Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
Очікувана вартість
154 982,00 UAH
UA-2021-09-21-005537-c 08295308c20e44618ee8cc7891e00cc4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вінницька Оксана Миколаївна

+380983190567 kseniavinnitskaa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей №2 м. Немирова Немирівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 23055972
Місцезнаходження: 22800, Україна , Вінницька обл., місто Немирів, вулиця Гімназійна, 27
Контактна особа: Вінницька Оксана Миколаївна
+380983190567
kseniavinnitskaa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2021 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2021 00:00
Початок аукціону: 29 вересня 2021 11:06
Очікувана вартість: 154 982,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
59 шт
Стіл учнівський 1-місний №3-6, з полицею та регулюванням кута нахилу стільниці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22800, Україна, Вінницька область, м.Немирів, вул.Гімназійна, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
59 шт
Стілець Т-подібний регульований по висоті № 3-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22800, Україна, Вінницька область, м.Немирів, вул.Гімназійна, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
8 шт
Шафа дитяча для одягу 2-х секційна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22800, Україна, Вінницька область, м.Немирів, вул.Гімназійна, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 шт
Шафа дитяча 4-х містна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22800, Україна, Вінницька область, м.Немирів, вул.Гімназійна, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 шт
Пенал 2-дверний з нішею і полицями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22800, Україна, Вінницька область, м.Немирів, вул.Гімназійна, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2021 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2021 16:42
Оголошення Спрощеної закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-21-005537-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Ніколаєнко Крістіна Вадимівна, Код ЄДРПОУ:3503707881
Дата подання: 06 жовтня 2021 13:12
Надання роз’яснень щодо причин невідповідності пропозиції
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК! Відповідно ч.14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 жовтня 2021 10:29
Шановний учасник!
Пропозицію Учасника ФОП Ніколаєнко К.В. відхилено на підставі п.1 ч.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Зокрема, відповідно до Оголошення для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учасник повинен надати Копію гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність матеріалів (ДСП, фурнітура, труба, крайки, лак, клеї, HPL, тощо), з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства. Учасник ФОП Ніколаєнко К.В. в своїй пропозиції не надав Копію гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на лак, HPL, фанеру , а також Учасником ФОП Ніколаєнко К.В. надано Копію гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на трубу в неповному вигляді (відсутній додаток з переліком/асортиментом труб).
Крім того, в Оголошенні було чітко визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з наданими описами та фото товарів. Учасник ФОП Ніколаєнко К.В. в своїй тендерній пропозиції надав зовсім інші фото товарів. Відповідно до п.2 ст 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, закон не зобов’язує Замовника здійснювати закупівлю аналогів товарів, що є предметом закупівлі, а лише надає право. В даній спрощеній закупівлі, надання аналогів не передбачається.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2021 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ніколаєнко Крістіна Вадимівна 146 600,00
UAH з ПДВ
142 157,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тімофєєв Максим Миколайович 147 774,00
UAH з ПДВ
142 158,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мазуренко Дмитро Петрович 151 850,00
UAH з ПДВ
144 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2021 17:52
Електронний підпис
28 вересня 2021 17:51
1 Цінова пропозиція.zip
28 вересня 2021 17:51
Документи.zip
28 вересня 2021 17:51
Тех частина.zip
28 вересня 2021 17:51
Статутні документи.zip
28 вересня 2021 17:51
Аналогічні договора.zip

Публічні документи

28 вересня 2021 14:15
Електронний підпис
28 вересня 2021 14:11
Витяг з ЄДР Тімофєєв 2020.PDF
28 вересня 2021 14:11
Проект договору.pdf

Публічні документи

28 вересня 2021 19:18
Електронний підпис
28 вересня 2021 19:14
СЕС меблі 082021.pdf
28 вересня 2021 19:14
Паспорт виробу стілець.pdf
28 вересня 2021 19:14
Авторизаційний лист.pdf
28 вересня 2021 19:14
2 Витяг.pdf
28 вересня 2021 19:14
1 Виписка ЄДР.pdf
28 вересня 2021 19:14
4 Паспорт Мазуренко.pdf
28 вересня 2021 19:14
Паспорт виробу стіл_.pdf
28 вересня 2021 19:14
5 Договір Династія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ніколаєнко Крістіна Вадимівна

ФОП Тімофєєв Максим Миколайович

ФОП Мазуренко Дмитро Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ніколаєнко Крістіна Вадимівна
#3503707881
Відхилено 142 157,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2021 10:59
ФОП Тімофєєв Максим Миколайович
#3389602198
Переможець 142 158,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2021 16:33

Документи

06 жовтня 2021 10:59
Електронний підпис
06 жовтня 2021 10:56
протокол _3.pdf

Документи

08 жовтня 2021 16:33
Електронний підпис
08 жовтня 2021 16:29
Протокол _4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2021 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Тімофєєв Максим Миколайович
#3389602198
142 158,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2021 16:33
Електронний підпис
08 жовтня 2021 16:29
Протокол _4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 17:21
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2021 14:05
договір.pdf укладений
13 жовтня 2021 13:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 142 158,00
UAH