Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги з обслуговування системи протипожежного захисту Кіровоградського обласного центру зайнятості та його міськрайонних і районних філій у 2022 році)
Очікувана вартість
243 800,00 UAH
UA-2021-09-21-005184-c ● 7473b6ddaef24fd2bbe03781d5d9dbb0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кіровоградський обласний центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 02771569 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вулиця Леоніда Куценка,12 |
Контактна особа: |
Черноус Микола Миколайович 380522321741 hoz_bud@kocz.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2021 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2021 15:22 |
Очікувана вартість: | 243 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 219,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб
Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту Кіровоградського обласного центру зайнятості та його міськрайонних і районних філій у 2022 році. Закупівля здійснюється на 2022 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 послуга
Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту Кіровоградського обласного центру зайнятості та його міськрайонних і районних філій у 2022 році
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 75251110-4 — Послуги з протипожежного захисту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Умови оплати: в безготівковій формі, Замовник оплачує послуги Виконавця на підставі акту наданих послуг та наданого рахунку. Строк здійснення розрахунків – протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту наданих послуг за розрахунковий місяць. У випадку затримки оплати за послуги Замовником як державної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку) Замовник зобов’язується провести оплату зазначених у Договорі послуг протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок. Замовник не несе відповідальності за затримку оплати по платіжним дорученням, якщо вони своєчасно передані на обслуговування до органу Державної казначейської служби України. Джерело фінансування закупівлі: кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2021 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2021 16:15 |
Додаток 4 проєкт договору.doc | |
21 вересня 2021 16:15 |
Тендерна документація обслуговування системи протипожежного захисту.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-09-21-005184-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:41274114
Дата подання: 19 жовтня 2021 16:22
Дата подання: 19 жовтня 2021 16:22
Скарга на незаконні дії Замовника - Кіровоградського обласного центру зайнятості.
Протоколом №85 від 12.10.2021 р., засідання тендерного комітету Кіровоградського обласного центру зайнятості (надалі – Замовник) переможцем процедури закупівлі за предметом «75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги з обслуговування системи протипожежного захисту Кіровоградського обласного центру зайнятості та його міськрайонних і районних філій у 2022 році)» було визначено Управління поліції охорони в Кіровоградській області (надалі – Переможець) (ЄДРПОУ 40109000). ТОВ " ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" не погоджується із таким рішенням Замовника з огляду на невідповідність тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Кіровоградській області умовам тендерної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, Ретельно розглянувши документи у складі тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Кіровоградській області Скаржником були виявлені наступні невідповідності:
1. Згідно п.п 5.1. пункту 5 Тендерної документації, Замовником вимагалася наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання умов договору (довідка в довільній формі)
Учасник - Управління поліції охорони в Кіровоградській області надав довідку «Довідка про наявність обладнання.pdf», яка не підтверджує наявність у учасника матеріально-технічної бази необхідної для виконання умов договору. Предмет закупівлі - послуги з обслуговування системи протипожежного захисту Кіровоградського обласного центру зайнятості та його міськрайонних і районних філій у 2022 році, згідно ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ЗАТВЕРДЖЕНИХ постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень , Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази:
16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
- приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
- пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
- необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
В довідці Учасника зазначено «До складу Управління поліції охорони в Кіровоградській області входить 6 підрозділів охорони. Для оперативного керування нарядами охорони у складі Управління діє цілодобова чергова частина та головний пункт централізованого спостереження центру технічної охорони. УПО Кіровоградської області забезпечує централізовану пультову охорону об'єктів усіх форм власності та будь-якого ступеня складності. Охорона забезпечується шляхом пультового спостереження за станом засобів охоронно-пожежної та тривожної сигналізації, встановлених на об'єкті, за допомогою радіотехнічного зв’язку, що дозволяють взаємодіяти з приладами у всіх населених пунктах. Реагування на спрацювання засобів охоронної сигналізації забезпечується групами реагування поліції охорони на транспортних засобах, які обладнані засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами «Поліція», відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, а також системами ОР8-моніторингу. Враховуючи вище викладене Управління поліції охорони в Кіровоградській області має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу достатню для виконання умов договору.» Враховуючи вищезазначене Учасник - Управління поліції охорони в Кіровоградській області надав довідку, яка не підтверджує наявність у учасника матеріально-технічної бази необхідної для виконання умов договору, оскільки не відповідає ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ЗАТВЕРДЖЕНИХ постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 та предмету закупівлі.
