Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41846800 |
Місцезнаходження: | 67654, Україна , Одеська обл., Маяки, вул. Богачова |
Контактна особа: |
Москаленко Анастасія Вікторівна +380485233073 silradamayki@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2021 17:14 |
Оскарження наміру укласти договір: | 02 жовтня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)») | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
21 вересня 2021 17:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2021 17:04 |
Протокол переговорів від 21.09.2021.pdf | |
21 вересня 2021 17:04 |
Рішення сесії № 16 2-VIII від 02.09.2021 (затвердження пкд кап ремонт Надлиманської ЗОШ коригування).pdf | |
21 вересня 2021 17:04 |
Договір № 88 від 15.09.2020.pdf | |
21 вересня 2021 17:04 |
Зведений кошторисний.PDF | |
21 вересня 2021 17:04 |
експертний звіт Надлиманська ЗОШ коригування.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-30-000011 ● 71c558e72e10415daf223e17fab81632
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2022 11:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.11.2022 №80-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 на виконання доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 30.11.2022 №80-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2021-09-21-005742-c 21.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-07 10:26:47
Запит Замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-21-005742-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-12 16:29:25
Повідомлення на запит щодо надання пояснень
На Ваш запит щодо надання пояснень (інформації, документів) в зв’язку із проведенням моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-21-005742-c), повідомляємо.
І. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначена очікувана вартість предмету закупівлі були визначені на підставі:
1. Робочого проекту по об'єкту «Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)».
2. Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва щодо об’єкту «Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)».
3. Експертного звіту (позитивного) №0158/06/21-ЕК від 25.07.2021 року, виконаного ТОВ «Експертно-інспекційний центр «Південь будекспертиза».
4. Протоколу переговорів щодо закупівлі робіт з «Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)» від 21.09.2021 року.
А саме.
30.07.2020 Управлінням містобудування, архітектури, землевпорядкування, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради (далі – Управління) було оголошено відкриті торги на закупівлю будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області» (UA-2020-07-31-001617-a).
З переможцем процедури Приватним підприємством «А С К» був укладений Договір №88 від 15.09.2020 року на суму 43 999 998,00 (сорок три мільйони дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім гривень 00 копійок), з ПДВ.
Між тим, в процесі виконання робіт по об`єкту виникла низка додаткових робіт, які неможливо було передбачити на початковій стадії проектування, а тому виникла необхідність у коригуванні проекту будівництва зазначеного об`єкта, у зв`язку із потребою виконати додаткові аналогічні роботи, такі як: - змінення способу посилення фундаменту; - розроблення розділу ІТП та його автоматизацію. - розроблення та удосконалення теплових мереж; - улаштування стін гіпсокартоними листами; - проведення демонтажних робіт трубопроводів опалення, водопостачання, водовідведення та вентиляційної системи; - проведення пуско-налагоджувальних робіт по вентиляційній та пожежній системах; - улаштування підстильного шару підлоги, для підняття рівня підлоги в деяких приміщеннях.
Так, з метою визначення технічних та якісних характеристик, необхідних (в частині повного дотримання діючих будівельних норм і стандартів) для об’єкту будівництва додаткових робіт, а також визначення очікуваної вартості таких робіт та відповідно необхідного розміру бюджетного призначення, Управлінням містобудування, архітектури, землевпорядкування, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради у відповідності до норм ЗУ «Про публічні закупівлі» було проведено закупівлю послуг ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування щодо Розробки робочого проекту по об'єкту «Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)».
Так, 24.06.2021 року між Управлінням та ФОП Копач В.М. було укладено договір №33 від 24.06.2021 року. За результатами наданих ФОП Копач В.М. послуг був підготовлений, пройшов експертизу та був переданий Управлінню Робочий проект по об'єкту «Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)».
Відповідність переданого Робочого проекту вимогам діючих нормі і стандартів будівельної діяльності в Україні, в тому числі ДСТУ Б Д.1.1-1:2-13 «Правила визначення вартості будівництва» було підтверджено Експертним звітом №0158/06/21-ЕК від 25.07.2021 року, виконаного ТОВ «Експертно-інспекційний центр «Південь будекспертиза».
