опору до заражених рідин під тиском, випробування на проникнення заражених аерозолів, випробування на проникнення твердих часток.
Вказані випробування мають бути проведені у відповідних акредитованих лабораторіях. Протоколи випробувань - є підставою для визначення відповідності засобу індивідуального захисту вимогам ДСТУ EN 14126: 2008.
Відповідно до розділу «Оцінка відповідності» Постанови КМУ № 761 від 27.08.2008 року (технічного регламенту засобів індивідуального захисту, дія якого поширюється на предмет закупівлі): …оцінка відповідності засобів індивідуального захисту, що належать до другої та третьої категорії проводиться за вибором виробника відповідно до модуля В у комбінації з модулем C або D». Відповідно до Постанови КМУ № 95 від 13.01.2016 р. «Про затвердження модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правил використання модулів оцінки відповідності» - Модуль оцінки « В» – це процедура оцінки відповідності, визначена як «Експертиза типу».
Експертиза типу є тією частиною процедури оцінки відповідності, в якій призначений орган досліджує технічний проект продукції та перевіряє і засвідчує, що продукція відповідає вимогам технічного регламенту, що застосовуються до неї.
Таким чином, належним підтвердженням відповідності державним та гармонізованими стандартам, в тому числі ДСТУ EN 14126: 2008 - є сертифікат експертизи типу за модулем «В», який може бути виданий призначеним органом оцінки відповідності. Також, за результатами проведення процедур оцінки відповідності виробник може видавати декларацію про відповідність Технічному регламенту засобів індивідуального захисту та /або чинним державним стандартам. Звертаємо увагу, що законом не передбачено видання виробником декларації без застосування відповідних процедур оцінки, в тому числі без проведення випробувань продукції.
Переможець публічної закупівлі ТОВ « Енергоснаб 2013» не надав у складі своєї тендерної пропозиції ані сертифікатів експертизи типу, ані протоколів випробувань продукції на відповідність ДСТУ EN 14126: 2008, ані декларації на відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту. Однак, вказаний учасник подав так званий «паспорт якості» та Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18/1/161163 від 21.07.2020 року. Так, в цих документах формально були присутні фрази, зокрема: « відповідає ДСТУ EN 14126: 2008». Але ці документу ні в якому разі не є еквівалентом документів, які дійсно підтверджують проведення процедури оцінки відповідності продукції та випробувань відповідно до ДСТУ EN 14126: 2008.
У паспорті якості виробник зробив посилання на те, що якість товару начебто підтверджена Висновком санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18/1/161163 від 21.07.2020 року.
У висновку № 12.2-18/1/161163 від 21.07.2020 року не має вказівки на те, що ТОВ «Медснаб 2020» виготовляє захисний та робочий одяг керуючись одними й тими самими Технічними умовами, а тому не має підстав стверджувати, що партія товару, що була вироблена у серпні 2021 року, на яку складений паспорт якості відповідає тим стандартам та медико-санітарним виробам, що вказані у висновку № 12.2-18/1/161163 від 21.07.2020 року.
Відповідно до Порядку, затвердженого Наказом МОЗ №247 від 09.10.2000 року «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи»: «… висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.»
Відповідно до ст. 1 ЗУ « Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» вимоги безпеки для здоров'я і життя людини - розроблені на основі медичної науки критерії, показники, гранично допустимі межі, санітарно-епідеміологічні нормативи, правила, норми, регламенти тощо (медичні вимоги щодо безпеки для здоров'я і життя людини), розроблення, обґрунтування, контроль і нагляд за якими відноситься виключно до медичної професійної компетенції;
Таким чином, головним завданням державної санітарно-епідеміологічної експертизи є визначення відповідності продукції вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, державним санітарним нормам та правилам, державним санітарно-епідеміологічним нормативам, санітарним регламентам (далі - санітарні норми).
Однак, ані ЗУ « Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», ані Порядок №247 від 09.10.2000 року не визначають завдання державної санітарно-епідеміологічної експертизи у формі проведення оцінки відповідності об’єкту експертизи державним та гармонізованим стандартам .
На даний час, Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів та органи державної санітарно-епідеміологічної захисту не мають у своїй структурі акредитованих лабораторій, які мають право проводити випробування продукції засобів індивідуального захисту на відповідність ДСТУ EN 14126:2008.Таким чином, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/16163 від 21 липня 2020 року не може бути документом про підтвердження відповідності предмету закупівлі «Костюм біологічного захисту/комбінезон» ДСТУ EN 14126:2008, а лише підтверджує відповідність дотримання виробником ТОВ « Медснаб 2020» санітарно – медичних вимог, вказаних у цьому висновку.
Відповідно до ст. 14 п.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» « … Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі».
На підставі викладеного ,
ПРОСИМО :
Скасувати рішення про визнання ТОВ « Енергоснаб 2013» переможцем спрощеної закупівлі UA-2021-09-21-005780-b та продовжити розгляд тендерних пропозицій з урахуванням обставин, викладених у даній скарзі за результатами якого прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ « Енергоснаб 2013».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 жовтня 2021 14:58
Шановний учасник "ТК-МЕДЗАХИСТ", нами було проведено спрощену процедуру закупівлі на підставі ч.3-1 розділу Х закону України "Про публічні закупівлі". Предметом даної закупівлі за ДК 021:2015: 33190000-8- Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Одяг захисний від інфекційних агентів для багаторазового та обмеженого використання - Костюм біологічного захисту/комбінізон. В оголошені були заявлені вимоги до предмету закупівлі , а саме товар повинен відповідати ДСТУ ЕN 14126: 2008 (висновок ДСЕЕ або декларацію виробника про якість товару). Сертифікатів типу "В" та протоколів випробувань продукції у учасників не вимагалось. У наданій переможцем ТОВ "Енергоснаб 2013" тендерній пропозиції наявні висновки , які підтверджують відповідність ДСТУ ЕN 14126: 2008. , які аналогічно підтверджують відповідність продукції вимогам замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-09-21-005780-b.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ТК-МЕДЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37117011
Дата подання: 06 жовтня 2021 17:44
Вимога

