Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупи в асортименті
Очікувана вартість
11 628,00 UAH
UA-2021-09-21-004983-b c62367e3506149a1ad32bf0b60d70686
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Дацюк

+380432651101
+380432570887
dnz-31@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 31 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 26243987
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 23
Контактна особа: Наталія Дацюк
+380432651101, +380432570887
dnz-31@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Крупи в асортименті - 600 кг
Вид закупівлі: відповідно до аб.5 п.5 ч.2 ст.4 Закону України "Про публічні закупівлі".Категорія замовника :відповідно до п.3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Місце знаходження замовника:21018,Вінницька область,м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 23.
Враховуючи вимоги Постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 р. № 305, якою змінено норми харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, у замовника виникла додаткова потреби у товарах, яку він не міг передбачити. Відповідно до листа-роз'яснення Мінекономіки «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план. Таким чином, враховуючи виникнення додаткової потреби у товарах, яку Замовник не міг передбачити, та у зв’язку з виділенням додаткових коштів загального фонду згідно довідки ДО ВМР №342 від 15.09.2021 року., керуючись даним листом-роз’ясненням та Законом України «Про публічні закупівлі», Замовником прийнято рішення про проведення закупівлі без використання електронної системи згідно коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 кілограми
Крупи в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Р.Скалецького,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Тендерна документація

21 вересня 2021 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НОНОЯН ГАРНІК АРТУШОВИЧ
#2100127392
Переможець 11 628,00
UAH
21 вересня 2021 11:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 11:55