Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
gaseous oxygen technical
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Контактна особа: |
Губаренко Вікторія 380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Харужий О. Й. 056-793-52-69 a.harugiy@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public joint stock company "Ukrainian Railways" regional branch "Prydniprovska railway" of JSC "Ukrzaliznytsia" . |
National ID: | 40081237 |
Contact point: |
Gubarenko Viktoria Anatoliyivna 380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Harugiy О. 056-793-52-69 a.harugiy@dp.uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2021 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2021 14:07 |
Очікувана вартість: | 876 909,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,03% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 9000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу безумовної безвідкличної гарантії на паперовому носії, або у вигляді електронної банківської гарантії з накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису гаранта, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". |
Publication date: | 21 вересня 2021 16:53 |
Enquiries until: | 13 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 листопада 2021 19:00 |
Information
Estimated total value: | 876 910 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 9 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,03 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24110000-8: Промислові гази
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Для контрагентів-платників ПДВ, – оплата за поставлений товар здійснюється Покупцем по факту постачання товару на підставі підписаних актів приймання-передачі товару на 45-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Для контрагентів, які не є платниками ПДВ,- оплата за поставлений товар здійснюється Покупцем на 45-й банківський день від дати поставки товару за умови наявності належним чином оформленого акту приймання-передачі товару | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2021 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2021 16:18 |
ТД 6 зі змінами .docx | |
15 листопада 2021 16:18 |
Зміни 6 .docx | |
09 листопада 2021 16:46 |
ТД 5 зі змінами .docx | |
09 листопада 2021 16:46 |
ЗТД 5.docx | |
02 листопада 2021 16:07 |
ТД 4 зі змінами.docx | |
02 листопада 2021 16:07 |
ЗТД-4.docx | |
25 жовтня 2021 16:37 |
ЗТД 3.docx | |
25 жовтня 2021 16:37 |
ТД 3 зі змінами .docx | |
20 жовтня 2021 16:41 |
ТД 2 зі змінами.docx | |
20 жовтня 2021 16:41 |
ЗТД 2.docx | |
24 вересня 2021 09:43 |
ТД 1 зі змінами .docx | |
24 вересня 2021 09:43 |
ЗТД 1.docx | |
21 вересня 2021 16:50 |
ТД.docx |
15 листопада 2021 16:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
15 листопада 2021 16:18 |
ТД 6 зі змінами .docx
|
||||||||||||||||||
15 листопада 2021 16:18 |
Зміни 6 .docx
|
||||||||||||||||||
09 листопада 2021 16:46 |
ТД 5 зі змінами .docx
|
||||||||||||||||||
09 листопада 2021 16:46 |
ЗТД 5.docx
|
||||||||||||||||||
02 листопада 2021 16:07 |
ТД 4 зі змінами.docx
|
||||||||||||||||||
02 листопада 2021 16:07 |
ЗТД-4.docx
|
||||||||||||||||||
25 жовтня 2021 16:37 |
ЗТД 3.docx
|
||||||||||||||||||
25 жовтня 2021 16:37 |
ТД 3 зі змінами .docx
|
||||||||||||||||||
20 жовтня 2021 16:41 |
ТД 2 зі змінами.docx
|
||||||||||||||||||
20 жовтня 2021 16:41 |
ЗТД 2.docx
|
||||||||||||||||||
24 вересня 2021 09:43 |
ТД 1 зі змінами .docx
|
||||||||||||||||||
24 вересня 2021 09:43 |
ЗТД 1.docx
|
||||||||||||||||||
21 вересня 2021 16:50 |
ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-29-000078 ● befa7e19c84345bdba8a8e83c9350cda
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2022 20:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2022 № 226
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.09.2022 № 226
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
72 UA-2021-09-21-005622-c 21.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-17 15:15:33
Запит про надання пояснень
Керівнику
Регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Кисень газоподібний технічний» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-21-005622-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Додатком 3 «Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» до Тендерної документації Замовника передбачено, що якщо учасник не є виробником продукції, надати оригінал документів, які підтверджують стосунки із виробником (дилерський договір, або сертифікат дистриб’ютора (дилера), або лист про представництво його інтересів, в якому обов’язково зазначаються стосунки виробника з учасником). Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.
Однак, ні дилерського договору, ні сертифікату дистриб’ютора (дилера), або листа про представництво інтересів учасника торгів, в якому обов’язково зазначаються стосунки виробника з учасником до Тендерних пропозицій ТОВ «КРІОТЕХ» та ТОВ «С В ГРУП» не долучено.