Відповідно до вказаного експертного звіту встановлено:
«Замовник будівництва – Маяківська сільська рада Біляївського району Одеської області.
Генеральний проектувальник – ФОП Копач В.М.
За результатами розгляду проектної документації на будівництво встановлено, що зазначену документацію розроблено згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог (щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення, та інженерного забезпечення; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки, енергозбереження) і може бути затверджено (схвалено) в установленому порядку з такими техніко-економічними (технічними) показниками:….
Загальна кошторисна вартість будівництва, у поточних цінах станом на 23.07.2021 року складає 59289,223 тисячі гривень, у тому числі: будівельні роботи – 42190,479 тис.грн.; устаткування, меблів та інвентарю – 6813,937 тис. грн.; інші витрати – 10284,807 тис.грн.»
До складу проектної документації, підготовленої ФОП Копач В.М, яка пройшла відповідну експертизу та отримала позитивний висновок, увійшов і Зведений которисний розрахунок вартості будівництва щодо об’єкту «Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)». За даним кошторисним розрахунком була визначена загальна кошторисна вартість будівництва, що відповідала інформації визначеної у експертному висновку та складала 59289,223 тисячі гривень.
Рішенням Маяківської сільської ради Одеської області Біляївського району від 02.09.2021 року №16/2-VIII проектно-кошторисна документація за проектом по об’єкту «Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)» була затверджена в сумі 59 289 223,00 грн.
Таким чином, Управлінням, як Замовником будівництва, була визначена загальна вартість будівельних робіт за вищевказаним обєктом у розмірі – 59 289 223,00 грн.
З урахуванням вартості будівельних робіт, що були передбачені умовами первісного (до виявлення необхідності в додаткових роботах) договору №88 від 15.09.2020 року на суму 43 999 998,00 грн., запланована (очікувана) вартість необхідних по обєкту будівництва додаткових робіт склала: S дод = S заг – S почат, де S дод - вартість додаткових робіт, S заг – загальна кошторисна вартість будівництва за узгодженою проектною документацією (з коригуванням), S почат – вартість будівельних робіт за початковим договором підряду (№88 від 15.09.2020 року.
59 289 223,00 - 43 999 998,00 = 15 289 225, 00 грн.
У відповідності до ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстави, що визначена п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. При цьому, закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Відповідно до даної норми Закону закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
За результатами проведеної Управлінням технічної наради по проекту, були вивчені та прийняті до відома рекомендації та інформація спеціалістів авторського нагляду, архітектора та технагляду щодо результатів проведеного аудиту комплектності та повноти проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області».
Відповідно до проектної документації передбачено виконання обсягів робіт, що не були передбачені раніше затвердженою проектно-кошторисною документацією. Враховуючи, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором, укладеним з ПП «АСК», Управлінням, з метою мінімізації витрат та економії бюджетних коштів, було вирішено застосувати переговорну процедуру та запропонувати виконання таких додаткових робіт первинному підряднику ПП «АСК», що дозволить: - Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт); - Дотриматись якості виконаних робіт в цілому; - Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт.
Так, 21.09.2021 року Управлінням, у відповідності до норм ЗУ «Про публічні закупівлі» була оголошена переговорна процедура за предметом ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)»).
В ході проведених переговорів, участь у яких приймали як представники Управління, так і представники підрядника ПП «А С К», після вивчення затверджених проектної документацією будівельних робіт (їх технічних та якісних характеристик) з боку підрядника була запропонована нижча ніж очікувалась вартість необхідних додаткових робіт, а саме – 13 793 613,74 грн. (тринадцять мільйонів сімсот дев’яносто три тисячі шістсот тринадцять гривень 74 копійки). За результатами проведених переговорів, у відповідності до вимог діючого законодавства, був складений Протокол переговорів від 21.09.2021 року.
Пунктом 3 ч.1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений один із основних принципів публічних закупівель - максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Визначена за результатами переговорної процедури за предметом ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)» вартість будівельних робіт у розмірі 13 793 613,74 грн. дозволила Управлінню зекономити бюджетні кошти у розмірі 1 495 611,26 грн.
На підставі вищенаведеного, в тому числі інформації та документів, Управлінням були визначені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначена очікувана вартість предмету закупівлі (розмір необхідних бюджетних призначень).