ТОВ «ТК-МЕДЗАХИСТ» категорично не погоджується з позицією, яку викладено Замовником КНП "ВОКФПЦ" ВОР у відповідь на нашу вимогу. Вважаємо за необхідне роз’яснити наступне.
ТОВ « ТК-МЕДЗАХИСТ» у попередній вимозі наголосило на тому , що передбаченим законом документом , що підтверджує відповідність товару ДСТУ EN 14126:2008 – Є СЕРТИФІКАТ ЕКСПЕРТИЗИ ТИПУ ЗА МОДУЛЕМ В . Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи - НЕ Є ДОКУМЕНТОМ , ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ДЕРЖАВНИМ СТАНДАРТАМ! Хоча Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містило вказівки на конкретний вид документу про відповідність , але це не є підставою для Замовника порушити вимоги законодавства, яке поширює свою дію на предмет закупівлі .
Відповідно до ст. 1 ЗУ « Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» вимоги безпеки для здоров'я і життя людини - розроблені на основі медичної науки критерії, показники, гранично допустимі межі, санітарно-епідеміологічні нормативи, правила, норми, регламенти тощо (медичні вимоги щодо безпеки для здоров'я і життя людини), розроблення, обґрунтування, контроль і нагляд за якими відноситься виключно до медичної професійної компетенції;
Таким чином, головним завданням державної санітарно-епідеміологічної експертизи є визначення відповідності продукції вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, державним санітарним нормам та правилам, державним санітарно-епідеміологічним нормативам, санітарним регламентам (далі - санітарні норми).
Однак, ані ЗУ « Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», ані Порядок №247 від 09.10.2000 року не визначають завдання державної санітарно-епідеміологічної експертизи у формі проведення оцінки відповідності об’єкту експертизи державним та гармонізованим стандартам .
На даний час, Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів та органи державної санітарно-епідеміологічної захисту не мають у своїй структурі акредитованих лабораторій, які мають право проводити випробування продукції засобів індивідуального захисту на відповідність ДСТУ EN 14126:2008.Таким чином, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/16163 від 21 липня 2020 року не може бути документом про підтвердження відповідності предмету закупівлі «Костюм біологічного захисту/комбінезон» ДСТУ EN 14126:2008, а лише підтверджує відповідність дотримання виробником ТОВ « Медснаб 2020» санітарно – медичних вимог, вказаних у цьому висновку.
Відповідно до Порядку, затвердженого Наказом МОЗ №247 від 09.10.2000 року «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи»: «… висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.»
Відповідно до ст. 1 ЗУ « Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» вимоги безпеки для здоров'я і життя людини - розроблені на основі медичної науки критерії, показники, гранично допустимі межі, санітарно-епідеміологічні нормативи, правила, норми, регламенти тощо (медичні вимоги щодо безпеки для здоров'я і життя людини), розроблення, обґрунтування, контроль і нагляд за якими відноситься виключно до медичної професійної компетенції. Таким чином, головним завданням державної санітарно-епідеміологічної експертизи є визначення відповідності продукції вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, державним санітарним нормам та правилам, державним санітарно-епідеміологічним нормативам, санітарним регламентам (далі - санітарні норми).
Відповідно до ч. 1,3 ст. 5 ЗУ «Про загальну безпечність нехарчової продукції» продукція вважається безпечною, якщо вона відповідає вимогам щодо забезпечення безпечності продукції, встановленим законодавством. Доказом безпечності продукції є її відповідність національним стандартам, що гармонізовані з відповідними європейськими стандартами. Перелік таких гармонізованих національних стандартів формується центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері стандартизації.
Роботодавці несуть загальну відповідальність за забезпечення необхідних профілактичних та захисних заходів щодо мінімізації професійних ризиків для медичних працівників .
ВООЗ та національний орган України , Міністерство охорони здоров’я, вимагають, щоб одяг від інфекційних агентів відповідав вимогам міжнародних та гармонізованих стандартів, в тому числі, EN 14126: 2008, EN 14126: 2003 чи ДСТУ EN 14126: 2008 (ДСТУ EN 14126: 2003)(гармонізований стандарт в Україні).
ДСТУ EN 14126: 2008 містить у своїй структурі визначення декількох обов’язкових видів випробувань засобів індивідуального захисту, за результатами яких можна визначити чи відповідає засіб індивідуального захисту цьому стандарту, та якого він класу захисту .
Вказані випробування мають бути проведені у відповідних лабораторіях, які мають акредитацію національного, або міжнародного органу акредитації. Позитивні результати протоколів випробувань - є підставою для визначення відповідності засобу індивідуального захисту вимогам ДСТУ EN 14126: 2008(ДСТУ EN 14126: 2003), АЛЕ НЕ ВИСНОВКИ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ!