2. Згідно додатку 1 до тендерної документації , Документального підтвердження учасника вимогам ст.17, Замовник приймає рішення про відмову учасникові в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у випадках, наведених нижче: п.10 «Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) (п.10 ч.1 ст.17 Закону, У разі, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) учасником надається копія антикорупційної програми або копія наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.» Згідно Додатку 3 до тендерної документації Замовником вимагалося «надати в складі своєї пропозиції перераховані у тендерній документації документи, а також наступні документи: - Довідку про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачену ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (згідно Додатку 1 до тендерної документації)». Так, згідно п.п.5.9 пункту 5, Розділу 3 до тендерної документації , Примітка: «в разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів зазначених в цій документації, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.».
Учасник - Управління поліції охорони в Кіровоградській області в складі тендерної пропозиції не надав лист-роз'яснення щодо відсутності або наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.. Надана довідка «Довідка про відсутність підстав для відмови.pdf» в складі тендерної пропозиції не містить інформації зазначеної вище, щодо антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
3. За результатом аукціону пропозиція Учасника - Управління поліції охорони в Кіровоградській області визнана найбільш економічно вигідною та така, що є аномально низькою, а саме меншою на більше ніж 30 відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" – 125 000 грн (без урахування ПДВ) за результатом проведеного аукціону.
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» аномально низька ціна тендерної пропозиції — ціна / приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни / приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни / приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Згідно із частиною 14 статті 29 учасник, який запропонував найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Управління поліції охорони в Кіровоградській області надали обгрунтування листом №1710/43/31/3/01/-2021, в якому зазначено: «Управління поліції охорони в Кіровоградській області повідомляє, що найбільш економічно вигідна пропозиція, зазначена в даній тендерній процедурі, пов’язана з досягненням економії на транспортних витратах завдяки наявності підрозділів поліції охорони в населених пунктах, де розташовані об’єкти Замовника, що дає сприятливі умови надання послуг». Надане обгрунтування не відповідає предмету закупівлі . Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту повинні надаватися виконавцями робіт (кваліфікованими працівниками, які мають відповідні знання та проходили відповідне навчання) з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, а ні як не підрозділами поліції охорони, як зазначено в обгрунтуванні учасника. Виходячи з вищезазначеного Аномально низька ціна не є належним чином обгрунтованою Учасником.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ми звертаємося до Органу Оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси.
Враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі було порушено принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників тендеру.
Таким чином, Замовник порушує права та законні інтереси ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ", як Учасника відповідної процедури та як потенційного претендента на укладання договору з Замовником у майбутньому.
З метою дотримання принципів здійснення закупівель, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ",
ПРОСИТЬ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Управління поліції охорони в Кіровоградській області .
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 жовтня 2021 09:34
Рішення від 21.10.2021 №23859.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2021 09:33
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.10.2021 №24571.pdf
Дата публікації: 01 листопада 2021 14:15
Рішення від 29.10.2021 №24571.pdf
Дата публікації: 03 листопада 2021 14:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2021 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Кіровоградській області |
75 600,00
UAH з ПДВ
|
75 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" |
144 900,00
UAH з ПДВ
|
125 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пожежно-техногенна безпека" |
126 000,00
UAH з ПДВ
|
126 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Кіровоградській області #40109000 |
Переможець |
75 600,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2021 10:28
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 жовтня 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2021 12:51
|
Договір від 05.11.2021р..pdf | укладений |
05 листопада 2021 12:50
|