Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сир м'який кисломолочний. Сир твердий.
Очікувана вартість
15 579,00 UAH
UA-2021-09-21-005291-b ● 05f1d95da4c347b0a2c5cb6044d39672
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
21 вересня 2021
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 31 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 26243987 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 23 |
Контактна особа: |
Наталія Дацюк +380432651101, +380432570887 dnz-31@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Сир м'який кисломолочний. Сир твердий. в кількості 90 кг.
Вид закупівлі: відповідно до аб.5 п.5 ч.2 ст.4 Закону України "Про публічні закупівлі".Категорія замовника :відповідно до п.3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Місце знаходження замовника:21018,Вінницька область,м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 23.
Враховуючи вимоги Постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 р. № 305, якою змінено норми харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, у замовника виникла додаткова потреби у товарах, яку він не міг передбачити. Відповідно до листа-роз'яснення Мінекономіки «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план. Таким чином, враховуючи виникнення додаткової потреби у товарах, яку Замовник не міг передбачити, та у зв’язку з виділенням додаткових коштів загального фонду згідно довідки ДО ВМР №342 від 15.09.2021 року., керуючись даним листом-роз’ясненням та Законом України «Про публічні закупівлі», Замовником прийнято рішення про проведення закупівлі без використання електронної системи згідно коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15540000-5 Сирні продукти
Розгорнути
Згорнути
Вид закупівлі: відповідно до аб.5 п.5 ч.2 ст.4 Закону України "Про публічні закупівлі".Категорія замовника :відповідно до п.3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Місце знаходження замовника:21018,Вінницька область,м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 23.
Враховуючи вимоги Постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 р. № 305, якою змінено норми харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, у замовника виникла додаткова потреби у товарах, яку він не міг передбачити. Відповідно до листа-роз'яснення Мінекономіки «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план. Таким чином, враховуючи виникнення додаткової потреби у товарах, яку Замовник не міг передбачити, та у зв’язку з виділенням додаткових коштів загального фонду згідно довідки ДО ВМР №342 від 15.09.2021 року., керуючись даним листом-роз’ясненням та Законом України «Про публічні закупівлі», Замовником прийнято рішення про проведення закупівлі без використання електронної системи згідно коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15540000-5 Сирні продукти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 кілограми
Сир м'який кисломолочний. Сир твердий.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Р.Скалецького,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Тендерна документація
21 вересня 2021 12:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОДТРЕЙД" #34886897 |
Переможець |
15 579,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2021 12:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2021 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2021 12:03
|