Спрощений порядок закупівлі НЕ надає Замовнику права приймати рішення про визнання переможцем закупівлі документи якого не відповідають вимогам Оголошення про закупівлю. Так, ТОВ « Енергоснаб 2013» НЕ надав у складі ТП документів, передбачених чинним ЗАКОНОДАВСТВОМ про підтвердження товару ДСТУ EN 14126:2008, Замовник , достовірно усвідомлюючи це – визнав це підприємство переможцем закупівлі свідомо знехтувавши вимогами закону .

Щоб посилити безпеку медичного персоналу і пацієнтів та оптимально використовувати засоби захисту Всесвітня організація охорони здоров’я ( далі за текстом ВООЗ ) та CDC дали низку рекомендацій.
Зокрема, у Тимчасовій настанові ВООЗ від 02.02.2021 року « COVID -19: безпека праці та здоров’я медичних працівників» визначено, що медичні працівники повинні продовжувати користуватися своїм правом на гідні, здорові та безпечні умови праці в контексті COVID-19.
КНП "ВОКФПЦ" ВОР, прийнявши рішення про закупівлю ЗІЗ з непідтвердженою якістю у ТОВ « Енергоснаб 2020» порушив настанови ВООЗ та внутрішнє законодавство України й здійснив закупівлю захисного одягу від інфекційних агентів для багаторазового та одноразового застосування, що не відповідають вимогам EN 14126: 2008(ДСТУ EN 14126: 2003).
Враховуючи вищезазначене, наполегливо, повторно вимагаємо: скасувати рішення про визнання ТОВ « Енергоснаб 2013» переможцем спрощеної закупівлі UA-2021-09-21-005780-b та продовжити розгляд тендерних пропозицій з урахуванням обставин, викладених у даній скарзі за результатами якого прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ « Енергоснаб 2013».
Якщо наша вимога залишиться без відповідального реагування, тому ми будемо звертатися із скаргами до вищестоящого органу у порядку ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» та будемо вживати заходи, щоб повідомити про порушення ДАСУ.

Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2021 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОСНАБ 2013" 40 650,00
UAH
40 650,00
UAH
Документи
ТОВ "ТК-МЕДЗАХИСТ" 43 700,00
UAH
43 700,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 вересня 2021 18:26
Електронний підпис
29 вересня 2021 18:24
11. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
29 вересня 2021 18:24
1. Цінова пропозиція.pdf
29 вересня 2021 18:24
12. Витяг з ПДВ.PDF
29 вересня 2021 18:24
9. Рішення №5 від 17.03.15.PDF
29 вересня 2021 18:24
3. Лист погодження.pdf
29 вересня 2021 18:24
5. Висновок СЕС на вироби.pdf
29 вересня 2021 18:24
10. Наказ К-18-03 від 18.03.15.PDF
29 вересня 2021 18:24
6. Декларація МС-4.pdf

Публічні документи

28 вересня 2021 10:39
Електронний підпис
28 вересня 2021 10:37
Наказ на Козюру О.В..pdf
28 вересня 2021 10:37
інформація про учасника.pdf
28 вересня 2021 10:37
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГОСНАБ 2013"

ТОВ "ТК-МЕДЗАХИСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕНЕРГОСНАБ 2013"
#38671643
Переможець 40 650,00
UAH
04 жовтня 2021 09:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЕНЕРГОСНАБ 2013" #38671643

№ рішення у справі

65/70-р/к

Дата рішення у справі

22.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

04 жовтня 2021 09:45
Електронний підпис
04 жовтня 2021 09:38
форма повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2021 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОСНАБ 2013"
#38671643
40 650,00
UAH
Документи

Документи

04 жовтня 2021 09:45
Електронний підпис
04 жовтня 2021 09:38
форма повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 12:49
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2021 14:18
img813.jpg укладений
11 жовтня 2021 14:16
img812.jpg укладений
11 жовтня 2021 14:16
img811.jpg укладений
11 жовтня 2021 14:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 40 650,00
UAH