Поясніть, яким чином розглядалися Тендерні пропозиції ТОВ «КРІОТЕХ» та ТОВ «С В ГРУП» на предмет наявності даних документів, тобто відповідності вимогам Тендерної документації Замовника.
2. Просимо надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання договору поставки № ПР/НХ-21797/НЮ від 20.12.2021 сторонами договірних зобов’язань (зокрема, рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо).
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор
відділу контролю в галузі оборони,
в правоохоронних органах
та органах влади
Північно-східного офісу
Держаудитслужби Оксана ЗЮКІНА
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-20 10:21:37
ДК 021:2015:24110000-8: Промислові гази ( кисень газоподібний технічний)
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Стосовно процедури закупівлі UA-2021-09-21-005622-c ДК 021:2015:24110000-8: Промислові гази ( кисень газоподібний технічний)(далі – ЗАКУПІВЛЯ) повідомляю таке.
1. Додатком 3 «Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» до Тендерної документації Замовника передбачено, що якщо учасник не є виробником продукції, надати оригінал документів, які підтверджують стосунки із виробником (дилерський договір, або сертифікат дистриб’ютора (дилера), або лист про представництво його інтересів, в якому обов’язково зазначаються стосунки виробника з учасником). Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Однак, ні дилерського договору, ні сертифікату дистриб’ютора (дилера), або листа про представництво інтересів учасника торгів, в якому обов’язково зазначаються стосунки виробника з учасником до Тендерних пропозицій ТОВ «КРІОТЕХ» та ТОВ «С В ГРУП» не долучено.
На виконання вимог п.3 додатку 3 тендерної документації учасник процедури ЗАКУПІВЛІ ТОВ «КРІОТЕХ» у складі своєї тендерної пропозиції надав лист від виробника продукції – ФОП Сидоренко І.П. – щодо представництва інтересів і партнерства ( Ісх. № 29/10-21 від 29 жовтня 2021 ), що свідчить про повне виконання вимог тендерної документації.
Щодо учасника процедури закупівлі ТОВ «СВ ГРУП», то згадане підприємство є виробником продукції, що пропонується для закупівлі, тому жодних документів, що підтверджують стосунки з виробником, надавати не мало.
2.Просимо надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання договору поставки № ПР/НХ-21797/НЮ від 20.12.2021 сторонами договірних зобов’язань (зокрема, рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо).
Інформація щодо виконання договору поставки від 20.12.2021 № ПР/НХ-21797/НЮ на загальну суму 875923,20 грн станом на 17.10.2022 представлена на сканкопіях документів, що додаються.
Додатки :
1. Журнал- ордер розрахунків по рахунку 3 63202 за період з 01.01.2021 по 31.12.2021
2. Журнал- ордер розрахунків по рахунку 3 63202 за період з 01.01.2022 по 17.10.2022
Уповноважена особа Вікторія ГУБАРЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-10-27 15:08:01
ДК021:2015:24110000-8: Промислові гази ( кисень газоподібний технічний)
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Стосовно Вашого висновку щодо процедури закупівлі UA-2021-09-21-005622-c ДК021:2015:24110000-8: Промислові гази ( кисень газоподібний технічний)(далі – ЗАКУПІВЛЯ) повідомляю таке.
1.Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив проект договору, викладений у додатку № 5 до тендерної документації, пунктами 1.1, 1.2, 2.1, 4.1, 6.1 якого передбачено наявність специфікацій, що додаються до договору про закупівлю і є його невід’ємною частиною. Однак у проекті договору, який входить до тендерної документації такі додатки Замовником не оприлюднені, чим порушено вимоги пункту 1 частини першої статті 10 Закону.
В проєкті договору, викладеному в додатку № 5 до тендерної документації у зазначених вище пунктах є посилання на специфікації до договору, зміст яких заповнюється при укладанні договору відповідно до додатку 6 тендерної документації, який учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції.
Водночас, окремий розділ «Додатки до договору» в проєкті договору (додатку № 5) не передбачено, тому і самі специфікаціі до проєкту договору не додаються та, відповідно не оприлюднюються .
Таким чином, вимоги пункту 1 частини першої статті 10 Закону не порушено.
Уповноважена особа Вікторія ГУБАРЕНКО
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРІОТЕХ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ С В ГРУП | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2021 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРІОТЕХ" |
875 923,20
UAH з ПДВ
|
875 923,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ С В ГРУП |
876 909,60
UAH з ПДВ
|
876 909,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРІОТЕХ" #42055083 |
Переможець |
875 923,20
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2021 14:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2023 15:36
|
Звіт 223.docx | укладений |
06 лютого 2023 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 11:08
|
Договор кисень.pdf | укладений |
21 грудня 2021 11:08
|