ІІ. Щодо надання посилань на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі публікуються на сайті Маяківської сільської ради за посиланням: https://mayakivska-gromada.gov.ua/zahodi-12-31-12-11-01-2022/ з 04.01.2022 року
Додатки:
1. Договір № 88 від 15.09.2020 року;
2. Договір № 33 від 24.06.2021 року;
3. Експертний звіт (позитивний) №0158/06/21-ЕК від 25.07.2021 року;
4. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва щодо об’єкту «Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)».
5. Рішення Маяківської сільської ради Одеської області Біляївського району від 02.09.2021 року №16/2-VIII;
6. Протокол переговорів щодо закупівлі робіт з «Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)» від 21.09.2021 року.
- 1. Договір № 88 від 15.09.2020 року;
- 2. Договір № 33 від 24.06.2021 року;
- 3. Експертний звіт (позитивний) №0158/06/21-ЕК від 25.07.2021 року;
- 4. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва щодо об’єкту «Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)».
- 5. Рішення Маяківської сільської ради Одеської області Біляївського району від 02.09.2021 року №16/2-VIII;
- 6. Протокол переговорів щодо закупівлі робіт з «Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)» від 21.09.2021 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2022-11-30-000011, по об’єкту закупівлі: ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)»). Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-21-005742-c, вирішено внести зміни до Договору № 50 від 07.10.2021 року, та привести пункт 7.1 Договору № 50 від 07.10.2021 року відповідно но норм статті 884 Цивільного кодексу України.
2022-12-19 16:25:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог окремих законодавчих та нормативно-правових актів встановлено порушення вимог частини першої статті 884 Цивільного кодексу України.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог окремих законодавчих та нормативно-правових актів встановлено порушення вимог частини першої статті 884 Цивільного кодексу України.) • усунуто
Усунуто шляхом внесення змін до договору.
2022-12-28 13:35:28
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "АСК" #24543159 |
Переможець |
13 793 613,74
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2021 17:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2024 13:52
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2023 16:44
|
Додаткова угода № 4 від 29.11.2023 до Договору № 50 від 07.10.2021.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2023 16:44
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2022 16:23
|
ОФІЦІЙНИЙ ЛИСТ ТПП УКРАЇНИ щодо підтвердження форс-мажорних обставин.jpg | зміни до договору |
19 грудня 2022 16:21
|
Бухгалтерська довідка.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 16:21
|
Додаткова угода № 3 від 19.12.2022 до Договору № 50 від 07.10.2021.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 10:44
|
Бухгалтерська довідка коригування.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:43
|
Додаткова угода № 2 від 24.12.2021 до Договору № 50 від 07.10.2021.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2021 09:04
|
Додаткова угода № 1 від 26.11.2021 до Договору № 50 від 07.10.2021.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2021 09:01
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2021 16:38
|
Договір № 50 | укладений |
07 жовтня 2021 16:36
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)») | 1 | роб |
13 793 613,74
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення фінансування, без збільшення вартості робіт |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до частин 83, 84, 85, 86, 87 Постанови Кабінету Міністрів від 1 серпня 2005 р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», у зв’язку з виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, а саме: у зв’язку з відсутністю бюджетних призначень на 2021 рік продовжити термін виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін щодо гарантійного строку на виконані робот. Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, та з урахуванням надзвичайних та об’єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.07.1, а саме: військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами, внесеними Указом від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-IX, Указом від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-IX, Указом від 17 травня 2022 року № 341/2022, затвердженим Законом України від 22 травня 2022 року № 2263-IX, та Указом від 12 серпня 2022 року № 573/2022, затвердженим Законом України від 15 серпня 2022 року № 2500-IX, Указу Президента України від 7 листопада 2022 року № 757/2022 затвердженого Законом України від 16 листопада 2022 року № 2738-ІХ), які унеможливлюють виконання зобов’язань згідно з пунктом 1.1. Договору. Також відповідно до частин 83, 84, 85, 86, 87 Постанови Кабінету Міністрів від 1 серпня 2005 р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві». Враховуючи вище зазначене у зв’язку з відсутністю бюджетних призначень на 2022 рік продовжити термін виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)») | 1 |
5 066 750,00
UAH з ПДВ
|